Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2706
View
15
Reply

Apa perbezaan dan kesamaan Pokemon Go dan Penganut Agama?

[Copy link]

Author: Atheist_Jihad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-8-2016 02:08 AM | Show all posts |Read mode
masing2 mencari sesuatu yg tidak wujud dan menjumpainya  


delusional apakah ini?  


sekurang2nya pemain pokemon go tahu tahu pikachu tu tak wujud  
black cat.jpg
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-8-2016 04:03 AM | Show all posts
nasib baik tiada yg mampus kena pijak  


Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2016 09:18 AM | Show all posts
benda ni mmg setiap masa dlm kajian
setiap benda ada pencipta
maka siapa pencipta alam semesta?

ada soalan basic tp xtau jawapannya
antara ayam dan telur ayam...mana satu yg mula2 ada kat dunia
kalo ada jawapan soalan seterusnya mana dtg ayam/telur tu?

kalo ada yg bijak bole tolong jawabkan soalan tu
aku awal2 dah serender hehe
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2016 10:15 AM | Show all posts
mdhelmi replied at 25-8-2016 01:18 AM
benda ni mmg setiap masa dlm kajian
setiap benda ada pencipta
maka siapa pencipta alam semesta?

Kalau mengikut kajian Saintis beberapa tahun lepas, yang pertama adalah ayam kemudian baru telur. tak silap saya kajian ni 2-3 tahun lepas.  
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2016 10:36 AM | Show all posts
Bagaimana ayam dan lembu, kerbau, rimau wujud di bumi? turun dari langitkah macam manusia?
sebenar binatang2 ini di cipta dengan teknologi. kewujudan kucing, ayam dll. sebenarnya di cipta dengan teknologi tinggi.
alien yg cipta binatang ini dalam makmal mereka. mereka buat untuk kegunaaan manusia cam kucing menjadi binatang peliharaan, binatang2 ini sengaja di buat bukannya turun dari langit..ia di cipta dalam makmal.
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2016 02:09 AM | Show all posts
mdhelmi replied at 25-8-2016 01:18 AM
benda ni mmg setiap masa dlm kajian
setiap benda ada pencipta
maka siapa pencipta alam semesta?

betul tu........ manusia yg cipta tuhan......

takde ayam, mana datang telur? persoalan ini sudah lama terjawab laa  
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2016 02:10 AM | Show all posts
monyet_2015 replied at 25-8-2016 02:36 AM
Bagaimana ayam dan lembu, kerbau, rimau wujud di bumi? turun dari langitkah macam manusia?
sebenar  ...

siapa cipta alien?  
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2016 08:12 AM | Show all posts
Lobai_Atheist replied at 26-8-2016 02:09 AM
betul tu........ manusia yg cipta tuhan......

takde ayam, mana datang telur? persoalan ini suda ...

okpastu siapa cipta ayam?
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2016 08:16 AM | Show all posts

tahniahbole teruskan persoalan
aku rasa ko ke arah yg betul

Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2016 03:36 AM | Show all posts
mdhelmi replied at 26-8-2016 12:16 AM
tahniahbole teruskan persoalan
aku rasa ko ke arah yg betul

siapa cipta tuhan?
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2016 03:37 AM | Show all posts
mdhelmi replied at 26-8-2016 12:12 AM
okpastu siapa cipta ayam?

evolusi   
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2016 09:48 AM | Show all posts

adakah evolusi dicipta atau evolusi cipta diri sendri?
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2016 12:31 PM | Show all posts
ibnur replied at 27-8-2016 01:48 AM
adakah evolusi dicipta atau evolusi cipta diri sendri?

lobai merujuk pada hasil atau proses evolusi?  apa yg ko faham tentang evolusi?  
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 04:08 AM | Show all posts



Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 04:09 AM | Show all posts



Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 02:39 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.091259s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list