Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
18822
View
191
Reply

MINYAK MATI BUNUH DI OPISKU

[Copy link]

Author: FizahZainal       Show all posts   Read mode

Post time 8-9-2016 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
sarukhan replied at 2-9-2016 09:31 AM
Xdela kuning sgt dia kuning oren2 sikit. Iols ingat lagi benda tu..... tp x penah tfikir apa2

Kene hati2 takut terambik barang
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa tergantung
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
melinda_kerr replied at 2-9-2016 10:13 AM
Pernah tgk movie siam psl minyak mati bunuh ni. mmg dia ambil darah/ rambut dari org yg kena bunuh.  ...

Siam punya sihir teruk2 bahaya boleh Mati

......tah apa benda dia guna
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
physics2 replied at 2-9-2016 11:16 AM
saya nak tumpang cerita,pengalaman saya..suami saya kerja di kerteh,tinggal di paka..saya dan ank2 t ...

Kene jumpa sesapa pandai berubatla
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 11:34 PM | Show all posts
setahu mokcun la, minyak mati bunuh ni dibuat dari benda2 kotoq
elok la pi cepat2 berubat mana yang terkena tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2016 04:32 PM | Show all posts
Aku pernah terjumpa minyak campur air. Mase aku bebudak lagi, mak ayah aku ade kedai runcit. Pastu lepas Kota Tinggi banjir besar, tak silap tahun 2001. So, keadaan jadi teruk. Bisnes jadi drop. Kerugian yang amat2 besar. Parents aku pn macam asyik gado je.

Nak jadikan criter, tengah mak ngn aku sapu laman tepi kedai tu, elok je mak aku jumpa ade satu botol kecik sebesar 2inci kot terselit kat batu2 tepi kedai. Tapi yg pelik kan, dalam botol tu ade minyak dgn air yg terbalik. Tak silap aku minyak bawah, air atas (aku da lupa sbb da lama sgt).

Bila bawak jumpa pakcik aku, dia kata minyak tu nak bg mak ayah aku bergaduh hari2. Nk buat family kitorg huru hara. Patutla mak aku cakap, sebelum jumpa botol tu, mak aku jalan terasa kaki atas, kepala bawah. Haa lebih kurang mcm tu.

Ok TT, sori mencelah.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2016 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Kilang apa tuh TT. . Tak ramai pekerja ya
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2016 04:03 PM | Show all posts
oh kisahnya begitu...
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2016 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 1-9-2016 08:04 PM
entah.. cuma ada forumer pakai dulu..
tak tau la org yg sama ke lain..
tapi gaya gaya tuuuuuuu   ...

Aah la .aku penah tengok avvy tt ni.sejibik..yg pakai avvy dulu ni citer dia x kurang seram.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2016 01:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada kwn aku ni cite, mak dia kena buatan org smpai mati maknya. Diagnos kencing manis. Tapi xde potong. Koma normal koma normal. Last2 meninggal.

Puaslah hati org tu. Dia ckp org tu amik spender/pkaian (lupa dh), pastu lumur minyak mati bunuh. Selain tu, org tu bg lauk gulai daging kbtulan raya korban, sangkut kat pagar umah. Arwah mak dia amik dh basi, pdhl masa depa gi beraya, pagi blk tghari. Tak lojik gulai daging basi.

Rupanya bekas mknan plastik tu perantara nk masuk dlm umah diorang.
Skang ni pon dorang adik badik pon dah xberapa ngam. Dah g berubat. Ustaz kata mmg org tu nak suh satu keluarga mati.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2016 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
sheqim replied at 14-9-2016 01:10 AM
Ada kwn aku ni cite, mak dia kena buatan org smpai mati maknya. Diagnos kencing manis. Tapi xde poto ...

Sedihnya baca cite awak ni.. Knape la manusia busuk hati sangat
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2016 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Kerangbusuk replied at 14-9-2016 10:53 AM
Sedihnya baca cite awak ni.. Knape la manusia busuk hati sangat

Sy yg dgr dia cite pon sebak awk. Sian diaaaa.. Asal mlm xleh tido sensorang sbb teringat mama dia.

Patutnya mama dia tu dh kena potong kaki. Tapi kejap baik, kejap bernanah..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2016 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
sheqim replied at 14-9-2016 11:47 AM
Sy yg dgr dia cite pon sebak awk. Sian diaaaa.. Asal mlm xleh tido sensorang sbb teringat mama dia ...

Kesiannya..  Habis tu diorg skrg mcm mana, still berubat ke
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2016 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
:
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2016 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
:
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2017 06:20 PM | Show all posts
wipers81 replied at 2-9-2016 09:49 AM
Memang  sakit jika pernah kena. Saya ni dalam proses berubat. Manusia walhal pangkat lagi tinggi gaj ...

MasyaALLAH
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 03:22 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 03:57 PM | Show all posts
habeh dah ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.106589s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list