Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
2938
View
53
Reply

Gadis Inilah Song Ji Hyo Malaysia Dan Bukan Lagi Nora Danish

[Copy link]

Author: CARI-IIN       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-9-2016 12:07 PM | Show all posts |Read mode
Oleh Izzah Abbasy

Ramai yang memuji kecantikan asli milik satu-satunya ratu Running Man, Song Ji Hyo. Wajah yang tenang tanpa mekap tebal dan sedap sahaja mata memandang.

Kalau sebelum ini ramai yang menggelarkan Nora Danish sebagai Song Ji Hyo Malaysia dek kerana paras rupanya yang mirip seperti selebriti Korea tersebut.

Tapi, ada lagi seorang gadis comel bertudung yang menjadi perhatian ramai di media sosial kerana rupanya ada iras-iras Song Ji Hyo.

Gadis bernama Adila Salahudin ini memang cantik dan comel orangnya. Gara wajahnya hampir sama dengan Song Ji Hyo, kini dia telah popular di laman Instagram.

Jom tengok foto gadis cantik ini. Sama ke tak dengan Song Ji Hyo? Sekali imbas ada juga persamaannya. - CARI







Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 12:49 PM | Show all posts
comei la....
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 01:10 PM | Show all posts
celah mana sama nya?
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 01:36 PM | Show all posts
Adalah sikit wpun xnampak sgt
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 02:07 PM | Show all posts


jauh panggang dari api..
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 02:20 PM | Show all posts
ok cantik tapi kening dia lukih tu tak cantik.

Yang Benar,
AuraWhite
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 03:22 PM | Show all posts
hmmmmmmmmm boleh lah dari tak ade so skrg ko nak bangga ke mcm mane? hehehehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kening dia rata. Straight je.
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Lol tak nampak apa yg samanya?
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 04:27 PM | Show all posts
kahkahkah...dh agak dah mesti kena kecam.....
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Putihnya kulit alahai
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 05:09 PM | Show all posts
comelnyaa lahaii
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 05:19 PM | Show all posts
comel
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 05:32 PM | Show all posts
putihhhh gebuuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 05:33 PM | Show all posts
tak sama lsg
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 06:30 PM | Show all posts
celah mana sama..kalu tanggal braces tu x tau la kot nmpk sama
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang ni ada persamaan la siiiiiiiikit banding dengan ND yang jauh panggang dari api
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 07:10 PM | Show all posts
mata aku tengok tak berapa nak sama tapi comel la
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha comel tapi........
Tak sama pon
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Sama ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 09:17 PM | Show all posts

Hey bro! Hi kawan2!!


100% Welcome Deposit Bonus hanya untuk anda!!!


Deposit minimum MYR100 keatas dan dapatkan bonus anda sekarang!!!



Hari2 miskin, bila la nak kaya!!!

Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2016 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
tak nmpk yg sama
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2016 02:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahaahahahahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2016 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
tak sama pong... tapi,comel laaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2016 11:53 AM | Show all posts
Tak sama pun...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083933s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list