Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
7142
View
6
Reply

Ilmu jurus apa ni. kalau betul teringin jugak nak belajar

[Copy link]

Author: pistolairAbah       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-10-2016 06:21 PM | Show all posts |Read mode



Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2016 10:00 AM | Show all posts
Macam mengarut je clip ini.

Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2016 01:13 PM | Show all posts
mari kita belajar sama2 hihihihi
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-12-2016 10:44 AM | Show all posts
Sephiroth replied at 24-10-2016 10:00 AM
Macam mengarut je clip ini.


kenapa pulak mengarut

Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2016 03:00 PM | Show all posts

Kamu boleh buat? Aku tak boleh buat dan tak pernah melihat dgn kepala mata saya sendiri seseorang yang boleh melakukan sesuatu sedemikian - kecuali lah kalau dia mengunakan taser.

Jadi, apa sebabnya kamu mengatakan benda spt ini sesuatu yang benar? Kamu pernah mengaksikannya ataupun pernah "kena" ke?
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2017 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Jurus mengarut
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2017 04:36 PM | Show all posts
Jurus tu betul tapi sesuai utk persembahan demo shj. Dan dlm keadaan sebenar biasanya tak jadi sebab melibatkan emosi, jiwa, hati.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.681199s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list