Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
990
View
16
Reply

Wanita Dipukul Dengan Kayu Selepas Cuba Pertahankan Diri Dari Dicabul Sekumpulan Lelaki

[Copy link]

Author: jiwarasa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-12-2016 10:46 AM | Show all posts |Read mode

UTTAR PRADESH C INDIA . Hanya kerana cuba mempertahankan dirinya daripada dicabul, seorang wanita telah dipukul dengan menggunakan kayu hingga mengalami kecederaan di bahagian kepala gara-gar oleh sekumpulan lelaki.


Menurut laporan ​
India Times
, sebelum kejadian wanita berkenaan telah mendekati sekumpulan lelaki untuk bertanyakan arah untuk ke pasar.


Namun mereka dilihat tidak membantu mangsa, sebaliknya cuba merapatinya untuk mencabul dan menanggalkan dupatta yang digunakan untuk menutup kepalanya.


Abaili dilihat dia cuba bergelut untuk melepaskan diri dan juga mempertahankan dirinya, seorang lelaki yang tidak berpuas hati telah memukulnya dengan kayu sambil mengeluarkan kata-kata yang tidak sepatutnya.




Video perbuatan sekumpulan lelaki berkenaan telah menjadi viral di seluruh dunia di mana ia telah dimuatnaik oleh pengguna Facebook bernama
Madhvendra Pratap Singh
.



Lelaki itu menghayunkan kayu sebanyak tiga kali dan akhirnya sempat ditahan oleh seorang lelaki lain yang turut berada dalam kumpulan itu.



Lelaki itu kemudiannya memberi isyarat kasar yang jelas mengarahkan wanita terbabit meninggalkan tempat kejadian.



Insiden tersebut disaksikan oleh orang ramai dan pihak berkuasa, namun tiada siapa tampil memberikan pertolongan.



Selain wanita itu, suaminya juga turut dipukul sementara anak perempuan mereka dibiar melihat seluruh kejadian di depan mata.



Dalam satu laporan polis telah mengesahkan sudah membuat tangkapan terhadap seorang suspek. Manakala individu yang lain disahkan kini diburu pihak berkuasa.

Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 11:16 AM | Show all posts
jahanam punya paria kasta bawahan! apa salah pompuan tu siaakkkk!!
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 12:31 PM | Show all posts
ape yg blaku kat wanita ni sama la ape yg dibuat dlm filem india.


deols tgk je, msg2 takut nk mbantu nt gangster datang cari diorang plk.
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 01:22 PM | Show all posts
Aku xpaham ..polis tugas dia goyg telor ja ekk
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
biasa baca kisah rogol tahap pelik
di india.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-12-2016 01:30 PM | Show all posts
alieyrina replied at 28-12-2016 01:22 PM
Aku xpaham ..polis tugas dia goyg telor ja ekk


tengok filem hindustan ngan tamil cukup la. tu base on true story. negara dorang tak kisah buat filem macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 02:27 PM | Show all posts
lorrr....ingatkan pompuan tu sorang...laki dia ada sekali pun berani lagi diaorg nk mencabul...

Bongok betul la...
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 04:59 PM | Show all posts
Ya Allah kesiannya perempuan tu. Bangsat gila paria-paria ni pukul perempuan! Jijiknya rakyat negara India. Macam IBLIS!!!
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
mabuk todi ke apa? jahanam punya manusia:
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 07:29 PM | Show all posts
mmg kebangsatan sgt keling india nih!
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2016 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Hazab btl perangai
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2016 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Sial. Sian budak tu tengok mak dia kena balun. :
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2016 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Dasar babi tgk vid tu selamba badak je keling cilaker tu hayun kayu.
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2016 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Celaka sial perangai :
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:58 PM | Show all posts
Sebab masyarakat macamni negara India tak maju maju.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 05:14 PM | Show all posts
Banyaknya kes2 sebegini kat India
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2017 01:42 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.071259s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list