Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
1990
View
55
Reply

Ini Dia 10 Lelaki 'Berumur' Paling Kacak, Seksi

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-1-2017 05:21 PM | Show all posts |Read mode
Jangan disangka lelaki yang berumur dan semakin 'senja' itu tidak segagah dan sekacak mereka yang masih muda.


Malah, golongan ini mempunyai peminat yang tersendiri dek kerana tarikan tersendiri yang terdapat hanya pada lelaki berumur.


Berikut merupakan antara lelaki berumur yang masih 'merecik' dan mampu mencairkan banyak hati wanita di luar sana. Meskipun ada antaranya sudah berusia 60 tahun namun masih bijak bergaya, mengalahkan anak muda.


Mereka di bawah ini terdiri daripada ahli sukan, ikon fesyen dan juga pelakon filem. Jangan main-main ya dengan lelaki yang bergelar 'atuk', silap-silap boleh jatuh cinta dibuatnya.



Anthony Varrecchia, 53



Eric Rutherford, 52



Mark Reay, 57



Garrett Swann, 47



Aiden Brady, 50




Ron Jack Foley, 51



Brad W., 47





Will Willitts, 57



Anton Nilsson, 53




Andreas Von Tempelhoff, 60

Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 05:24 PM | Show all posts
wow.. hebat
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
ok, untung bini/partner mereka
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
wow tasty nye
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 05:45 PM | Show all posts
sis pilih Eric Rutherford. hiks
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Sah2 ada yg gay d antara mereka..
Tp DILF sangat kan...
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh..nper george clooney xde..he still kacak even boroi sedikit
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 06:02 PM | Show all posts
Wawwaweee..ron jack foley menepati citarasa hormon pompuan akak..

tu la..xkan semua stret dokk...
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
So berapa je antara 10 ni yang berada di jalan yang lurus?
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
nape dorng ambik pic londeh seluar
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaa...Bruce Willis tak masuk senarai ke....
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
wow. akak tak tahu nak pilih mana. akak ambil semua je lah
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 09:53 PM | Show all posts
aummmm.. jemput @terpaku memilih hidangan yang ada
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2017 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Semua ala ala posing untuk gay magazine jer. Berapa banyak air brush ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 04:59 AM From the mobile phone | Show all posts
totap nampak tua daripada usia..
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 07:59 AM | Show all posts
wow... !!!!!!!   
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 09:42 AM | Show all posts
debab76 replied at 3-1-2017 09:53 PM
aummmm..  jemput @terpaku memilih hidangan yang ada

aummmmmnya chuols!!!meletssssss!!! geletis khorsani meols meronta2 minta dibelai ni!! keliru meols x tau yang mana satu.. will wilitz tu paling menangkap mata meols.. tony goldwyn should be in the list




Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 11:01 AM | Show all posts
mcm lg tua dr usia je semua
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 12:04 PM | Show all posts
walau tua tapi masih aummm gitu..

Nape lelaki tua kat malaysia ni takde yang aumm macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 12:41 PM | Show all posts
sebab dorg sado kah membuat kan rupa mereka masih menarik?
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 01:25 PM | Show all posts
hot hot hot
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
terpaku replied at 4-1-2017 09:42 AM
aummmmmnya chuols!!!meletssssss!!! geletis khorsani meols meronta2 minta dibelai ni!! keliru meols ...

Tolong bagi sorang kat iols  
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 02:36 PM | Show all posts
MyNameIsIris replied at 4-1-2017 02:34 PM
Tolong bagi sorang kat iols

amboi sister...cek abang tu nak letak mana
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 02:37 PM | Show all posts
Iols pilih Rutherford, Garret Swann..
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2017 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
terpaku replied at 4-1-2017 02:36 PM
amboi sister...cek abang tu nak letak mana

I nak let go voley?  :zz
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.063154s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list