Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1998
View
25
Reply

[INFORMASI] Inilah Hercules! Lelaki Pakistan Makan 36 Biji Telur, 3kg Daging, 5 Liter Susu Setiap Hari

[Copy link]

Author: chacon    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-1-2017 10:02 AM | Show all posts |Read mode



Dilaporkan seorang lelaki di Pakistan mengaku dirinya sebagai manusia terkuat di dunia dengan berat badan 435kg dan kini menerima jolokan The Hulk versi Pakista oleh penduduk setempat.
Arbab Khizer Hayat, 25, berkata dia mahu menjadi juara dalam sukan angkat berat dan satu video merakamkan Hayat berjaya menarik sebuah traktor menggunakan tali biarpun traktor itu cuba bergerak ke belakang.



Objektif saya adalah untuk menjadi juara. Saya sangat bersyukur kepada Tuhan kerana memberikan badan ini. Kini, saya hanya menunggu masa sahaja sebelum masuk ke dunia mengangkat berat. kata Hayat.
Menurut Hayat, dietnya setiap hari sangat menakjubkan sejajar dengan peningkatan badannya. Dia mengambil 10,000 kalori setiap hari C termasuk dengan mengambil 36 telur untuk sarapan, 3 kg daging, lima liter susu dan banyak lagi.

Dengan tinggi enam kaki tiga inci, Hayat berkata dia tidak mengalami sebarang masalah kesihatan dengan beratnya itu.
Saya tidak mengalami masalah kesihatan atau pun tidak selesa dengan berat saya. Tetapi saya perlu mengekalkannya jika mahu menjadi juara lelaki terkuat, jelasnya lagi.

Hayat, yang tinggal di bandar Mardan di Pakistan, mula mengalami kenaikan berat badan sejak dia remaja.
Saya mula mengalami kenaikan berat ketika remaja tetapi saya sedar yang saya mahu masuk dalam arena angkat berat dan kejuaraan orang kuat. Jadi saya teruskan menambah berat. katanya.
Hayat juga mendakwa dia telah berjaya mengangkat berat lebih dari 4,000 kg ketika satu kejuaraan di Jepun. Tambah hayat lagi, dia juga mahu menyertai arena gusti WWE. Di negaranya, Hayat sudah mula menjadi bintang apabila dia dikenali sebagai manusia terkuat di Pakistan.
Sumber : 1 & 2


Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 10:36 AM | Show all posts
tu dia besarnya, sekali dia tepis terpelanting
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 11:48 AM | Show all posts
mesti die punya bau lebih pekat dari penjual kapet kapet kapet
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 12:29 PM | Show all posts
alih2 2b jek


Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 12:55 PM | Show all posts
Nampak cam obess je
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak oiiiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 03:05 PM | Show all posts
hati2 angkat orang.. kang patah plak tulang belakang
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 03:35 PM | Show all posts
Aku nampak dia ni macam obes ja.
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 03:36 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
obes la. nape tak buka baju. nak tengok dada dia
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 04:39 PM | Show all posts
shanshero replied at 13-1-2017 03:56 PM
obes la. nape tak buka baju. nak tengok dada dia

ewww
lalu ker





Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 09:17 PM From the mobile phone | Show all posts
iol cuma bayangkan organ2 dalaman heol kena squeeze dengan lelemak tepu heol ja
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekali pandang mcm tgh duduk dlm mesin sauna...nmpk kepala je
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 11:12 PM | Show all posts
macam telur dinosaur
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2017 11:34 PM | Show all posts
Muda lg rupanya..jgn nnti makin meningkat umo, baru mcm2 penyakit dtg sudah..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2017 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
.ni la.namanya

the king of gundu
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2017 03:08 PM | Show all posts

engkau ni punnnnnn
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2017 05:21 PM | Show all posts
gfjunki replied at 13-1-2017 09:24 PM
Sekali pandang mcm tgh duduk dlm mesin sauna...nmpk kepala je

bertangas...kepala saje keluar
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2017 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mrizumi at 15-1-2017 11:27 PM

Besarnya..bukan hercules..dh mcm big hero 6 dh..
tmp_522-687474703a2f2f7669676e65747465332e77696b69612e6e6f636f6f6b69652e6e65742f.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:54 PM | Show all posts
Kaki kecik.Macam payah je nak jalan.Kegemukan mengurangkan mobiliti.Lama2 boleh rosak lutut.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 08:43 PM | Show all posts
seram pulak badan besar macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 09:09 PM | Show all posts
Nihh makan nafsu naga ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2017 01:42 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2017 11:41 PM | Show all posts
tp sihat ke dia?
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2017 12:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Betul ke xde masalah kesihatan
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.070047s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list