Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
7092
View
215
Reply

[Tempatan] Pemandu Myvi maut bertembung BMW melawan arus di jalan tun razak kl.

[Copy link]

Author: FOTHER-MUCKER       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-2-2017 12:41 AM | Show all posts |Read mode




KEADAAN pemandu kereta Perodua Myvi selepas kenderaannya bertembung dengan BMW di Jalan Tun Razak dari arah bulatan Pahang menghala Jalan Semarak berhadapan Perpustakaan Negara di sini hari ini. -UTUSAN ONLINE/SOSIAL MEDIA

KUALA LUMPUR 16 Feb. - Seorang lelaki maut selepas kereta yang dipandunya bertembung dengan sebuah lagi kenderaan di Jalan Tun Razak dari arah bulatan Pahang menghala Jalan Semarak berhadapan Perpustakaan Negara di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 2.40 pagi itu, mangsa, Ahmad Alrefaee M. Azmi, 21, maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di bahagian kepala.


Pegawai Turus Jabatan Siasatan Perundangan Trafik Kuala Lumpur, Deputi Superintenden Shafie Daud berkata, kemalangan dipercayai berlaku apabila kenderaan BMW yang dinaiki Lee Jia-Qi, 23, masuk ke laluan bertentangan dari lorong kedua KLCC.


Pemandu BMW kemudian meneruskan pemanduan di Jalan Tun Razak. Setiba di lokasi kejadian, dia bertembung dengan kereta Perodua Myvi yang dinaiki mangsa.


Ekoran itu, mangsa maut di tempat kejadian manakala Jia-Qi bersama empat lagi penumpang keretanya cedera ringan, katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Quote:
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 720x960.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 720x960.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 720x960.


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 720x540.

http://www.utusan.com.my/berita/naha...mbung-1.445118



Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 12:45 AM | Show all posts
BMW tu mabok ketum kaa menongkah arus dari PNB sampai lepas IJN... jauh tuuuu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Jia qi punye kebodohan telah menyebabkan myvi mati.......innalilahhh...semoga arwah dpt keadilan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 12:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm kenal je nm lee jia qi ni...
innalillah buat pemandu myvi...

Nk tgk ada tak org nk kecam pemandu BMW pulak.. tgk umur...hurm..bawakla kereta aper pon..klu baya2 tu bawak kereta mmg mcm2 hal
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 12:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalo benar pandu lawan arus...sila bg hukuman berat....ni dh kira kes 'sengaja membunuh dgn eksiden'.(walau drp segi bahasa 'eksiden' tu x sengaja).Dlm kes ni nmpk bebenor 'kesengajaanya'.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 01:08 AM | Show all posts
Parents mangsa saman je pesalah tu. Kalau boleh biar sampai muflis sebab membabitkan kematian.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:24 AM From the mobile phone | Show all posts
ah beng mabuk ka?
anak sapolah yg bodoh piang sangat ni sampai sebabkan org lain maut?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:29 AM | Show all posts
bongoknya,menentang arus, ko yang xmampus..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Seronokkah lee jia qi membunuh org?baru keluar kelab ke dik?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:25 AM | Show all posts
Nauzubillah, teruknya sampai terbalik kereta. Innalillah!  
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:38 AM From the mobile phone | Show all posts
xde sapa nak kecam bmw ke?hihi
mungkin apek mabuk le tu..sialan punya bmw driver
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 05:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya mcm ada je simpang utk belok uturn semua. Mabuk kot ni..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 05:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Driver bmw tak mabuk katanya. Urine dn blood test negatif for alcohol consumption. Then bengap apa lagi?

Btw baca komen bdk myvi tu tgh buat grabcar.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 05:47 AM From the mobile phone | Show all posts
airfilterkotor replied at 17-2-2017 12:45 AM
BMW tu mabok ketum kaa menongkah arus dari PNB sampai lepas IJN... jauh tuuuu.

Aku pernah bertembung dgn myvi putih tgh menongkah arus atas suspended MEX highway dari tol salak tinggi ke arah jalan tun razak. Dah la jalan kecik atas jejambat panjang tu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 05:54 AM From the mobile phone | Show all posts
slavehunter replied at 17-2-2017 12:49 AM
Jia qi punye kebodohan telah menyebabkan myvi mati.......innalilahhh...semoga arwah dpt keadilan.

Mmg bodoh nak mamps so jia qi sekor ni. Tak reti nak uturn atau reverse ke ikut arus?? Gigih lawan arus. Jalan tun razak tu bukan jalan kampung batu lapan belas.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg buat salah xmampus plak tu
Harap keluarga mangsa saman je
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:12 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_almondpecan replied at 17-2-2017 05:54 AM
Mmg bodoh nak mamps so jia qi sekor ni. Tak reti nak uturn atau reverse ke ikut arus?? Gigih lawan ...

Akaun kena hack ke ni... kali pertama tengok almondpecan mencarut...
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sebu at 17-2-2017 06:14 AM

Siyallan driver ni.Pemandu BMW patut dihukum mati atas kesalahan langgar undang2 dan menyebab kematian.  :  :
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan lah jia qi ni anak orka atau kabel kuat...senang2 saja nanti hukuman ringan..

4 ekor lagi yang dalam kereta tu haiwankah sampai sekor pun tak ada otak suruh pemandu tu masuk haluan betul.? 4 ekor babi tu pun eloklah dikenakan hukuman juga.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:20 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_almondpecan replied at 17-2-2017 05:54 AM
Mmg bodoh nak mamps so jia qi sekor ni. Tak reti nak uturn atau reverse ke ikut arus?? Gigih lawan ...

Dia tak perasan dia melawan arus lah tu sbb jln lengang pepagi buta kannn.....
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:22 AM From the mobile phone | Show all posts
~boolean replied at 17-2-2017 06:15 AM
Jangan lah jia qi ni anak orka atau kabel kuat...senang2 saja nanti hukuman ringan..

4 ekor lagi  ...

Aaah... aku pun terpikir yg sama....

4ekor babun dlm tu buat apa?...lagipun jln besar, blh je u-turn....


Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:26 AM From the mobile phone | Show all posts
sebu replied at 17-2-2017 06:12 AM
Siyallan driver ni.Pemandu BMW patut dihukum mati atas kesalahan langgar undang2 dan menyebab kemati ...

Ada ke undang undang org yg sebabkn kematian dlm kemalanhan di hukum mati sebu?


Serius...aku tak tau. Yg aku tau hukum penjara je....aman aman dlm penjara, klu dihukum 10thn, dpt pgampunan, 7thun dah kuar dah ....agong kata-  ala....sbb eksiden je...bkn sengaja
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 06:37 AM From the mobile phone | Show all posts
mommymonster82 replied at 16-2-2017 04:54 PM
Mcm kenal je nm lee jia qi ni...
innalillah buat pemandu myvi...


yang bawak bmw tu amoi ke lengchai sis?
ada gambar?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 07:00 AM | Show all posts
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 07:12 AM From the mobile phone | Show all posts
org lain yang bengap,
org lain yg jadi mangsa
::
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.067719s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list