Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
9440
View
261
Reply

[Tempatan] JAWI kena saman.. pasangan suami isteri marah sebab kena serbu siap rekod video

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Post time 17-2-2017 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Padan muka jawi taliban ni. Acah2 Tohan pulak nak tentukan dosa nerakerrrr! ujung2 sangap pooki
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
pearl.silver replied at 17-2-2017 12:44 PM
Xbawa kad kaeen flm dompet ke?

Mgkin tak bawak lah tu...sbb tu tunjuk gambar kawin & sijil nikah je kot....

Yg bingainya pegawai tu..
Knp nk rakam bideo...marah tak dpt rakam masa couple mengeseks kot...
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga keadilan bersama orang yg benerrrr. Ameen
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
missinpiece replied at 17-2-2017 01:13 PM
Apelah pula jawapan pihak sebelah sana nanti ye? Dah kenapa terburu2 menerpa masuk mcm xbleh nak tun ...

Ada...yg kwin kat siam
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:16 PM | Show all posts
stok2 rempit pprt bila dah upgrade jadik pegawai..camtu lah perangai
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:16 PM | Show all posts
awat x bwk je kad nikah yg betul
tunjuk pic dr hp jeh
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Changa replied at 17-2-2017 12:46 PM
selayak nya lah kena saman dek,,, sesuka hati kau nak rakam bini orang lain tanpa pakaian lengkap.
...

Bini org tu gebuz changa....

Rugi klu tak rakam
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:18 PM | Show all posts
ala nanti sblah sana jawab la...
laki bini ni taknak bg kerjasama
jadi jalan terbaik serbu gitu
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:22 PM | Show all posts
miss_curious replied at 17-2-2017 12:53 PM
AKTA 560
AKTA TATACARA JENAYAH SYARIAH (WILAYAH-WILAYAH PERSEKUTUAN) 1997

Ni je SOP tangkapan?Macam tak lengkap je...
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:24 PM | Show all posts
SOP serbuan takde ke?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:25 PM | Show all posts
fifie_olin replied at 17-2-2017 01:16 PM
awat x bwk je kad nikah yg betul
tunjuk pic dr hp jeh

payah nya nikah di tanah air ini, nak kena bukti secara surat beranak lah pelbagai.
takut elohim tak tahu kot dah nikah ke idok gitu?

baik zina jah terus,, nikah pun payah konsep nya dan renyah.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:34 PM | Show all posts
pegawai JAWi ni mmg kurang hajar beriya je mcm dia ahli syorga
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:47 PM | Show all posts
bagusnya bawak sijil nikah.... perak takde kad kawen... xtaula kalau kami laki bini kene tangkap... gambar kawen pun takde kat hp.. 7 tahun lepas nye cerita tu...
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:53 PM | Show all posts
padan la muka pegawai jawi tu.... sama jela kalau pkcik2 masejid ni...aku naik motor ngan laki aku pun sibuk nak maki2 kata maksiat naik motor dengan bukan muhrim... menyirap je laki aku.

saman kak oi...saman jota2....suka2 nk amek video gambar sekali
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Gegeh rakam video bagai nk wat modal dlm bilik air ke? Bebal.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
bkn 1st time jawi buat perangai mcm ni. Tak silap
yg kat langkawi dulu pun mcm ni jgk kan.saman jgn tak saman.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni lah jdnye bile isle ke hulu isle ke hilir, hudud mudud semue ni, bile ruu 355 lulus makin galakla setan2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:00 PM | Show all posts
cash ke abam2 jawi?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Inilah akibatnya bila gred 19 ke bawah buat serbuan. Lebih2 lagi kakitangan kerajaan yg ada kaitan dgn UMNO cawangan....
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:18 PM | Show all posts
saman sealgi boleh
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:18 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:19 PM | Show all posts
ni klu nak bercuti suami isteri ni..kena bawa sume le sijil nikah, gambo nikah...klu dah anak surat beranak anak sekali dgn IC
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:21 PM | Show all posts
fifie_olin replied at 17-2-2017 05:16 AM
awat x bwk je kad nikah yg betul
tunjuk pic dr hp jeh

aku pn x da kad nikah. malas nak g buat hehe sijil besar gedabak plk nak bawak kehulu hilir. dah ada kes mcm ni tkt la plk.

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:26 PM | Show all posts
Tak biadab, tak kurang ajar, tak menyibok dan hormat akan hal kehidopan peribadi dan privasi orang lain, bokan Jawi-lah nama-nya.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 02:26 PM | Show all posts
aku tak de kad  nikah...
malas nak buat..
so bila2 masa boleh jadi mangsa skodeng jais, jawi etc
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064640s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list