Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
3061
View
93
Reply

[Tempatan] Wanita hamil berkhalwat dengan tiga lelaki

[Copy link]

Author: annabellaruz2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-2-2017 03:19 PM | Show all posts |Read mode
Edited by annabellaruz2 at 17-2-2017 04:37 PM

tengah menunggu hari pun sempat lagi ko kak?


                              Zuliaty Zulkiffli
          am@hmetro.com.my
              
   
   
Alor Setar: Wanita sarat mengandung sembilan bulan dicekup berkhalwat dengan tiga lelaki dalam sebuah bilik hotel bajet di Jalan Lencong Barat di sini, malam tadi.

Wanita berusia 26 tahun itu hamil anak keenam, dipercayai hasil hubungan sulit dengan seorang lelaki berusia 32 tahun yang turut ditahan. Difahamkan anak wanita itu yang berusia semua dua hingga 12 tahun ditinggalkan dalam jagaan keluarga angkat.

Suaminya dikatakan meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya di Langkawi pada 2012 dan berkenalan dengan lelaki berkenaan tahun lalu, ketika bekerja di kedai pakaian di bandar raya ini.

Penolong Pengarah Operasi Bahagian Penguat kuasa Undang-undang Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK), Syeikh Mohd Rasydan A Rahman, berkata mereka ditahan dalam serbuan di hotel bajet itu pada 12.30 tengah malam, berdasarkan pemeriksaan pada buku daftar masuk hotel itu.
Menurutnya, mereka yang ditahan dibawa ke Balai Polis Alor Setar untuk dibuat laporan tangkap sebelum ke pejabat agama daerah untuk diambil keterangan dan dibebaskan dengan jaminan keluarga.

Kes disiasat mengikut Seksyen 25 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Kedah 2014 kerana disyaki berkhalwat yang sabit kesalahan boleh didenda tidak lebih RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya. katanya.




            Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 17 Februari 2017 @ 12:12 PM   
  

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:19 PM | Show all posts
maaf kalau dah ada.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:20 PM | Show all posts
serbuu.jpg_1487304708.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:25 PM | Show all posts
Janji tutop aorat.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:28 PM | Show all posts
kesian nye anak2 die
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:29 PM | Show all posts
3 lelaki? Kesiannya dekat anak2 dapat perangai mak macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur 26 anak 6 ....

Ank luarnikah brp?


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:36 PM | Show all posts
anak yg dikandung tu pun bunyi cam anak luar nikah.. kesian anak2 tak bersalah.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian kat arwah laki dia...
Sepatutnya suami meninggal...kau bela lah anak anak jd anak soleh & solehah....

Sian anak anak dpt mak mcm ni...nasib baik dia bg semua ank kat org....
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur 26 thun anak dah 6..kusss semangat
Aku umur 26 masih virgin lagiii
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:37 PM | Show all posts
x tecapai akal ku
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:38 PM | Show all posts
Madel replied at 17-2-2017 04:36 PM
Umur 26 thun anak dah 6..kusss semangat
Aku umur 26 masih virgin lagiii

kannn...umur berapa dia kawen??
habis pantang terus pregnant lagi ker camner??
aku yg ngilu rasanya..

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:40 PM | Show all posts
true queen of slut
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:41 PM | Show all posts
biar betik anak sulung dia yg umur 12 thn dilahirkan masa dia umur 14 thn

serius ke ni berita ni?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:41 PM | Show all posts
untunglah umur baru 26 anak nak masuk 6
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Madel at 17-2-2017 03:43 PM
annabellaruz2 replied at 17-2-2017 03:38 PM
kannn...umur berapa dia kawen??
habis pantang terus pregnant lagi ker camner??
aku yg ngilu rasa ...


Ada anak dari umur 12 hingga 2 tahun so aku rasa dlm umur 13 / 14 dia dah mengesek..
Skeri duhh..jgn bila dah tua nanti kena kanser ovari sudah
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:42 PM | Show all posts
kalau ber-foursome dikira khalwat lagi ka?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:42 PM | Show all posts
birahnye ko dik sampai sekali 3 ko hadap. iskkk.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:42 PM | Show all posts
Difahamkan anak wanita itu yang berusia semua dua hingga 12 tahun ditinggalkan dalam jagaan keluarga angkat.


26-12 = 14 thn


Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:43 PM | Show all posts
semai benih ke, anak kasi org
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:44 PM | Show all posts
memang jenis birah kot..
tak boleh tak berlaki..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:52 PM | Show all posts
idakamaruddin replied at 17-2-2017 04:41 PM
biar betik anak sulung dia yg umur 12 thn dilahirkan masa dia umur 14 thn

serius ke ni berita ni? ...

jap2 aku check balik..kot typo ker..huhuh

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:52 PM | Show all posts
apo nak jadi ngan korang nie...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:53 PM | Show all posts
ala...salahkan wartawan nok...dia taip anak wanita ni semua 2 tahun...kembar 5 ke nok??
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:54 PM | Show all posts
Tak ingat anak-anak ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.070977s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list