Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Search
2908
View
93
Reply

[Tempatan] Wanita hamil berkhalwat dengan tiga lelaki

[Copy link]

Author: annabellaruz2       Show all posts   Read mode

Post time 17-2-2017 03:56 PM | Show all posts
Ini jenis pandai main tak pandai jaga. Beranak je kerja kau.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 17-2-2017 03:41 PM
biar betik anak sulung dia yg umur 12 thn dilahirkan masa dia umur 14 thn

serius ke ni berita ni? ...

iol rasa btl sis. ada kjdian yg brlaku kt tmpat iol ni budk bdan halus, kecik kurus jah tp ya ampun birahnyaa. umur 14 trpksa benti skolah sbb brsalin ank. parentnya jaga n budk tu slamba jer bwk anknya ronda2 naik moto jntan yg mngndungkn dia xmngaku sbb dia kata, bkn dia sorng yg pncut. geng mmbirah dia sorng lg, preggy jgk, umur 16 tp makpak malu, antar ke kg mntk tlng mak sdara jaga.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:57 PM | Show all posts
idakamaruddin replied at 17-2-2017 04:41 PM
biar betik anak sulung dia yg umur 12 thn dilahirkan masa dia umur 14 thn

serius ke ni berita ni? ...

takkan harian metro menipu plak nok..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:58 PM | Show all posts
Madel replied at 17-2-2017 04:42 PM
Ada anak dari umur 12 hingga 2 tahun so aku rasa dlm umur 13 / 14 dia dah mengesek..
Skeri duhh ...

x heran nok...
mmg ada kes mcm tu..
gatal porkey sangatkan...
dah tu semua anak tinggal dengan keluarga angkat.

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 03:59 PM | Show all posts
nononcrux replied at 17-2-2017 04:43 PM
semai benih ke, anak kasi org

aku syak dia ni sindiket main, mengandung, beranak, anak jual kat orang..
adakan sindiket mcm ni?

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:01 PM | Show all posts
alang2 ngesek kan dek...biar banyak dan berhasil
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:01 PM | Show all posts
WhiskeyScotch replied at 17-2-2017 03:56 PM
Ini jenis pandai main tak pandai jaga. Beranak je kerja kau.

hensemnye avvy uolss..

iols is tergoda


Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg masa kena cekup tu pakai baju kurung ke?  Ke mata aku salah tengok
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 04:03 PM | Show all posts
terpaku replied at 17-2-2017 05:01 PM
alang2 ngesek kan dek...biar banyak dan berhasil

aku umur 14 masih lagi main masak2..panjat pokok lastik burung..terjun sungai...

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts

At least ank2 dia x terbiar x ketahuan
Semoga keluaefa angkat jaga elok2.jgn bg jumpa mak durjana ni lg
Jangan2 dia syok makan duit hasil jual ank
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 04:05 PM | Show all posts
Apai90 replied at 17-2-2017 05:03 PM
Mmg masa kena cekup tu pakai baju kurung ke?  Ke mata aku salah tengok

mcm jubah jer aku tengok..
aku tak rasa dia ngesek.. kot dia tgh jumpa dgn jantan yang hamilkan dia..
klu dia ngesek mmg tak takut betul pompuan nih..
kesian kat baby dalam perut


Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:06 PM | Show all posts
kesian la hang ni dek oii, dh laki mati hang pun dapat lesen membirah xhengat
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 04:06 PM | Show all posts
pearl.silver replied at 17-2-2017 05:04 PM
At least ank2 dia x terbiar x ketahuan
Semoga keluaefa angkat jaga elok2.jgn bg jumpa mak durjana ...

haaa kan...aku pun syak dia jual anak2 dia..
harap dia tak jahil lah jual anak kat keluarga bukan islam..huhu

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
tak boleh ke cari kerja yang halal..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
sumber masalah umno gagal takbir
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
annabellaruz2 replied at 17-2-2017 04:05 PM
mcm jubah jer aku tengok..
aku tak rasa dia ngesek.. kot dia tgh jumpa dgn jantan yang hamilkan d ...

Bagusla berhusnudzon    Siapa tau kan dia terperangkap ke org nak dajal ke kan
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:10 PM | Show all posts
huh, kalo blh BTL kan si rompuan nie...

takut membiakkan anak serupa emak...
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:12 PM | Show all posts
susukambingbest replied at 17-2-2017 03:56 PM
iol rasa btl sis. ada kjdian yg brlaku kt tmpat iol ni budk bdan halus, kecik kurus jah tp ya ampu ...

Serius ke sis? Macamana la budak2 ni boleh membiarkan diri diorg ke arah tu..ermmm
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:13 PM | Show all posts
First i baca pasal perempuan mengandung kena cekup ni i terus ingat ni cuma cerita rekaan ..tapi bila baca balik..tekejut.. tak patut sangat
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:14 PM | Show all posts
leylapple replied at 17-2-2017 04:10 PM
huh, kalo blh BTL kan si rompuan nie...

takut membiakkan anak serupa emak...

Ye betul.. tkut lepas ni dia buat balik n termengandung..lepas tu takmo jaga anak dia..isk isk..risau je
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 17-2-2017 03:44 PM
memang jenis birah kot..
tak boleh tak berlaki..

Bukan tak boleh tak berlaki,

Tak boleh tak ngesek kinky.  
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:20 PM | Show all posts
Umur 26 dah anak 6?? Aku ni anak kucing je ade
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2017 04:22 PM | Show all posts
Baru 26 anak dah 6 orang? Yang sulung 14 tahun pula tu.

Yang ini kalau kena tangkap dengan jabatan agama islam selayaknyalah walaupun rasanya this girl takkan insaf pun buat masa terdekat ni

Thread sebelah kes JAWI tangkap orang dah kahwin pula. Selayaknya kena saman.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 04:24 PM | Show all posts
huehue replied at 17-2-2017 05:22 PM
Baru 26 anak dah 6 orang? Yang sulung 14 tahun pula tu.

Yang ini kalau kena tangkap dengan  ...

anak sulung dia 12 tahun..


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-2-2017 04:25 PM | Show all posts
niena90 replied at 17-2-2017 05:20 PM
Umur 26 dah anak 6?? Aku ni anak kucing je ade

dah klu dia beranak umur dia 14 tahun...skrg dh 26 tahun...
anak mau selang setahun or 2 tahun..
mak tau ngesek jer...sbb bila dah beranak, anak bagi kat orang..

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.068859s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list