Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
572
View
15
Reply

minta pendapat - suasana bakal tempat kerja baru

[Copy link]

Author: serimenanti       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-2-2017 03:21 PM | Show all posts |Read mode
Salam,

Saya cuma nak tanya pendapat siapa yang pernah ada pengalaman kerja di Medifeet (HQ) di SS 19, SUbang jaya. Saya ditawarkan jawatan graphic designer tapi tengok rating di Jobstreet macam tak baik. sape yg ada pengalaman kerja disana boleh share tak?
terima kasih
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 02:57 AM From the mobile phone | Show all posts
xde pelangaman. btw, good luck chuols. skrg bukan senang dpt keje. so chuols keje la baik2 ye
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 05:17 PM | Show all posts
redah je dikk..kalau tak cari tmpt keje ikut kehendak kita, mmg smpi bila2 tak keje

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-3-2017 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Terima kasih semua. Saya dah masuk kerja di situ. Tapi bertahan 3 hari sahaja.
Menyesal pula berhenti tempat kerja lama.
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2017 01:17 PM | Show all posts
Dah kenapa uols tahan 3 hari je? Memang teruk sangat ke? Nampaknya ratings Jobstreet boleh dipercayai.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga berjaya
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2017 01:06 AM | Show all posts

Hmmm...

[AceHand SPECTaceLAR]

Kalau tak hada kojer elok cuba jer dulu sebelom dapatkang kojer laing jika rasa tak sesuai...



Jizzz... Klong! Klong!
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
serimenanti replied at 8-3-2017 04:22 PM
Terima kasih semua. Saya dah masuk kerja di situ. Tapi bertahan 3 hari sahaja.
Menyesal pula berhe ...

so still lg bkrja @ dh stop?
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2017 02:43 PM | Show all posts
knpe berenti??
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2017 02:44 PM | Show all posts
mcm truk sgt je klw cuma berthn 3 hari..
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2017 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenape????????
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2017 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Semua tertanya tanya kenapa TT berhenti dalam 3 hari je
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2017 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Yup...kenapa 3 hari dah berhenti..masa 1st time start keje...i pun pikir i cant make it...rasa esok mcm x nak dtg dah..tapi i pikir rasional n pujuk diri untuk adapt dengan situasi baru untuk tempoh sebulan...suprisingly i dapat bertahan 4 tahun sebelum i tukar kerja lain
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2017 01:16 AM | Show all posts

Hmmm...

Plannerism replied at 4-5-2017 07:54 PM
Semua tertanya tanya kenapa TT berhenti dalam 3 hari je

[AceHand SPECTaceLAR]

Dia pemalas... Hah! Hah! Hah!


Jizzz... Klong! Klong!
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2017 01:22 AM From the mobile phone | Show all posts
AceHand replied at 9-5-2017 01:16 AM
[AceHand SPECTaceLAR]

Dia pemalas... Hah! Hah! Hah!

Terasa tergantung sangat gigih baca dari awal  
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2017 02:32 AM | Show all posts

Hah! Hah! Hah!

Plannerism replied at 9-5-2017 01:22 AM
Terasa tergantung sangat gigih baca dari awal

[AceHand SPECTaceLAR]

Satu keputusang yang betol...


Jizzz... Klong! Klong!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050371s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list