Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5715
View
123
Reply

Alya berbangga sebab pembela kucing diakui HOT

[Copy link]

Author: alya_daniela    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 24-2-2017 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
alya_daniela replied at 24-2-2017 05:29 PM
kalau alya tinggalkan kucing parsi alya di rumah
siapa nak jaga mereka nanti


Masa alya tinggal lama aritu sapa jaga..? Bagi dia gakla jaga...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
jga2 alya,DLM forem ni ada mcm2..ko jgn termkn pm jntan2..diorang ada niat tersembunyi
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
sofiazara replied at 24-2-2017 05:36 PM
esmiria ko bersedara tak dengan tumpanglalu74

Kahkah       Kuat aku gelak
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
halimunah replied at 24-2-2017 05:25 PM
berapa umur alya ni?
kak munah terasa cam masuk astro ceria jah
sweet bebeno ayatnya

Sebaya ngan peyno..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kucing aku banyak kutu tau alya
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 24-2-2017 05:38 PM
jga2 alya,DLM forem ni ada mcm2..ko jgn termkn pm jntan2..diorang ada niat tersembunyi

Tetiba bagi amaran... Kalo ada pengalaman tepek sini pm2 tu...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:48 PM From the mobile phone | Show all posts
sebu replied at 24-2-2017 05:41 PM
Kucing aku banyak kutu tau alya

Takpe... .Kalo takde kutu pun bukannya dia nak kacuk ngan kucen ko.. Sesusah jer bagitau...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
abangbeca replied at 24-2-2017 05:48 PM
Takpe... .Kalo takde kutu pun bukannya dia nak kacuk ngan kucen ko.. Sesusah jer bagitau...

Kahkah    oii bukan itu makne kate2 aku. X de makne mendalam pun  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-2-2017 05:50 PM | Show all posts
abangbeca replied at 24-2-2017 05:37 PM
Masa alya tinggal lama aritu sapa jaga..? Bagi dia gakla jaga...

alya pergi bercuti di langkawi dulu, alya hantar pergi pet carer
dia caj dalam RM20 semalam

alya risau la nak gunakan wang br1m alya untuk bagi dekat pet carer tu lagi
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-2-2017 05:51 PM | Show all posts
Esmiria replied at 24-2-2017 05:38 PM
jga2 alya,DLM forem ni ada mcm2..ko jgn termkn pm jntan2..diorang ada niat tersembunyi

terima kasih esmiria atas nasihat
alya akan sentiasa berhati hati
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-2-2017 05:51 PM | Show all posts
sebu replied at 24-2-2017 05:41 PM
Kucing aku banyak kutu tau alya

sebu tak guna paris hilton ke?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
alya_daniela replied at 24-2-2017 05:51 PM
sebu tak guna paris hilton ke?

Aku dah mandikan dia dgn ubat kutu kucing tapi degil dia nak keluar membohjankan diri jadinye aku x bg dia masuk rumah atau tidur dlm rumah dah. Tidur luar rumah aje.   
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
dik alya ngoraat lazim kee tu?

eh silap...
meow alya ngoraat meow lazim kee tu?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-2-2017 06:00 PM | Show all posts
sebu replied at 24-2-2017 05:55 PM
Aku dah mandikan dia dgn ubat kutu kucing tapi degil dia nak keluar membohjankan diri jadinye aku  ...

mungkin sebu kena pakai lady gaga... sebab yang lady gaga itu rasanya lebih kuat
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
alya_daniela replied at 24-2-2017 05:50 PM
alya pergi bercuti di langkawi dulu, alya hantar pergi pet carer
dia caj dalam RM20 semalam


alya bercuti langkawi tu lama gak kan...?  Makan bulan.. ke siap raya kat lengkawi..?


abih la duit brim alya tahun lepas wat bayar petcarer..  
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Menyampah betol ngn si alya ni.perlu ke nk buat manja2 sweet2 tah tah jantan konek noneng2 tergantung.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 08:23 PM | Show all posts
udah udah lettew peyno
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu ade bela hanak bulus fanjang. Dh kasik let go kt org. Xtahan ngan bulu merata walopon syg gile
Now beli cat food g mkn stray cats area umah. Kt luar pintu dh standby sebekas kibbles. Ari2 blk kje tgk mesti abes licin. Sonok tgk. Ilang rindu kt beto
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
abangbeca replied at 24-2-2017 05:40 PM
Sebaya ngan peyno..

Peyno 40an kn?
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2017 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Alya... kucing mana boleh bagi makan panadol. Tapi kalau air kelapa bolehlah.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.091875s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list