Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
24734
View
475
Reply

Kokspin Teruk dihencap nitizen Gara2 Fatwa Solat?? Mufti pon dgr katanya dah terpanggil menegur Kokspin!

[Copy link]

Author: Chumbawamba    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 20-3-2017 05:05 PM | Show all posts
imthegirl replied at 20-3-2017 04:55 PM
sudah la ko funkakiblock
.
.

selagi kak fynn mampu untuk berkongsi ilmu kak fynn tak akan sudah.
.




Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Miss_Nana replied at 20-3-2017 03:10 PM
yg mana u..link plisssss..nk baca

tajuk nya pun dh lupa.mmg payah la nk mencarik huhu
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
nia_salina replied at 20-3-2017 06:06 PM
tajuk nya pun dh lupa.mmg payah la nk mencarik huhu

Yang ni ke?

cc: @Miss_Nana
IMG_20170320_182304.png
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Jakim sila kutip kokspin ni. Nyampah plak aku. Redho konon. Ayat still camm ehhhh:
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 01:18 AM From the mobile phone | Show all posts
faiz-za replied at 20-3-2017 06:23 PM
Yang ni ke?

cc: @Miss_Nana

YES THIS ONE!!
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 01:19 AM From the mobile phone | Show all posts
min sila update and kredit to @faiz-za
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:02 AM From the mobile phone | Show all posts
fynnkakiblock replied at 20-3-2017 01:05 PM
boleh tolong jelaskan bagaimana kak fynn buatkan ipar adik tarik diri tu?

.

haaaaa..... apa kokping dah buat haaaaa? baik kokping maafkan dia siap2
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:07 AM | Show all posts
ubiwankelubi replied at 21-3-2017 09:02 AM
haaaaa..... apa kokping dah buat haaaaa? baik kokping maafkan dia siap2

kak fynn dah maafkan dia.

.

kak fynn juga dah maafkan tukang komen tu.

.


Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:14 AM | Show all posts

Kak fynn sayam..

Napa tak sekolahkan juna anak syurga itu?????

Kak fynn tahu tak, yang juna tu lah memberi rezeki yang banyak kat akak tau siap ada akal buat susu juna lagi..ish ish..

Takkan lah sebab akak pakai niqab, akak tak nampak lagi ada jer sekolah khas untuk juna yang tidak memerlukan belanja yang besar.



Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:16 AM | Show all posts
imthegirl replied at 15-3-2017 09:39 PM
Pengikut dia ni, memuja dia dah sama macam pemgikut ayah pin. Tinggal dia takda buat cerek konkrit j ...

hahahahahahahahahah cerek konkrit.. tak menahannn hahahahahahaah
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:16 AM | Show all posts
amoi46 replied at 20-3-2017 04:58 AM
dia ni wat bisnes bukak butik dgn ipar aku...endingnya ipar aku n wife tarik diri...dek sikap si min ...

Butik mana? yang iols tahu butik yang dia buka tu kedai serba hitam nama fynnjamalrtw..

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:18 AM From the mobile phone | Show all posts
fynnkakiblock replied at 21-3-2017 09:07 AM
kak fynn dah maafkan dia.

.

Fynn jamal ke nie..
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:20 AM | Show all posts
mewo replied at 21-3-2017 09:14 AM
Kak fynn sayam..

Napa tak sekolahkan juna anak syurga itu?????

adik @mewo tersayang, terima kasih sebab prihatin.

.


tapi adakah juna tak sekolah mengganggu hidup awak?


.


maaf kalau mengganggu hidup awak.


.


kak fynn maafkan awak.


.



Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:21 AM | Show all posts
banyak ustaz dah tegur dia ni
Slot isu panas dalam Cool FM pagi tadi pun ulas pasal fynn ni
tak silap UAI pun ada ulas pasal ni
cume tegur menegur je la...
tapi tak ada tindakan ape pun...
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:21 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:27 AM | Show all posts
fynnkakiblock replied at 21-3-2017 01:20 AM
adik @mewo tersayang, terima kasih sebab prihatin.

.

OMG.. ADA ARTIS LAH REPLY KOMEN KITERRRRRRRRRRRRR...

iols sujud syukur..

Untuk jawapan bagi soalan akak fynn, Iya memang tidak menganggu tapi sebagai seorang yang tidak meminati akak saya terpanggil sayup-sayup dalam hati untuk bertanya disebabkan rasa yang teramat kasihan pada anak akak.

Sudilah kiranya akak pertimbangkan cadangan saya ini untuk menghantar juna ke sekolah khas bagi memperkembangkan minda daripada menghabiskan masa menghadap ipad dan berendam dalam tab air sahaja. Dari situ akak boleh jimat data.

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:29 AM | Show all posts
mewo replied at 21-3-2017 09:27 AM
OMG.. ADA ARTIS LAH REPLY KOMEN KITERRRRRRRRRRRRR...

iols sujud syukur..
...

ko percaya la dia tu fynn...jelmaan je tu kena sampuk saka fynn
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
kasi edit la tajuk dh ada bukti baru fynn kaki batu.kaki batu ni kalau dh berenti pun kaki belit
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:31 AM | Show all posts
kak fynn trihadzir dulu spm dapat berapa????????
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:33 AM | Show all posts
mewo replied at 21-3-2017 09:27 AM
OMG.. ADA ARTIS LAH REPLY KOMEN KITERRRRRRRRRRRRR...

iols sujud syukur..
...

kak fynn sudah hantar tapi tiada kelihatan banyak perubahan pada juna.

.

di rumah pun juna masih boleh belajar.

.

juna lebih gembira di rumah berbanding di luar.

.

#semuauntukjuna

.


Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:34 AM | Show all posts
terpaku replied at 21-3-2017 09:31 AM
kak fynn trihadzir dulu spm dapat berapa????????

sampai di sini awak kejar keputusan spm kak fynn dan ami aye?

.


Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:36 AM | Show all posts
fynnkakiblock replied at 21-3-2017 09:34 AM
sampai di sini awak kejar keputusan spm kak fynn dan ami aye?

.

haruslah. kak fynn kan hangat sekarang ni kalah liena hangat
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:37 AM | Show all posts
terpaku replied at 21-3-2017 09:36 AM
haruslah. kak fynn kan hangat sekarang ni  kalah liena hangat

liena hangat pun sudah berhijrah.

.


Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:38 AM | Show all posts
fynnkakiblock replied at 21-3-2017 09:37 AM
liena hangat pun sudah berhijrah.

.

kak fynn ni lawak lah.. bila nak buat vdeo baru...alang2 dah dekat bulan remdan ni..mungkin kak fynn ada fatwa baru mengenai puasa? mungkin tak perlu makan sahaja tapi boleh minum?
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
fynnkakiblock replied at 21-3-2017 09:20 AM
adik @mewo tersayang, terima kasih sebab prihatin.

.

hahahahahaha..... menjadik!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062313s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list