Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
3493
View
36
Reply

[NGERI] 10 Hukuman Paling Zalim Yg Pernah Dilakukan Pada Kaum Wanita

[Copy link]

Author: pistolairAbah       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-3-2017 05:39 PM | Show all posts |Read mode




Semasa kurun ke 18-19 dalam sejarah barat banyak terdapat kaedah2 penyeksaan terhadap penjenayah samada jenayah ringan atau berat. Berat atau ringan hukuman penyeksaan tetap dijalankan.


Lelaki mahupun wanita semuanya sama diadili. Malah kadang wanita lebih dahsyat dihukum sexual sadism menggunakan kaedah dan peralatan yang dicipta zaman tu.
Wanita yang telah diseksa selalunya melibatkan anggota seksual mereka hingga ada yang cacat kekal kerana hukuman ni..tetapi selalunya berakhir dengan kematian.



Kebanyakan kaedah penyeksaan telah dimansuhkan abad yang lalu, bagaimanapun, beberapa hukuman kejam ni masih diamalkan disesetengah negara hari ini. Sesetengahnya penyeksaan keatas diri mereka bukan sebab jenayah tetapi oleh kerana tradisi sendiri cari penyakit..jadi diri sendiri yang menderita
..























Yang mana paling seksa ?



Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2017 07:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2017 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila la..semua seksa je dengar...
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2017 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejam sgt
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2017 09:56 PM | Show all posts
Apa yang Spidey baru baca?
Kesian sangat kat kaum wanita, selalu jer dijadikan objek penyeksaan.
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2017 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Erkkkk... org yg mmbuat semua ni.. sakit mental :
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2017 10:59 AM | Show all posts
sadis betul ...
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2017 12:09 PM | Show all posts
Amat kejam dan amat seksa tiap satunya
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2017 03:26 PM | Show all posts
tolong lah.... terus xjd nk mkn tgk..
kejam nya
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2017 05:17 PM | Show all posts
tak tercapai dek akal cara penyesaan...mengerikannn
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2017 02:16 AM | Show all posts
Memang zalim!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2017 06:39 PM | Show all posts
zalim sungguhhh
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2017 09:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg 1st, alat mcm buah pear dgn yg ala2 gergaji tu..x dpt bayangkan mcm manalah seksanya nk habis nyawa tu..
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2017 09:59 PM | Show all posts
ngeri
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 03:52 PM | Show all posts
bersyukur tak hidup zaman pertengahan dulu. seksa sgt2
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 04:56 PM | Show all posts
emmmm . tiba2 stress tengok gambar2 ni semua .
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2017 11:49 AM | Show all posts
ngilu rase tgk semua tue.  
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2017 02:00 PM | Show all posts
seriau bila tgk gmbr.. lagi seriau bila baca.

mcm boleh bayang je depan mata.
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2017 02:04 PM | Show all posts
spiderman80 replied at 16-3-2017 09:56 PM
Apa yang Spidey baru baca?
Kesian sangat kat kaum wanita, selalu jer dijadikan objek penyeksa ...

kan spider...jadi jangan la kau sakitkan hati kaum wanita terutamanya kaka F tu...





















@FanTasyCreaTioN   
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2017 04:05 PM | Show all posts
tak adil langsung....mostly wanita yg kn...laki mcm ne pl?
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2017 09:47 PM | Show all posts
ogata replied at 22-3-2017 02:04 PM
kan spider...jadi jangan la kau sakitkan hati kaum wanita terutamanya kaka F tu...

Tak berani Spidey nak sakiti hati beliau.
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 04:16 PM | Show all posts
DAHSYATNYE HUKUMAN PENZINA POMPUAN...ABIS YANG LELAKI HUKUMANNYE APE?
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 04:17 PM | Show all posts
yg pear tu....aku yg sakit bengkak rahim ni pon tak teertanggung sakitnye .....lagi pulak kalo smpai pecah rahim tu....
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 07:22 PM | Show all posts
KERAT PENIS ORG2 JANTAN......tengok jadi makhluk apa lepas itu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2017 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Dahsyatnyaa...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051895s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list