Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
8406
View
558
Reply

[Tempatan] ..Sakai hulu banat Malaysia tetap cantik, tanpa henjutan Belanda - foto

[Copy link]

Author: pyropura    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 19-3-2017 06:52 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 05:58 PM
malon kan bangse keturunan bibik sume ,,seluruh melayu moyangnye kat indon

pulak dahhhh...seluruh melayu moyangnya kat indon pulakkkk...ko ni asik terbelit dgn ayat sendiri saja...
so, sekarang ko mengaku lah, malon rupa tak siap sebab asal usul nenek moyangnya dari indon lah kan? indon lah PUNCA dan PENYEBABNYA, otherwise rupa malon helok2 lah, yg campur arab, yg campur turki, yg campur siam, yg campur pashtun, helokkkkk semuanya, kecuali yg dari baka indon...hahahahaha bongok sungguh ko ni, gi mengaku puak indon ni perosak rupa keturunan orang, dasar leluhur homo erectus sungguh

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 06:53 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 05:49 PM
malon jeles sangat ye dengan kami ras aryan ,,malon ras jinjang je

nih bandingin Menteri Malon sama Menteri Indon... kalau perbandingan sesama baka tanpa henjutan Belanda, Indon kalah telak ...saking  buroknya bangsa kau

https://rmf7.files.wordpress.com/2015/03/nanci.jpg

http://tfcasumatera.org/wp-conte ... iti-Nurbaya-txt.jpg




Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 06:54 PM | Show all posts
hzln replied at 19-3-2017 06:52 PM
pulak dahhhh...seluruh melayu moyangnya kat indon pulakkkk...ko ni asik terbelit dgn ayat sendiri  ...

puncanye kan malon durhake dengan leluhurnye sendiri makanye dikutuk jadi hodoh

malon kan keturunan tak menjadi
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 06:54 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 06:43 PM
ye la yang  cantik  ramai untuk kami sendiri mane de kami redha nak hantar banyak2  ,,tak cantik p ...
bagus lah kalau macam tu ..

tak payah tunggu di rogol pun ramai yang sedia terlebih lebih rela berkawin dengan jejaka jejaka Malaysia yang kata nya 1000 jauh lebih mantap sado dan berwang dari jejaka d sana?

Atau FC silap? Apa penyebab nya yer?

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 06:56 PM | Show all posts
hzln replied at 19-3-2017 06:52 PM
pulak dahhhh...seluruh melayu moyangnya kat indon pulakkkk...ko ni asik terbelit dgn ayat sendiri  ...

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 06:56 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 06:53 PM
nih bandingin Menteri Malon sama Menteri Indon... kalau perbandingan sesama baka tanpa henjutan Be ...

homaigod kepamnye ,,tengok ni


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 06:57 PM | Show all posts
hzln replied at 19-3-2017 06:52 PM
pulak dahhhh...seluruh melayu moyangnya kat indon pulakkkk...ko ni asik terbelit dgn ayat sendiri  ...

..banyak kali dia terbelit ayat sendiri, dulu dengan bangganya kata Melayu keturunan indon semua, lepas tu dia tepek gambo muklayu2 yg jelek, bila aku quote balik kata2 dia Melayu keturunan indon, dia konar ke derhaka pulak ...

sama macam Arena Murang nih, bila tengok ada forumer kata dia henjutan Itali, dengan bangganya dia kata aku kantoi, tanpa dia sedar dia pun kantoi sebab dia cekap sebelum ni takde kacukan Malon yang lawa...   @.aetis.

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 06:58 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 06:54 PM
bagus lah kalau macam tu ..

tak payah tunggu di rogol pun ramai yang sedia terlebih lebih rela b ...

hah 1000 dari manenye seribu ...itu maknanye lelaki malon sendiri yang pilih wanite kami

cuba malon rogol je bibik dari bangladesh ke nepal ke ,,selera ke

nih bukti laki malon sendiri yang pilih

https://www.facebook.com/permali ... ;id=146299788770386
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 06:59 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 06:56 PM
homaigod kepamnye ,,tengok ni

dah konar dah, kantoi yer...

btw, jelas2 muka hasil henjutan Belanda di kangkang indon ...
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:00 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 06:59 PM
dah konar dah, kantoi yer...

btw, jelas2 muka hasil henjutan Belanda di kangkang indon ... :la ...

mane de belandanye nih lagi model tudung kepam


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 07:02 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 06:56 PM
homaigod kepamnye ,,tengok ni

kau ingat kami tak tau umah Menado tu rata2 kacukan Belanda semua?? ....
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:04 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 06:58 PM
hah 1000 dari manenye seribu ...itu maknanye lelaki malon sendiri yang pilih wanite kami

cuba m ...


tak perlu bukti nengok link tu

bukti kat forum ni pun dah cukup
wanita indonesia mengagungkan jejaka Malaysia

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:04 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 06:57 PM
..banyak kali dia terbelit ayat sendiri, dulu dengan bangganya kata Melayu keturunan indon semua,  ...

macam kat tred tkc nun lah
dah kantoi bodo tatau portugis melaka tu mostly bukan kacukan melayu dgn mat saleh portugis, tapi kacukan melayu dgn keling goa bekas askar portugis, sbb tu rupa depa gitu
dia gi konar kata kita tipu sejarah melalut ke lembah bujang, langkasuka semua
akai puak indon samdol mudah dibaca
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:05 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 06:57 PM
..banyak kali dia terbelit ayat sendiri, dulu dengan bangganya kata Melayu keturunan indon semua,  ...
hahaha cukup dah gelak kat sini

jumpa kat thread lain
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 07:06 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 07:00 PM
mane de belandanye  nih lagi model tudung kepam

Indon yang cantik adalah hasil henjutan berikut:

1. dihenjut Belanda
2. dihenjut Inggris ( banyak di Bengkulu)
3. Dihenjut Portugis ( di Aceh only, tapi henjutan Portugis di Maluku masih berkerak)
4. Dihenjut Arab
5. Dihenjut India

...itu fakta, jangan ko nak auta ... hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:09 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 07:02 PM
kau ingat kami tak tau umah Menado tu rata2 kacukan Belanda semua?? ....

kami ingat ummah malon jeles je
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 07:09 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 07:00 PM
mane de belandanye  nih lagi model tudung kepam

..ni indon hasil henjutan Portugis yang tak menjadi, so jadi keling lah ia...

http://klimg.com/kapanlagi.com/p/headline/476x238/0000380464.jpg

Melly Manuhutu Rilis Single





Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:09 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 07:06 PM
Indon yang cantik adalah hasil henjutan berikut:

1. dihenjut Belanda

malon dah dihenjut belanda british portugis bagai tapi muke keling je kan
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:11 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 07:09 PM
..ni indon hasil henjutan Portugis yang tak menjadi, so jadi keling lah ia...  

ht ...

memang dia tak pernah mengaku henjutan portugis pon bodoh neh ha artis malon henjutan portugis tak menjadi

https://mforum.cari.com.my/forum ... p;extra=&page=1

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:12 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 07:04 PM
tak perlu bukti nengok link tu

bukti kat forum ni pun dah cukup

trisna itu malon yang menyamar tak percaye tanyelah dengan kami orang indon asli yang agak bahasa kemalonnanye
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 07:12 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 07:09 PM
kami ingat ummah malon jeles je

kau yg jeles bangsa kami bisa cantik tanpa henjutan Belanda
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:14 PM | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 07:12 PM
kau yg jeles bangsa kami bisa cantik tanpa henjutan Belanda

henjutan jinjang je ye
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:20 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 06:54 PM
puncanye kan malon durhake dengan leluhurnye sendiri makanye dikutuk jadi hodoh

malon kan ketur ...

lucu lah indon sekor nih
rupa sendiri dr leluhur homo erectus
ada hati nak sumpah2 rupa tak siap kat orang
#silameninggal ok?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-3-2017 07:21 PM | Show all posts
Edited by pyropura at 19-3-2017 07:23 PM
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 07:04 PM
tak perlu bukti nengok link tu

bukti kat forum ni pun dah cukup

..even selebritis porno indon pun sanggup kawin dengan Tengku palsu perut boroi ...

http://www.mynewshub.cc/wp-conte ... 5_SUMBANGAN-lpr.jpg


Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 07:04 PM
tak perlu bukti nengok link tu

bukti kat forum ni pun dah cukup

Ribuan lelaki malaysia datang ke medan untuk cari istri.... Inilah alasanya....
ini kata Pengarah Kajian Sosiologi Indonesia, Khairudin Harahap
Sifat penyabar terhadap suami yang pulang lewat serta layanan mesra di meja makan adalah antara kualiti dimiliki wanita Sumatera yang menyebabkan lelaki Malaysia mudah tertawan dengan mereka.
Pengarah Kajian Sosiologi Indonesia, Khairudin Harahap berkata, kebanyakan lelaki Malaysia tertarik dengan layanan yang lebih baik yang mampu diberikan oleh wanita Sumatera itu berbanding wanita Malaysia.
Contohnya, kawan saya sendiri berkahwin dengan wanita Sumatera, isterinya tidak kisah suaminya pulang lewat malah akan diberi layanan yang sangat baik tanpa perasaan marah dan ragu-ragu walaupun ditinggalkan sehingga lewat malam.
Selain itu, wanita Indonesia tidak akan meninggalkan suami yang makan di meja makan seorang diri, perkara itu akan berterusan walaupun mereka telah lama berkahwin. Ini merupakan adat budaya wanita Indonesia dari dahulu lagi, katanya
Ditanya, apakah kelebihan wanita dari Sumatera sedangkan ada antara mereka tidak berpelajaran tinggi, menurut Khairuddin, mereka terkenal dengan rupa paras yang cantik.
Saya dapati kerana kecantikan mereka itu, lelaki negara ini tidak putus-putus pergi ke Medan, Indonesia terutama hari Jumaat dan pulang pada hari minggu.
Berdasarkan maklumat, kebanyakan mereka yang pergi ke sana untuk bermain golf tetapi kemudiannya secara tidak langsung tertawan dengan kecantikan wanita di sana, ujar beliau
+++++++++++++++++++++++
ini kata Pengarah Pusat Kokurikulum, Universiti Putra Malaysia (UPM), Prof. Madya Dr. Mohammad Shatar Sabran
Layanan mesra, lemah lembut, mengikut kata dan berani merealisasikan fantasi impian lelaki dikatakan menjadi punca yang menyebabkan ramai lelaki tempatan cair terhadap wanita Indonesia.
Sedangkan wanita di negara ini semakin sofistikated serta terlalu sibuk memikirkan kerjaya dan masa depan sehingga terlupa memberikan tumpuan yang sepatutnya kepada suami.
Shatar berkata, perkara itu menyebabkan kaum lelaki di negara ini memilih wanita seberang kerana persepsi mereka yang masih bersifat tradisional dan konservatif dalam rumah tangga termasuk inginkan perhatian dan layanan.
Kehendak yang tidak berpadanan ini telah menyebabkan lelaki Malaysia beralih kepada wanita seberang kerana lelaki kita masih mengharapkan dilayan dan dijaga seperti 25 tahun yang lampau. Sedangkan visi wanita kita lebih kepada kerjaya dan masa depan.
Jadi untuk memenuhi kehendak itu maka mereka beralih kepada wanita seberang kerana mereka masih mempunyai pemikiran seperti wanita kita 25 tahun yang lalu yang menatang suami bagai minyak yang penuh, katanya
Justeru, Shatar yang juga pensyarah Sains Kemasyarakatan menasihatkan wanita Malaysia agar tidak terlalu mengejar kerjaya sehingga meminggirkan kepentingan suami
+++++++++
Lepas tu pempoan indon pandai rawat kue kepam/vagina dia dg jamu-jamuan sehingga tetap kepit, legit, sempit... Lelakipun puas.... Sebab sedotanya kuat.... Wkwkkw
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.047989s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list