Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
7368
View
558
Reply

[Tempatan] ..Sakai hulu banat Malaysia tetap cantik, tanpa henjutan Belanda - foto

[Copy link]

Author: pyropura    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 19-3-2017 07:50 PM | Show all posts
hzln replied at 19-3-2017 07:49 PM
yg pasti indon sgt jelesin dgn hasil kacuk penjajah indon dgn puak sakai ulu banat borneo, sampai me ...

hambooii phosotshop sangat ,,kalau tak photoshop serupe sundel bolong je ye lon
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:54 PM | Show all posts
anhar1 replied at 19-3-2017 07:47 PM
Memang sepatutnya istri patuh pada suami... Surga istri ada pada suami
============
Jika s ...
sebab?
mereka tahu .. ramai lagi saingan dan perebutan di kalangan mereka menunggu malah terlebih rela mengabdikan diri kepada lelaki Malaysia kalau mereka banyak songeh.



Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:55 PM | Show all posts
Edited by .aetis. at 19-3-2017 07:56 PM

kristian jakun usah menyibuk pasal ugama isle ye

malon memang hodoh dan bodoh selayaknye ramai jadi andartu cassshhhh

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Gaduh le kamuorg sampai kiamat pasal sape lawa sape X lawa
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:01 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 07:55 PM
kristian jakun usah menyibuk pasal ugama isle ye

malon memang hodoh dan bodoh selayaknye  ...
Momod
@perang_sivil
@Muntz
@spiderman80

Personal Attack. Indonesia ni tak reti nak berforum secara berhemah.

mana tau dia edit :
kristian jakun usah menyibuk pasal ugama isle ye


Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:12 PM | Show all posts

menangis kaaan dasar kristian penipu avatar pon pakai tudung isle tak de kemaluan langsung ,,,sama macam sesame teman kristian ko yang pondan penipu  tu bedah cun dan teman yahudi sepet ko @pyropura
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 19-3-2017 04:35 PM
Borneo charms
When Alena Murang first wanted to play the sape, her teacher, famed Kenyah sape playe ...

Sheols.sah sah mix kokesen sis, akak pernah tengok.show sheols kat bee publika,    rasanya sheols.mix swiss.ke.apa.tah
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:17 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 08:12 PM
menangis kaaan dasar kristian penipu avatar pon pakai tudung isle tak de kemaluan langsung ,,,sama ...
tersentap sehingga terpaksa menggunakan isu Agama?
membuktikan lelaki Indonesia tidak pandai
tang mana lah menyentuh tentang Agama

https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1034955&page=5#pid64739976

anhar1 replied at 19-3-2017 07:21 PM
Ribuan lelaki malaysia datang ke medan untuk cari istri.... Inilah alasanya....
ini kata Pengara ...
Sangat setuju ..
Sifat penyabar terhadap suami yang pulang lewat serta layanan mesra di meja makan adalah antara kualiti dimiliki wanita Sumatera yang menyebabkan lelaki Malaysia mudah tertawan dengan mereka.
sebab?
mereka tahu .. ramai lagi saingan dan perebutan di kalangan mereka menunggu malah terlebih rela mengabdikan diri kepada lelaki Malaysia kalau mereka banyak songeh.


lagi membukti kan rupa paras yang cantik tidak akan kemana sekira nya tidak mahu tunduk pada kehendak lelaki
yang untung nya .. lelaki juga

berbanding dengan gadis Malaysia .. ramai yang pintar yang berjawatan tinggi .. yang tak bergantung hidup dengan lelaki pun boleh ..
hanya lelaki yang rasa kecil diri sahaja akan mengundur diri memenangi hati gadis yang berdikari seperti ini dan memberi alasan alasan sebegitu


Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:19 PM | Show all posts
Changa replied at 19-3-2017 08:14 PM
Sheols.sah sah mix kokesen sis, akak pernah tengok.show sheols kat bee publika,    rasanya sh ...

@pyropura dah berkali kali kantoi oleh kawannye sendiri ye
macam coco lots of mix ye  





Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:20 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 07:55 PM
kristian jakun usah menyibuk pasal ugama isle ye

malon memang hodoh dan bodoh selayaknye  ...
tidak mampu mematahkan komen ? terus membabitkan Agama?

Jawab lah ..

Sangat setuju ..

    Sifat penyabar terhadap suami yang pulang lewat serta layanan mesra di meja makan adalah antara kualiti dimiliki wanita Sumatera yang menyebabkan lelaki Malaysia mudah tertawan dengan mereka.

sebab?
mereka tahu .. ramai lagi saingan dan perebutan di kalangan mereka menunggu malah terlebih rela mengabdikan diri kepada lelaki Malaysia kalau mereka banyak songeh.


Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
shanteknya..


hrpla jodoh dia bukan dgn jawa totok serta serpihan indon clans di mlsia, nnti huduh perangai & muka
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:21 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 08:17 PM
tersentap sehingga terpaksa menggunakan isu Agama?
membuktikan lelaki Indonesia tidak pandai ...

kalau tak pandai takkan reti ko itu kristian menyamar kan

nampak kristian malon menyamar lah yang sontap

malon muke hodoh semule jadi makanye ramai jadi andartu sampai disuruh poligami bagai ,,,tak laku langsung

nak cari laki melayu tak laku ,,nak cari lelaki kokesen kena tipu nigga ,,nasib jdi pompuan malon hodoh dan  bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:22 PM | Show all posts

elok generasi pertama je ,,,mesti la cucu cicit die sume jadi rupe keling ye lon,,malon kan genetik gagal  
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by anhar1 at 19-3-2017 08:30 PM
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 07:54 PM


Memang dimana mana pun pempoan x boleh banyak songeh... Bukan lelaki malaysia je yg x selasa dg pempoan macam tu. Lelaki dimanapun klw pempuan banyak  songeh... Mesti berpindah  kelain hati... Macam pompoan malaysia yg banyak songeh... Sok sok urban.. Cakap macam plat british . Lah banyak songeh dah tu tak pandai rawat vagina...
Ini salah satu rahasia pempoan Indonesia, yg banyak membuat lelaki malaysia beramai-ramaj datang ke sumatera cari istri.  meski sudah punya anak vagina tetap sempit Dan sedotannya kuat....  X macam pompoan malaysia "plong.... Plong... Krusssss"
JAMU
3dad3481bac322f3b6e113e91252f052.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:24 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 08:20 PM
tidak mampu mematahkan komen ? terus membabitkan Agama?

Jawab lah ..

mengabdikan diri tu ape maksudnye bagi kristian jakun malon ?? jawab dulu


Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 08:22 PM
elok generasi pertama je ,,,mesti la cucu cicit die sume jadi rupe keling ye lon,,malon kan geneti ...

  genetik kamu yg gagal..hidung bengkak bengkak jer
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:24 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 08:21 PM
kalau tak pandai takkan reti ko itu kristian menyamar kan

nampak kristian malon menyamar  ...


sebab tu malas nak reply.
tau tak berbaloi

Sebegitu rupa nya akhlak lelaki Indonesia bila dah tak reti nak jawab. Patut lah gadis Indonesia rela bersuamikan lelaki Malaysia.

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:25 PM | Show all posts
shi_jewel replied at 19-3-2017 08:24 PM
genetik kamu yg gagal..hidung bengkak bengkak jer

neh ha ambiklah hidung kau


Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:26 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 08:24 PM
sebab tu malas nak reply.
tau tak berbaloi

kristian maling istilah isle ye tak tahu malu ,,pakai je moral

memang malon bangsa maling syahhh kalah
terbalik malon yang relakan beristrikan orang indonesia ,,,ambik je istri dari nepal ,,terbukti indon memang lebih cantik dari betine malon   

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 08:25 PM
neh ha ambiklah hidung kau

itu kerana kegagalan genetik yindong..sbb tu idong bengkak
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:26 PM | Show all posts
anhar1 replied at 19-3-2017 08:22 PM
Memang dimana mana pun pempoan x boleh banyak songeh... Bukan lelaki malaysia je yg x selasa dg pe ...
perlu jamu untuk kekal ketat.....

owh ..ok

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:27 PM | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 08:24 PM
mengabdikan diri tu ape maksudnye bagi kristian jakun malon ?? jawab dulu
Kena tunggu yang kristian jawab

Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
.aetis. replied at 19-3-2017 08:25 PM
neh ha ambiklah hidung kau

Kamu nk kene report dgn rani kulup ke   kutuk muke dia.   
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:28 PM | Show all posts
shi_jewel replied at 19-3-2017 08:26 PM
itu kerana kegagalan genetik yindong..sbb tu idong bengkak

genetik malon je yang gagal makanye dah ditutuh british portugis bagai masih keling je
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2017 08:29 PM | Show all posts
FanTasyCreaTioN replied at 19-3-2017 08:27 PM
Kena tunggu yang kristian jawab

hah malon memang bangse maling tak berani mengaku kan

budaye pon maling je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.072909s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list