Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2921
View
29
Reply

Sayangkan rambut... linzi tolak tawaran berlakon polis evo 2

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-3-2017 03:59 PM | Show all posts |Read mode






KUALA LUMPUR: Penyanyi, Elizabeth Tan, 23, mengaku terkilan menolak tawaran membintangi filem sekuel, Polis Evo 2 kerana isu rambut.


Elizabeth memberitahu, selepas diuji bakat, dia ditawarkan watak sebagai anggota polis yang menyelamatkan karakter lakonan Shaheizy Sam dan Zizan Razak dalam sekuel berkenaan. Namun, dedahnya, permintaan penerbit supaya rambutnya dipotong pendek tidak dapat ditunaikan. Ini berikutan dia terikat dengan kontrak sebagai duta empat produk.



"Saya ada bertanya bolehkah saya menggunakan rambut palsu dan menggunting sedikit saja rambut. Tetapi saya diberitahu, watak itu memerlukan saya berambut pendek seperti lelaki," katanya kepada BH Online. Enggan kontrak sebagai duta produk terjejas gara-gara isu rambut, Elizabeth dengan berat hati melepaskan tawaran penerbit Polis Evo 2 biarpun dia teruja untuk beraksi dalam filem berkenaan.

"Syarikat produk melihat saya berdasarkan pakej dengan imej berambut panjang. Kalau saya potong rambut pendek, tak tahu macam mana imej yang hendak saya bawa untuk produk mereka. "Kalau saya tidak terikat dan syarikat produk menerima imej saya berambut pendek, saya tak kisah. Tetapi pasti sukar untuk saya diberi tawaran sebagai duta lagi," katanya.

Selanjutnya di : http://www.bhplus.com.my/node/261763

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:01 PM | Show all posts
ingat cendawan...lingzhi..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
oklah drpd inspektor syafikah lakonan nek ra yg pkai rambut pelesu kejung... inspektor aliza & inspektor mastura (lakoman nek mistOtra dlm senario lagi) pun pkai wig pelesu kepam
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:16 PM | Show all posts
linzi apa siot
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:16 PM | Show all posts
meols terfikir gak kenapa dia tak pakai wig jer
tech maju, takyah dah kot potong bebetul
MUA kan ramai yg arif bab2 gini
syg lah lizzy oiii tolak offer
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:36 PM | Show all posts
mujur lah dia terpaksa tolak..iols imagine kalu dia berlakon mesti kayu dgn lontaran dialog ala2 angeline tan dlm siri gerak khas dulu2
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 04:44 PM | Show all posts
hurmm, x dpt tengok lizy pakai singlet
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 05:04 PM | Show all posts
agak2 kayu ke tak berlakonnya tue?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Wajar pon sheols tolak.. Bernyanyi pon haus inikan pula nk berlakon..  Iols syak ghaz sengaja suruh potong rambut ala2 reject secara halus lah..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 05:48 PM | Show all posts
stok kayu kayan
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 05:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Linzi ni tinggi jah...physical appearance lepas
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
terrpaksha torlak tawwarran..

elok la tu drpd penonton dgr lontaran dialog urbanites miss lizzy
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
linzi whoo????? dalam mv sendiri pun terserlah kekayuan, ada hati pula nak berlakon drama. kena reject cakap je kena reject.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Amik la janna nick
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 20-3-2017 05:11 PM
Wajar pon sheols tolak.. Bernyanyi pon haus inikan pula nk berlakon..  Iols syak ghaz sengaja suruh  ...

Ghaz tak terlibat polis evo 2 rasanya..tp lizzy mmg cam x sesuai pon watak camtu  
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Eloklah ko x belakon.. Nyanyi pun pelat mengada2 hauk mcm sembelit meneran nak berak
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 02:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Linzi pun linzi lahhh hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:04 AM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 20-3-2017 09:48 PM
Eloklah ko x belakon.. Nyanyi pun pelat mengada2 hauk mcm sembelit meneran nak berak

mungkin watak yang di offer tu mmg watak pompuan sembelit . hahahahah

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:06 AM | Show all posts
bobok_berhabok replied at 21-3-2017 09:04 AM
mungkin watak yang di offer tu mmg watak pompuan sembelit . hahahahah

inspektor sembelit

sekarrrang aku lebeyh thabah darrrey dhullu
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:08 AM | Show all posts
weii kelakar laaaaaaaaaaaaaaa, terkekeh gelak kat ofis bhahahahahhahahahahhaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:10 AM | Show all posts
elok lah tak terima, nanti berlakon ala ala tiang jaaaa. koserrrr
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:15 AM | Show all posts
nak vote Janna Nick tuk watak ni boley...?
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Hari tu dlm yeke beriya ckp nk jadi pelakon. Dah suruh berlakon mintak potong rambut terus xmau. :zz
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 10:07 AM | Show all posts
x payah berlakon dek non, nyanyi pun hauk apatah lg nak beerlakon.

meols x leh hadam sore cikpam neh

mati la kena kecam peminat cikpam
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2017 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Kayu pun kayu le lingzi oi janji cute ye dak
Cepat2 le berlakon drama dari novel kat tv3..platform tu sesuai la
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.081901s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list