Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12199
View
155
Reply

Edisi #coverina? : Dak aih..mana ada cheq gadoh dengan dia

[Copy link]

Author: Tukul.Besi       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-3-2017 08:15 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon jelita Rozita Che Wan menjelaskan dirinya tidak mempunyai sebarang isu dengan aktres Rita Rudaini.

Sebelum ini, tindakan aktres yang mesra disapa dengan panggilan Che Ta ini dikecam kerana meninggalkan komen di laman Instagram milik isteri kepada pelakon Aqasha, Baizura Sabri.

Che Ta meninggalkan komen di laman Instagram Baizura dan menggunakan istilah 'betina' sebagai panggilan terhadap wanita yang didakwa menjadi punca masalah rumah tangga Baizura bersama Aqasha.








etizen mula memberi perhatian terhadap isteri Aqasha selepas dia memuat naik beberapa paparan skrin perbualan yang didakwa sebagai perbualan antara suaminya bersama seorang aktres.


Ramai netizen yang mula membuat spekulasi sendiri mengenai siapakah aktres yang dimaksudkan dan antara nama yang 'dipetik' ialah aktres Rita Rudaini.


BACA: Isteri Aqasha Amuk Wanita Goda Suami, Peminat Kaitkan Nama Rita Rudaini

"Sejujurnya, saya tidak tahu siapa sebenarnya orang yang dimaksudkan. Saya tak tahu langsung hujung pangkal cerita. Saya juga tidak mengenali siapa Baizura.


"Namun begitu, apabila ada orang tag saya di laman Instagram Baizura, saya hanya membaca apa yang berlaku dan meninggalkan komen secara umum.


"Sebagai wanita, saya rasa tersentuh membaca luahan hati Baizura serta memahami perasaannya sebagai isteri dan ibu. Saya memahami perasaan wanita lain yang suaminya digoda.


"Ingin saya jelaskan yang saya tak tahu secara terperinci apa yang sedang berlaku. Siapa yang terlibat dalam hal ini pun saya tak tahu pada mulanya kerana saya memberikan komen secara general menerusi sudut pandang seorang wanita. Saya sendiri tiada isu dengan Rita.


"Saya tak pernah jumpa dengan Rita dan tak pernah berlakon dengan Rita. Saya tiada sebab mahu mengata atau mahu menujukan komen itu kepada Rita kerana saya sendiri tak tahu siapa yang dimaksudkan," kata Che Ta kepada Astro Gempak.


Tambah Che Ta, dia juga serik untuk meninggalkan komen sebelum membaca dan mengetahui situasi terlebih dahulu.


"Walaupun posting itu sudah dipadamkan oleh Baizura, sejujurnya saya rasa serik dengan kejadian itu. Selepas ini, saya akan membaca dan meneliti dahulu apa cerita sebenarnya, barulah saya meninggalkan sebarang komen. Saya tak mahu perkara seperti ini berulang kembali," katanya lagi.


Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tak tau sape yg dimaksudkan..cmna ampa tauuu betina tu takdak lakiii
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Che ta dan propa berpisah tiada
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
baca boleh..percaya jangan


Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 08:31 PM | Show all posts
che ta pun tahan mulut..lepas semua..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 08:38 PM | Show all posts
ye2 jer che ta.. propa jer lbih
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha. Amboi cheq putaq alam pulakkkl
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:07 PM From the mobile phone | Show all posts
apa kta p interview rita pulak psl smua ni...tgk nk putar mcm mna lak
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:07 PM | Show all posts
aik....apehal netizen lupakan kisah Rita dan twist cite sal che ta lak?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Mekta nyanyok xsedaq diri la gu tu la bila bercakap.....
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Che ta che ta..
Kalau tak bagi jawapan bimbo memang bukan che ta lah
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Propahhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu la penyebok lg hal org... nasib xkna maki direct.... diam sudah ... awak pun ada ank.....
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat ampa tak jawab sapo dio yang makan cili diolah rase pedaihnya...
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok la tu. Slama ni RR duk kutuk adk dia, dia diam je
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Nekta..nekta..tunggu anak hang mr bean tu sangkut ngan mak jand nnt baru hang taww
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape cikta plak yg repoter interview?
Dia cuma watak tempela sajer
Pi interview si garita sana, watak utama dlm ini cerita
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:39 PM | Show all posts
Aduradura replied at 20-3-2017 08:16 PM
Kalau tak tau sape yg dimaksudkan..cmna ampa tauuu betina tu takdak lakiii

dia guna kaedah hukum

kiranya yg sanggap suami org hanyalah betina xde suami



Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:41 PM | Show all posts
kucen_miang replied at 20-3-2017 09:33 PM
Nekta..nekta..tunggu anak hang mr bean tu sangkut ngan mak jand nnt baru hang taww

xpun  Rita gi mengorat anak Che Ta yg nama Ammar Effendy ,diam diam kahwin lari di Siam sana....sedar2 Che Ta bakal jadi tok....



mampus ko.....
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
wartawan kan bff rita takut depa x merasa ntn mkn free dr rr dua mak janda rr & ibutaik di bwh lindungan kain wartawan fonen

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:42 PM | Show all posts
Rita Rudaini ni mmg   jenis xde akal fikiran ,mak dia sendiri dia maki hamun.Apa yg ko semua harapkan drp betina jenis pelahap anak jantan org ...jenis gila seks ...habis terung timun dia sumbat ,,,usappepek sudah xmemberi kesan harus dia cari penis asli. Itu  yg dia test market......haramjaddah betina mcm Rita Rudaini ni.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak oi. Cover
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:52 PM | Show all posts
betui apa..... cheq setuju apa yg cheta punya comment he he

hampa semua yg doq marah kat cheta tu... doa ja lah laki hampa tak kene carassss.... bila dah kene caras nnti baru hampa nak tag team dengan cheta....
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:53 PM | Show all posts
cek ta jaga zain tue baik baik...
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2017 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Dua2 mulut hansuang.iols makan popcorn jelah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.081956s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list