Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2654
View
37
Reply

suami Melucah dengan Isteri

[Copy link]

Author: samax    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-4-2017 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
korang sebagai isteri apa reaksi kalau suami suka melucah@gatal dengan korang samada dari segi percakapan atau perbuatan? adakah korang rasa disgusting atau senang?
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
belum kawen lg sis.. tapi nk komen gak.. kalau melucah mencarut mmg tak gemar nak buat laki
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 07:36 PM | Show all posts
lebih baik dari suami melucah@gatal dgn isteri org/janda org/anak dara org..so for me its ok je...
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
terpulang kepada si isteri. kadang2 ada yg isteri suka sebab menaikkan nafsu. ada yg tak suka sebab adab.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Boringnya dapat wifey mcm u. Nak express horny dn lust pd wife terchenta pn dapat sambutan dingin.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau sesekali mungkin ok la utk naikkan mood. Kalau sentiasa gitu mungkin annoying lah. Sekian teori org belum kawen.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 07:08 PM
korang sebagai isteri apa reaksi kalau suami suka melucah@gatal dengan korang samada dari segi perca ...

Tt ni minat bebenor bab ngesek yerre?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-4-2017 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang tanpa seurat benang,atau

korang baru lepas mandi,keluar toilet bertuala saje..kemudian laki korang pedajal pegi tarik towel korang, atau
korang tengah rileks tengok tv berdua kemudian tanpa semena mena laki korang tarik tangan korang ke mr.p nya.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 09:09 PM
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang ta ...

I ok je...  
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 09:09 PM
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang ta ...

Ok je to me. Cos spontaneous fun what.. dgn siapa lagi nak buat kan.. suami isteri la playmate kita.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 09:09 PM
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang ta ...

Laa..mcmni ke.. ..
tak melucas la ni in fact biasa utk kehidupan somi isteri.persis spicing up your marriage life gitu gurau2 extreme mcmni..mmg biasa je asben usik2 cara ni..i cuma make sure jgn buat depan anak2 jah...bahaya nak kena jwb mcm2 soalan..
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 09:09 PM
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang ta ...

anak berderet x dan buat mcm tu. so next  maniac question pls
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2017 02:50 PM | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 09:09 PM
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang ta ...

itu ok gak tu. selalu juga ex buat mcm tu, bukan selalu tapi tiap2 hari. masa belum ada anak. dah ada anak sorok2 sikit
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2017 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Seharus soal lucah melucah suami isteri adalah rahsia rumahtangga dn d kamar tidur.  Kenapa perlu nak tanya kpd umum. Nampaknya adap sopan semakin mau dibaraikan shngakan soalan mcm tu pun nak tanya secara publik.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2017 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
For sure hati melonjak girang. Makin hangat rasa nya.
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2017 12:55 AM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 9-4-2017 06:22 PM
Seharus soal lucah melucah suami isteri adalah rahsia rumahtangga dn d kamar tidur.  Kenapa perlu na ...

lor kt cni la nk tnye bnde mcm ni.  bukan nye kenal pun or nmpk muke
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2017 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Abot replied at 10-4-2017 12:55 AM
lor kt cni la nk tnye bnde mcm ni.  bukan nye kenal pun or nmpk muke

Iye ke mcm tu? Since antara kita saling tak kenal, maka segala rahsia kelambu bolehlah dtanya dan dikongsi. Orang yg berfikiran terbuka sje  mungkin tak ape kot.  
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2017 10:33 AM | Show all posts
ini pon isu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2017 10:58 AM | Show all posts

nth nye....aku rasa mcm xde isu pun bnd2 cmni kalau dh jadi hb n wife...apebendeelaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2017 11:35 AM | Show all posts
JeNaB_PopPop replied at 10-4-2017 10:58 AM
nth nye....aku rasa mcm xde isu pun bnd2 cmni kalau dh jadi hb n wife...apebendeelaaaa

khenn... nk ckp apa? sexual harrasment? LOL
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2017 03:01 PM | Show all posts
ya Allah..jauhkan la aku dari dapat isteri mcm tt ni...
dgn suami sendiripun dianggap melucahke?
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2017 04:13 PM | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 09:09 PM
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang ta ...

dah berapa lama TT kawin? pasangan TT umur berapa?

kalau umur 70 Ai faham la..

tapi kalau umur antara 20-50 tahun tu normal..

tula beza suami dengan bukan suami..
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 11:53 AM | Show all posts
Mengatal diantara suami isteri bolehlah. Tapi melucah itu macam berlebihan pula.
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 12:56 PM | Show all posts
lawak soklan ni
tak habis tegelak dari tadi
aduhaaiii
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 02:30 PM | Show all posts
samax replied at 8-4-2017 09:09 PM
contoh melucah antaranya

korang tengah masak kat dapur tetiba suami datang peluk dari belakang ta ...

yang ni rasanya bukan melucah.

ini normal rasanya antara suami dan isteri. nak-nak yang baru kahwin
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053375s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list