Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
4385
View
23
Reply

[18SX] Terlalu Ganas di Ranjang, Neng Tania 3 Kali Ganti Suami

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-4-2017 10:12 AM | Show all posts |Read mode

SEORANG wanita bernama Tania dari Bandung, Indonesia heboh diperkatakan di media sosial.
Semuanya selepas wanita Sunda ini membuat pengakuan berani mati mendedahkan dia telah meninggalkan 3 suaminya gara-gara mereka tidak mampu melayan nafsu berahinya di ranjang.





Tania yang merupakan bekas pembantu rumah di Hong Kong ini membuat pengakuan itu menerusi sebuah akhbar berbahasa Sunda.

Artikel berjudul Geus Tilu Kali Ganti Salaki, Euweuh Anu Kuateun! (Sudah tiga kali ganti suami, tiada yang kuat!) itu sekali gus menjadi viral dan mengejutkan netizen seluruh dunia sebaik sahaja dimuat naik di media sosial.
Mereka sangat terseksa dan tidak mampu saat memadu kasih.
Semoga suami yang terakhir nanti, Tuhan mengirimkan lelaki yang benar-benar perkasa setiap saat, katanya kepada akhbar itu.
Akhbar itu turut memuatkan gambar Tania yang miliki payudara bersaiz jumbo.

Gambar Tania atau lebih mesra dipanggil Nia, 30, turut mengundang bualan netizen ekoran aset yang dimiliki disifatkan luar biasa.
Walaupun kisah rumah tangga Tania mengejutkan ramai, namun ramai yang tidak meragui kebenaran cerita itu.  C MYNEWSHUB.CC


Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 10:42 AM | Show all posts
mna org nak nafikan...sah2 smua spesis @retis ni sundal birah murahan
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm ni pnya napsu, mau laki hari2 kena telan pil kuda agaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 11:27 AM | Show all posts
gambo mcm model iklan krim membesarkan payudara je
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 12:07 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 01:47 PM | Show all posts
         
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Dahsyat
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 02:52 PM | Show all posts
leh berjodohan ngan yg tarik kereta guna k***k tu....
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 03:01 PM | Show all posts
so, mana jejans yg rasa hebat sgt tu, silalah~jgn pung pang pung je berani
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 04:25 PM | Show all posts
Tak malu ke??
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 08:15 PM | Show all posts
lelaki pon tak sanggup
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Bersaiz jumbo
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2017 01:32 AM | Show all posts
Okeyh tak lawa. Next!!!
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2017 08:15 AM | Show all posts
sedih ngan pompuan spesis mcm ni. memalukan!
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2017 04:38 PM | Show all posts
besar gile die punya tu ori ke??...
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2017 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2017 10:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam mana boleh selamat masa jd pembantu rumah di hk dulu
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2017 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Gemok gedempol
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 09:30 AM | Show all posts
terlebih hormon nih..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:25 PM | Show all posts
amboi..bajet hot sangat ko dek
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:54 PM | Show all posts
cari warga Afrika la...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:57 PM | Show all posts

yg ni best
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:57 PM | Show all posts
Kemain kau Tania
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:59 PM | Show all posts

haha...kan...
dah diaorg mmg terkenal dgn 'nalla punya besaq'...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064073s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list