Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
5641
View
108
Reply

[Tempatan] Oh God, so sad... Demi cinta, BUDAK umur 7 tahun buat 4 KERJA sara bapa PENAGIH (Update: Statement dari bapa Ahmad yang tegap & sihat #1)

[Copy link]

Author: Kentang.Goreng       Show all posts   Read mode

Post time 20-4-2017 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejam!!  Tak patut
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga apaknya menyuntik kebadan sendiri jarum bekas disuntik penagih hiv positif stage esok nak gol. Vavi punya apak
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 01:27 PM | Show all posts
ape jenis bapak le ..... sian budak tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 02:05 PM | Show all posts
bapaknye nape
anta anaknye ke jkm xleh ke
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian nya adik ni..patutnya diusia ni dia bersekolah tapi tpaksa pula kerja kasi je bapanya..lps tu humban dlm pusat serenti :
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenasketum replied at 20-4-2017 06:27 PM
Semoga apaknya menyuntik kebadan sendiri jarum bekas disuntik penagih hiv positif stage esok nak gol ...

Kalau dia kena hiv pun bukan sekaligus mati sis... lambat hokey.. ada yang 10 tahun tak kojol-kojol

Btw, rasa macam nak ambil je budak ni. Mesti anak yang bertanggungjawab
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 05:35 AM | Show all posts
Hissss ni bapa org ke bapa  apa ni? Sanggup buat anak gitu semata mata kerana dadah
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku rs ni budak gelandangan kt tgh2 kl tu..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2017 10:17 AM | Show all posts
Modngengade replied at 20-4-2017 05:13 PM
"...... pekerja bantuan sebuah pertubuhan mendedahkan ibu Ahmad merupakan seorang warga Indonesia."
...

haha aku ada anak kacak halal lagi ya anak itu..tapi ibunya bukan sengaja mau meninggalkannya lihat dia sanggup bawa dua anaknya yang lain bersamanya..mungkin dia ga sempat ambil anak yang ini...kami ini kalo ada anak memang sayang ga sanggup buang atau tinggal ya..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2017 10:29 AM | Show all posts
trisnalovezul replied at 28-4-2017 02:17 AM
haha aku ada anak kacak halal lagi ya anak itu..tapi ibunya bukan sengaja mau meninggalkannya liha ...

zul bangla baru beli top up ke sister...lama x online

Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2017 10:35 AM | Show all posts
patut kasi je spesies xblh berbaka ni.dpt anak pun menyusahkan anak pulak.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045748s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list