Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3952
View
47
Reply

[Tempatan] Video ABANG gadis BELASAH tengkuk, TERAJANG motor, buka TANGKI minyak & BAKAR motor dak WICET yang nak angkut ADIK dia jam 11 MALAM

[Copy link]

Author: Kentang.Goreng       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-4-2017 09:48 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Kentang.Goreng at 17-4-2017 10:10 AM


Mangsa aplikasi WeChat...

Dibelasah, motor dibakar abang gadis yang dikenali melalui WeChat           
Astro Awani | April 14, 2017 21:02 MYT

POKOK SENA: Gara-gara mengenali seorang gadis melalui aplikasi 'WeChat', seorang lelaki dibelasah sehingga mengalami kecederaan di tengkuk, manakala motosikalnya dibakar.

Kejadian berlaku jam 11 malam Khamis selepas lelaki berkenaan pergi ke rumah gadis itu bagi menjemputnya dan berjumpa anggota keluarganya di Taman Angsana, Pokok Sena, Kedah.

Sebaik mangsa tiba di rumah gadis terbabit, abang gadis itu menerpa keluar dan memarahi mangsa.

Namun, sebaik sahaja mangsa bertanya mengapa dia dimarahi, abang gadis berkenaan didakwa bertindak membelasahnya sehingga mengalami kecederaan di tengkuk.


Lelaki itu kemudian dikatakan telah menendang motosikal mangsa, sebelum membuka tangki minyak dan membakarnya.

Pada masa sama, mangsa kemudian melarikan diri dan telah meminta bantuan daripada jiran yang kebetulan berada di hadapan rumahnya.

Mangsa kini masih menerima rawatan di Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar dan dilaporkan dalam keadaan stabil.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Setar ACP Mohd Rozi Jidin mengesahkan mengenai kejadian berkenaan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
bagus abg menjaga waris
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
ALOR STAR: A 31-year-old burglar learnt his lesson the hard way when he landed in hospital after getting whacked by a house owner at Taman Angsana, Pokok Sena, last night.

Kota Setar police chi

ef Assistant Commissioner Mohd Rozi Jidin said in the 11pm incident, the suspect entered the premises grounds via the unlocked gate, then attempted to unlock the front door.

However, the 32-year-old homeowner became aware of the burglars presence, and emitted a shout C prompting the suspect to flee.

"But the house owner chased after and apprehended the suspect, before giving him a beating.

He then set fire to the motorcycle the burglar rode to his house on," Rozi said in a statement.

He added that police subsequently detained the suspect and sent him to the Sultanah Bahiyah Hospital for treatment.


Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 09:58 AM | Show all posts
Nasib hang ler dikkk..elokla tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:05 AM | Show all posts
pukul 11 malam ko nak ajak anak orang keluar..
selayaknya la kena belasah..
syabas abang nya..
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Bwk jumpa family pukul 11 mlm ke?
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:08 AM | Show all posts
Kau nak mbumbumbumff ker?
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Saya agak, keluarga budak perempuan tersebut yg mengarahkan dia menghubungi budak lelaki tersebut, dengan tujuan untuk dibelasah sebaik dia sampai.
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:11 AM | Show all posts
x pe ker belasah org cedera sampai mcm tu sekali
da adik sendiri pun duk melayan,
kalau tak, tak kan budak tu berani dtg jumpa malam2
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Adik yg birah tu dibelasah sekali x lps tu?
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:21 AM | Show all posts
ni mana satu berita betul daa

kata psl budak weechat
lagi satu psl cubaan merompak

apa pelaku tu kembar ka apa?

Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:25 AM | Show all posts
Jemput 11 malam nak bawak jumpa "family" utk "dikendurikan" ke?
Nasib hang la... lain kali datang naik kereta
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:26 AM | Show all posts
amboih..bwk jumpa family pkl 11 mlm..gila apa..malam jumaat lak tu..wakakkakaa
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
mne yg btol?perompak ke dak2 wechat umo 31?
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:30 AM | Show all posts
S|_BUTA replied at 17-4-2017 09:57 AM
ALOR STAR: A 31-year-old burglar learnt his lesson the hard way when he landed in hospital after get ...

mana satu yg betul ni, karang jadi mcm kes loyat....

Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:38 AM | Show all posts
selayaknyalah diik... ingat nak buat kenduri ujung ujung dikendurikan...
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebelum cakap lebih2 kita kena tau budak perempuan tu bungkos kepala atau tidak
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:39 AM | Show all posts
bagus lah protect adik..cuma jgn over sgt kot yg dibelasah tu jenis badan lembik nt x pasal2 jadi pembunuh. adik ko tu pun patut dilempang sedas dua. bakor henpon nye sekali
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:40 AM | Show all posts
haryatie replied at 17-4-2017 10:11 AM
x pe ker belasah org cedera sampai mcm tu sekali
da adik sendiri pun duk melayan,
kalau tak, tak  ...

salah mmg salah tp sebelum adik dia ditebuk tupai baik bg pengajaran kt mamat2 wicet mcmni

adiknye pn selayaknye la kene sekali

mgkn dh penah buat benda bukan2 kot ngn adik dia..bila soal siasat laki tu yg buat..so dtg rumah tu plak cm kene timing la


Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:43 AM | Show all posts
sarang dubuk mengganas lagi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.278810s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list