Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2243
View
30
Reply

[18SX] Isabel Preysler, Nenek Dari Filipina Masih Bergetah Walaupun Berusia 66 Tahun

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-4-2017 03:06 PM | Show all posts |Read mode


Isabel Preysler, wanita berasal dari Filipina ini masih kelihatan menawan walaupun usianya telah mencapai 66 tahun.

Selain kerana kecantikannya, perkahwinan dan kejayaan anak-anaknya membuat Isabel semakin dikenali di seluruh dunia.
Isabel telah memenangi beberapa pertandingan kecantikkan di Filipina di usia yang sangat muda sehingga ketika Isabel berusia 16 tahun, ibu bapanya membuat keputusan untuk menghantar Isabel ke Sepanyol dan tinggal bersama keluarganya agar dia tidak melangkah ke dunia hiburan.

Setelah tamat belajar, Isabel bekerja sebagai editor di majalah Hola yang merupakan salah satu majalah ternama di Sepanyol. Tugas pertama Isabel adalah mewawancara Julio Iglesias, seorang pemain bola sepak ternama yang baru sahaja menandatangani kontrak sebagai penyanyi. Setelah wawancara selesai, Julio mengajak Isabel untuk menonton sebuah konsert dan sejak itu mereka pun mula bercinta sehingga 9 bulan kemudian mereka memutuskan untuk berkahwin.
Isabel dan Julio dikurniakan dua orang anak, seorang putera dan seorang puteri. Salah seorang putera mereka menjadi seorang penyanyi terkenal yang seksi dan kacak di kemudian hari. Ya, dia adalah Enrique Iglesias!
Ketika kerjaya Julio di dunia muzik semakin naik, semakin banyak pula gosip yang bersandar mengenai dirinya. Julio semakin jarang pulang kerana kesibukannya. Akhirnya pernikahan mereka terkandas pada tahun 1979.
Kesedihan Isabel tidak lama, pada tahun 198, dia berkahwin dengan Marquis Sepanyol, Carlos Falco. Setahun kemudian mereka dikurniakan seorang anak perempuan yang juga berparas cantik, Tamara Falco. Namun demikian, perkahwinan ini juga tidak bertahan lama. Pada tahun 1985, Isabel dan Falco memutuskan untuk bercerai.
Isabel kemudian berkahwin untuk kali ketiga dengan bekas menteri kewangan Sepanyol, Miguel Boyer. Mereka dikurnia seorang puteri yang juga cantik luar biasa, Ana Boyer. Malangnya, kebahagiaan rumah tangga mereka berakhir apabila Miguel meninggal dunia pada September 2014 di usia 76 tahun.

Setelah Miguel meninggal, pelbagai gosip mengatakan Isabel dekat dengan orang-orang ternama dan terkenal. Sebagai tindak balas kepada gosip tersebut, Isabel memilih untuk diam. Nasib baik Isabel mempunyai anak-anak yang menemani dan menyokongnya, hanya Enrique yang jarang hadir di acara keluarga kerana kesibukannya.
Sehingga beberapa ketika, Mario Vargas Llosa, seorang novelis, penulis, ahli politik Peru yang baru saja mendapatkan hadiah nobel sastera pada tahun 2010, menyatakan cinta pada Isabel.
Semoga Isabel hidup bahagia dengan lelaki yang dicintai dan mencintainya dengan tulus hati.
Sumber: Buzzhand


Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 03:16 PM | Show all posts
Mesti banyak dah dibelanjakan untuk mencapai tahap tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
kawen dgn julio inglesias, dgn menteri mestilah bole tetiap ari pegi polish kulit facial mandi susu mandi emas ke apa..ceh!
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
ooh...mmg cantik..hr2 polish ratus riban..confirm cun lecun..anak2 pon cantik..enrique mmg encem...

Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 03:47 PM | Show all posts
mmg cantik dan anggun..lahir2 je dh cantik. kawen org kaya utk maintain kecantikan
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 04:27 PM | Show all posts
Usia bukan penghalang untuk terus cantik dan bergaya.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-4-2017 05:32 PM | Show all posts

cik ta pun cantik
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak mah pun dah 60an masih anggun bergaya
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2017 10:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik jgk...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 12:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Mak cantik.. anak2 pun cantik dan handsome
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 09:38 AM | Show all posts
mak & anak sama cantik
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 10:01 AM | Show all posts
matchstick replied at 17-4-2017 03:47 PM
mmg cantik dan anggun..lahir2 je dh cantik. kawen org kaya utk maintain kecantikan

tau xpe.. dh diberi kecantikan semulajadi, maka eloklah kawin org kaya hari2 mandi susu n pegi spa... org kaya yg x reti guna kemudahan aje yg x gunakan  peluang yg ade bagi me maintain kan keanggunan
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
chinta89 replied at 18-4-2017 10:01 AM
tau xpe.. dh diberi kecantikan semulajadi, maka eloklah kawin org kaya hari2 mandi susu n pegi spa ...

Contoh nya kak mah kita kan..x pandai guna kekayaan untk maintain kecantikan. Eh cantik ker  
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 10:11 AM | Show all posts
ini baru dikatakan baka2 yg bagus
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 10:30 AM | Show all posts
matchstick replied at 18-4-2017 10:03 AM
Contoh nya kak mah kita kan..x pandai guna kekayaan untk maintain kecantikan. Eh cantik ker   ...

erk.. hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 01:00 PM | Show all posts
mak dia ni pure pilipin ke atau mix pilipin-spain? selalunya pilipin yang kaya2 ni memang semua cantik2...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 03:15 PM | Show all posts
Oh ini rupanya mak si Enrique. Untung betul anak beranak lawa and handsome.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 03:26 PM | Show all posts
cantik masa kahwin dgn Julio Iglesias
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 04:04 PM | Show all posts
Cantik n indahnya anugerah tuhan ni.....

Body meletop...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 04:30 PM | Show all posts
cantiknye dia
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik body langsing pinggang secekak je.
Leher dia pun takde kedut2.biasanya umur berapa ye leher pompuan jd kedut2 dan atas bibir pun ade kedutan garisan tu.. takutnya bila saat tu mesti stress je bila tgk cermin
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:34 PM | Show all posts
da dilahirkan cntik..
nak menten cntik kena berduit  n rajin menjaganya
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 04:06 PM | Show all posts

masa pic sheols kawen dgn Julio tu mcm Barbie Doll muka dia. So cantik!!!
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 04:11 PM | Show all posts
yokoono replied at 21-4-2017 04:06 PM
masa pic sheols kawen dgn Julio tu mcm Barbie Doll muka dia. So cantik!!!



Sheols ttp nmpak cantik di usia 66thn. Kalau mak2 kite, 50thn pun da bisa2 kaki
isabel.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 04:15 PM | Show all posts
yokoono replied at 21-4-2017 04:11 PM
Sheols ttp nmpak cantik di usia 66thn. Kalau mak2 kite, 50thn pun da bisa2 kaki



Adik Erique Iglesias pun cantik sgt
Chabeli.jpg
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.094622s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list