Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1584
View
48
Reply

Makan 3 Sudu Nasi Setiap Hari Kerana Dambakan Tubuh Langsing, Anda Mampu?

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-4-2017 12:03 PM | Show all posts |Read mode
Hanya kerana mahu tubuh langsing yang menjadi dambaan ramai, artis dari Korea ini hanya makan TIGA sudu nasi setiap hari!








Memetik Oddity Central, Lee Tae-Im mendedahkan rutin hariannya mengamalkan diet melampau itu selama enam bulan.








Menurut Tae-Im, dia berasa malu dengan rakan artis lainyang memiliki bentuk tubuh jauh lebih menawan daripada dirinya.


Perkara itu membuatkan dia berasa sangat malu dengan keadaan tubuhnya sehingga menyebabkan dia menangis kerana terlalu kecewa, lalu menjurus kepada diet ekstrim berkenaan.








Tae-Im bagaimanapun mengakui amalan dietnya tidak sihat, sekali gus menasihati orang ramai agar tidak mengikut amalan dietnya.


Tambahnya, dia hanya mahu mengurangkan berat badan dalam masa singkat supaya tampil cantik dan menarik di layar skrin sebagai seorang aktres.








Selepas ditegur kelihatan terlalu kurus dan tampak seperti orang sakit, dia menambah jumlah pengambilan nasinya kepada enam sudu sehari dan berjaya menambah berat badan sebanyak 2-3 kilogram.







Foto: Oddity Central




Biasanya orang lain kalau tak dapat nasi walau sehari, dah resah gelisah. Sekejap-sekejap asyik terbayang nasi saja. Bagaimana pula dengan anda. Sanggup makan tiga sudu nasi saja setiap hari? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 12:33 PM | Show all posts
tetek kecik menawan apa?
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 01:02 PM | Show all posts
sy lgsg x sentuh nasi... too heavy for my stomach.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 01:09 PM | Show all posts
I kena makan nasi at least 3 kali seminggu. Kalau tak makan rasa tak sempurna pemakanan
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Makan nasi 2 minggu sekali...1/4 pinggan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 01:53 PM | Show all posts
Kalau boleh nk jugak ikut cara ini. tapi xblh lah klu tak mkn nasi sehari. Everyday kena mkn. Perut je makin buncit. Lps ni nak try la cara ini wlpun tak sihat.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 01:54 PM | Show all posts
hari-hari nasi .. cuma siang sahaja .. malam either tak makan langsung atau makan yang ringan sahaja ...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:23 PM | Show all posts
Edited by merrissa at 20-4-2017 03:25 PM

kureng khasiat....kelak sakit baru tau....nak kurus sangat
tapi kalo dia amik segala bapak vitamin okay la

tapi lawak giler dari 3 sudu ke 6 sudu...dah bertambah 2-3 kg....memang cepat naik kot berat pompuan ni

patot la dia sedih sangat
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
ooh...iols x bole..klu t/hr mmg mkn nasi...mlm mmg jrg mkn nasi..mkn buah atau makanan lain...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 03:59 PM | Show all posts
adeiii.. tiga suap pun belum tentu kenyang..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 05:45 PM | Show all posts
masalahnya kau makan nasi tiga sudu tak cantik dek non oi,. tak payah la nk dok feeling. elok ko mlantak cam sis ni. org ckp gemok pon puas hati dpt makan. duhh
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:59 PM | Show all posts
Pd pdgn lelaki...
Mampu jer... xmkn terus pun xpe...
Tp mkn la burger, pizza, me bakso bagai...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Ak mkn nasi 3 senduk. Klu x mkn lunch heavy, except puasa, angin je kepala rs.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Okay sok mkn nasik 3 sudu je huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Fyi, diet org korea yg semata2 psl mknn mmg merapu. Mcm2 diet pelik diorg yg x sihat dan tak betul
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:49 AM | Show all posts
3sudu je?better xpyh mkn trs
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sanggup..kalau tak mkn hari2 pun, selang sehari mesti nk nasi..mkn mesti sepinggan. 3 sudu mana puas.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2017 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Xheran la lee                                                                aku xmkn lgsung
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2017 11:26 PM | Show all posts
pastu angin naik kat urat belikat
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2017 10:56 AM | Show all posts
melidi nya sis..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2017 12:24 PM | Show all posts
kena seimbang lah kan karbo protein dll tu. aku pandai je cakap, spare tyre berlapis2 haha
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2017 09:59 AM | Show all posts
kurusnyeeeeeeee cm lidi je
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2017 10:10 AM | Show all posts
tak boleh...i kena makan nasik 2 kali sehari paling kurang....mmg tak bagus tapi selera kg sgt...
Pagi-nasik lemak
tgh-nasik putih ngan lauk pauk
mlm-nasik putih ngan lauk pauk
Pastu sebelum mkn nasik2 tu,kena makan roti etc..or else shivering...tak boleh takda ape nk mkan...

gemuk kurus ikut gene...kalo rase nak cantik slim..usahala...kalo rase tak priority nak kurus..mkn je la sampai obes...

personally i rase,tak gemuk and not too skinny is very ideal body...ade mase tu gi lah gym...i takde mase lebih dah
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2017 01:46 PM | Show all posts
tak mampu la nak makan nasi 3 sudu je .  

ai memang pemakan nasi tegar
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2017 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau btl2 nak kurus mmng kena exercise. Kalau takat tahan mkn buat lapar perut jeh.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.073633s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list