Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
8795
View
236
Reply

[Dunia] Benjy Ditangkap di Medan, Mengaku Tukar Identiti Untuk Elak Hukuman Mati di Mala

[Copy link]

Author: cancer_files    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 20-4-2017 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
miznora replied at 20-4-2017 07:08 PM
dah selalu kena tangkap kat malaysia asyik lepas je.. siap pernah heboh ada makmal dadah. tp yg pe ...

Orang kata lepas byk kali sbb kabel kencang kan
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok lah bagi pokis indon pulak kasi setel
Kat malaysia asyik tak bersalah je..walaupun siap ada makmal buat dadah
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat msia lepas walaupun anak politaik sendu...semoga yindog gantung jah dia..akak setuju digantung dr balik malaysia jd parasit merosakkan anak org lain...mampos ko situ
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
catalina replied at 20-4-2017 07:29 PM
Pengantin Popular kan?   

Mutton cross the road

Ok, thanks sis  
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
felinecat replied at 20-4-2017 07:26 PM
erk, kt masia, kantoi big time pon setakat kene penjara je

Biasa la. Anak 'somebody'.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
rakun replied at 20-4-2017 07:28 PM
malon kat tret invensen ilmiah pon tak berani masuk lagi,,ko sekarang masuk kat tret retis jubor j ...

Indon tongong macam kau taknak masuk tred ilmiah,tred jubo aje mencanak masuk ...

btw, indon ada ke tepek tred ilmiah?    
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:49 PM | Show all posts
pyropura replied at 20-4-2017 07:47 PM
Indon tongong macam kau taknak masuk tred ilmiah,tred jubo aje mencanak masuk ...  

btw,  ...

malon tongong macam kau tak nak masuk tred ilmiah,,retis jubor je ko masuk ,,patutla ramai kes jubor kat malon ye

btw ni ape die https://mforum.cari.com.my/forum ... 71&pid=65017059

purwo warga amerika syarikat ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
nama daerah ni mula2 baca ingatkan tt salah mengeja..bkk ntv7 td x de liputan pun
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Agak2 kali ni boley ke "somebody" tu tlg benjy lg? Kt msia dh 4-5x tlepas. Kt indon aku rase bab dadah ni mmg no kompromi. Masak lh ko kt sana. X serik2 lg kan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
hos mother spinning in her grave
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Benjy ni betul2 tak kesian kat arwah Azean Irdawati.

Bagi mampus jelah dia ni.:::
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
hidup lg dia ni
plik asyk lps je
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Benjy ni, terkesan jgk ak tgk drama dia ms remaja yg jd pengawas skola pastu pengsan tgh2 perhimpunan. Pastu ngadu mata blur, check kt kedai xde ape2, pastu mak dia azean jgk yg berlakon ingat isap dadah. Rupanya kanser otak. In reality mmg terjebak ngan dadah
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyak betul nyawa dia ni. Macam kucing. Kali ni tak taulah ending mcm mana.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-4-2017 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
eLiaD replied at 20-4-2017 06:50 PM
nama daerah ni mula2 baca ingatkan tt salah mengeja..bkk ntv7 td x de liputan pun

Serdang kat Medan, bukan Serdang kat PJ...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:15 PM | Show all posts
Anak tak menjadi.Biar dia mereput di sana pun tak mengapa.Tak rugi pun Malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Jumpa dalam anus?besar mana lubang anus leh sorok dalam tu??
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
rakun replied at 20-4-2017 07:28 PM
malon kat tret invensen ilmiah pon tak berani masuk lagi,,ko sekarang masuk kat tret retis jubor j ...

u ni dr td jubo this jubo that jubo what.... u ni xde jubo ke? berak ikut qubul?? species limited edition ke? saluran taik bergabung dgn saluran kencing???..   
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
benjy ni dh brp kali dh lps..haishhh..xbersyukur lgsng.. so, skrg tanggung sndr...
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga kempimpinan pak jokowi kasik tembak smpi mampus persis kes Bali 9 kt benjy nih
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahai Benjy hang tak sabaq nak jumpa Mak hang ka??? ( kasar tak aku cakap? )
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Cash la kan..harap2 kena hukum gantung terus
Dari mak nya hidup smpai dah mereput, perangai tetap tak berubah
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Klo.kat indon..hukuman berat kn
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
hidup lg ingat kan dah insaf kes terdahulu... pjg betul umur dia da kena tangkap siap bukti pon masih terlepas
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
ummah seberang pon knl nma emaknyer..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058946s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list