Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
9097
View
236
Reply

[Dunia] Benjy Ditangkap di Medan, Mengaku Tukar Identiti Untuk Elak Hukuman Mati di Mala

[Copy link]

Author: cancer_files       Show all posts   Read mode

Post time 20-4-2017 10:56 PM | Show all posts
@pyropura kenapa bahasa ko lawak sangat jubor mencanak
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 11:19 PM | Show all posts
cancer_files replied at 20-4-2017 10:53 PM
Dia mengaku peracik dadah, polis kata boleh dihukum mati...

peracik maksudnya pengedar ke?

harap dibunuh jer..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
flying_cow replied at 20-4-2017 09:09 PM
Dia ni dulu pernah kantoi ada makmal dadah mini kat apartmen dia kan?

Penah tgk drama komedi zizan nin dan sh.shahora
Dialog drama tu 'aku buat sendiri biskut ni. Ye le.. Ada makmal sendiri kt umah'
Mmg menganjing benjy masa tu  
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 11:33 PM | Show all posts
Sila tembak si Benjy ni kasi mampus. Tak serik-serik buat jenayah. Manusia macam ni tak perlukan peluang lagi. Banyak peluang dah diberi tapi takda satu pun dihargai. Elok kasi tembak manusia macam ni.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 12:00 AM From the mobile phone | Show all posts
ronapink replied at 20-4-2017 10:19 PM
peracik maksudnya pengedar ke?

harap dibunuh jer..

Peracik = peramu

Dia mengaku pembuat dadah
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Wow benjy smpai ke indon mnyabu. Benjy kebal di malysia kan? Dah ditgkap proses dadah pun msih lepas. Hrp ditgkap di indon n trima hukuman mndatori kt sana jah la. Moga dpt pluang brtaubat kt dlm sel nti. Klu dduk kt luar ni, dah xblh berubah dah benjy ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:23 AM | Show all posts
cancer_files replied at 21-4-2017 12:00 AM
Peracik = peramu

Dia mengaku pembuat dadah

betul la tu,

dia pernah ditangkap dengan dapur memproses dadah..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana dia bole terlepas hukuman dekat malaysia sedangkan waktu geledah rumah dia dulu siap jumpe dadah dan barang2 nk buat dadah yg dipelajari melalui laman web??? Harap di indon dia tak terlepas. Mohon hukum mati je
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Agak2 bapak dia nak tolong lagi ke .. elok ke tali gantung je la . Idup pom nyusahkan org
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 01:26 AM From the mobile phone | Show all posts
rakun replied at 20-4-2017 10:56 PM
@pyropura kenapa bahasa ko lawak sangat jubor mencanak

Diam lah kau sang jubo lebar  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
kiambang replied at 20-4-2017 09:34 PM
KUALA LUMPUR: Persatuan Karyawan Malaysia (KARYAWAN) menyifatkan penahanan pelakon Khaeryl Benjamin  ...

Macam lah karyawan imej nya bagus sangat  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:31 AM From the mobile phone | Show all posts
kat malaysia selalu lepas sebab pakai org dlm kan. kat indon? mampos lah ko kena tembak. padan muka. org mcm ni tak boleh nak kesian lebih2. mampos lg elok
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:48 AM | Show all posts
Kalau sebab dadah den memang menyokong penuh Indonesia kalau dia dihukum dengan sewajarnya..........
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:54 AM | Show all posts
pyropura replied at 21-4-2017 01:26 AM
Diam lah kau sang jubo lebar

malon dan jubo mencanak pisah tiada
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Karyawan bersyukur dia ditangkap di Indonesia. Tak payah buang masa nak bela benjy lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 07:01 AM From the mobile phone | Show all posts
bagus lah
agaknya adek adeknya pon malas nk masuk campur dah kot
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 07:17 AM | Show all posts
Benji ni tak serik2. Dah berkali kena tgkp pasal dadah. Indon nak hukum mati, penjara seumur hidup, go ahead. Kami suka saja dia dihukum. Mak diamati kena kenser dia tak pernah insaf.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:02 AM | Show all posts
x serik2 dia ni kan..
maybe kali ni x terlepas lg kut
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa dia boleh lepas gantung ?

Menurut Pengakuan Dia kepada Polis Indonesia, dia bertukar identiti dan orang lain yang dihukum gantung

Pun, siasatan masih terus dilakukan
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia proses dadah tp consume ke x eh?tgk rupa gemok sihat je....tp tu lah klu proses n jual dadah pn x nmpk kaya pn...pendek kata nk berbisnes dadah tp bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:21 AM | Show all posts
dia simpan macam mane ye kat dubur tu?? masuk melalui bawah atau telan pastu dia keluarkan dadah tu melalui poo2 dia?? tetiba aku berminat plak nak tahu
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:23 AM | Show all posts
cancer_files replied at 21-4-2017 08:08 AM
Kenapa dia boleh lepas gantung ?

Menurut Pengakuan Dia kepada Polis Indonesia, dia bertukar ident ...

aper maksudnya "bertukar identiti" tu?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:23 AM | Show all posts
cancer_files replied at 21-4-2017 12:08 AM
Kenapa dia boleh lepas gantung ?

Menurut Pengakuan Dia kepada Polis Indonesia, dia bertukar ident ...

siapa yg digantung?  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
fox. replied at 20-4-2017 07:10 PM
Astaga. translate bm boleh tak?sabu sabu akak ingat mat sabu.tapi tak ada pulak unsur politik

Hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:25 AM | Show all posts
mcm mana pemeriksaan KLIA boleh lepas? tahap keselamatan KLIA boleh dipersoalkan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045232s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list