Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1921
View
43
Reply

[Dunia] Nak kawen, tapi tiada pengantin perempuan? Kita culik je pengantin

[Copy link]

Author: Nasi_Lemak_Kau       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2017 08:19 AM | Show all posts |Read mode
https://www.facebook.com/inthenow/videos/801107973372907/



omm amithaba   
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 08:21 AM | Show all posts
https://www.youtube.com/watch?v=DKAusMNTNnk

[youtube]DKAusMNTNnk[/youtube]
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Omg. Gilaaaaaaaaa::
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:50 AM | Show all posts
whattttt???
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:50 AM | Show all posts
giler giler giler
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian ramai bunuh diri
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Tapi yg culik tu kalau kaye oke je
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:01 AM | Show all posts
Wanita itu dikira macam tawanan perang orang Isle ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 09:03 AM | Show all posts
Maideen. replied at 21-4-2017 01:01 AM
Wanita itu dikira macam tawanan perang orang Isle ke?

rasa majoriti penduduk sana isle.....  siap minum vodka utk meraikannya  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Maideen. replied at 21-4-2017 09:01 AM
Wanita itu dikira macam tawanan perang orang Isle ke?

Mrk ni islam ke maideen
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Benda ni dah lama sebu. Turun temurun lagi.

Contohnya begini..

Dodolgemok minat kat sebu. Selalu nmpak sebu sidai kain, nampak sebu masak bawah pokok. Pada satu hari dodolgemok berpakat dgn rakan rakan untuk menculik sebu. Mrreka pun culik sebu bawak naik van.. Pegng sebu ramai2 (yg INI tiada ustat Nak marah lrlaki2 ITU haram pegang pompuan,).
Bila dah bawak balik rumah terus nikoh. Sebu suka atau tidak tetap kena Nikoh. Majlis kawen pun hari ITU juga. Akak tau ni sebab masa akak di Moscow dulu ada budak Kyrgyz.. Budak ni ada gf. Memula budak ni kekonon takmo ikut adat culik menculik tu. Jadi dia dgn gf dia Nak kawen cara biasa. Macam omputeh. Tapi ada satu group dokumrntari datang tempat dia nk tau pasal adat kawen culik ni la. Mamat ni pun excited nk tunjuk demo terus dia culik awek dia. Kuang ajo kan
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Tapi kalau terculik Bini org camane?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalo yg culik tu muka hauk perangai cam setan camner?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
white_musk replied at 21-4-2017 09:15 AM
Benda ni dah lama sebu. Turun temurun lagi.

Contohnya begini..

Ooooo tq. Kire ni adat budaye la ye
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:45 AM | Show all posts
macam ni pun ade ke
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:46 AM | Show all posts
ini bukan ker negara yg anak presidennya berbangga posing tunjuk menetek anak x pakai baju bagai
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2017 10:17 AM | Show all posts
sebu1 replied at 21-4-2017 01:04 AM
Mrk ni islam ke maideen

ada imam yg nikah kan pasangan itu sehari selepas diculik  


bahkan di pakistan, byk je gadis2 hindu yg diculik utk berkawen dgn lobai pakis  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:21 AM | Show all posts
main suka2 hati culik ker...
uiikkksss....seram nyaaa...
bf sendiri yg culik xper la
ni wat nya jntn hampehhh...merana seumur hidup
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Nasi_Lemak_Kau replied at 21-4-2017 10:17 AM
ada imam yg nikah kan pasangan itu sehari selepas diculik  



Teruknye. Tp best ape kalau yg culik tu lelaki kaye +mude hensem
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:33 AM | Show all posts
tu tradisi la dol.
bukan ajaran islam pun
serupala kat sini,
hantaran kawin tu bukan ajaran islam pn

tapi mana ada ustaz2 sini berani ckp tu amalan kafiq
mau kene hencap ngn korang

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
sebu1 replied at 21-4-2017 10:32 AM
Teruknye. Tp best ape kalau yg culik tu lelaki kaye +mude hensem

Dah 2 Kali dak sebu ni duk ulang gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
white_musk replied at 21-4-2017 10:40 AM
Dah 2 Kali dak sebu ni duk ulang gitu.

     .
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:42 AM | Show all posts
white_musk replied at 21-4-2017 09:15 AM
Benda ni dah lama sebu. Turun temurun lagi.

Contohnya begini..

tapi sebu tu lelaki

dodol dah ada pilihan hati ->kaka mod
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:43 AM | Show all posts
white_musk replied at 21-4-2017 09:26 AM
Tapi kalau terculik Bini org camane?

huntong la pompuan tu sbb dpt berpoligami
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:49 AM | Show all posts
emmm k takutnya
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.049505s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list