Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2494
View
35
Reply

[Tempatan] 10 Tanda2 Pilihan raya dah nak dekat. Ok kamera... puas hati?

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2017 09:59 AM | Show all posts |Read mode










10TANDA TANDA HAMPIRNYA PILIHAN RAYA (PRU14)
1. Akan munculnya makhluk yg dtgnya 4 tahun sekali tempat2 spt dipasar borong, pasar malam dan ada yg datang kerumah rumah.
2. Menteri2 mula menanggalkan baju kot dan mula menunjukkan muka masing2 di kawas
an pendalaman dan ada yg mimikul kampit beras dan hamper.
3. Jalan2 kampung yg berlopak mula diturap dgn tar.
4. Upacara pecah tanah disana sini utk pembinaan bangunan2 sperti klinik, hospital dan sekolah.
5. Bantuan beras sekampit, gula 2kg dan susu 2 tin kpd org2 kg.
6. Menteri menteri akan menyuapkan makanan kepada orang2 tua atau orang kurang upaya lalu disebarkan didada akhbar.
7. Harga minyak akan diturunkan 5 sen setiap liter
8. Pak Menteri akan makan bersila dg orang orang kampung
9. Pak Menteri tetiba kenal dg orang yg selama ini dia tak pernah kenal.
10. Akan ada orang besar yang akan ditangkap disebabkan makan rasuah


SESAPA YG KUAT IMANNYA INSYAALLAH TERSELAMAT AKAN TIPUDAYANYA.


Kredit : Sulaiman Ali

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:00 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:07 AM | Show all posts
perlu ka pompuan gems tu duduk di celah telo laki dia uols?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti tu rumah nenek selendang putih kat belakang tu..blur je nampak nenek tu..
Yg 2 org dok atas tangga tu dah macam nak post wed fotoshoot je..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:42 AM | Show all posts
huhuhu...

aku benci musim ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
11. cerita2 sex ahli politik akan "didendangkan"  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
11. cerita2 sex ahli politik akan "didendangkan"  
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:13 AM | Show all posts
Terhibur i dengan dialog diatas tu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:25 AM | Show all posts
alahai kesian acik2 kt situ..terpaksa tengok lakonan mereka..

mesti nak caras lofattah ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:26 AM | Show all posts
harga minyak tak turun2 pun
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:42 AM | Show all posts
Light, Camera, Action!!....
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
chacon replied at 21-4-2017 09:59 AM
10TANDA TANDA HAMPIRNYA PILIHAN RAYA (PRU14)
1. Akan munculnya mak ...

Tepek la gamba ahli politaik sekali.   
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:48 AM | Show all posts
orang kampung pun bosan
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
chacon replied at 21-4-2017 09:59 AM
10TANDA TANDA HAMPIRNYA PILIHAN RAYA (PRU14)
1. Akan munculnya mak ...

aku syak tangga tu baru buat khas utk sesi fotografi ni
biasa rumah gitu, maaf cakap bukan nak hina, tangga pun kayu uzur jugak
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
mak/ nenek sapa la yg diorg jadikan props tu..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:14 PM | Show all posts
MarryPottet replied at 21-4-2017 12:05 PM
aku syak tangga tu baru buat khas utk sesi fotografi ni
biasa rumah gitu, maaf cakap bukan nak hi ...




tangga batu wehh ..  itupun baru seminggu dibuat

sebelom najib datang .    itu pasal nenek tu masih

geli2 nak pijak .
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:14 PM | Show all posts
MarryPottet replied at 21-4-2017 12:05 PM
aku syak tangga tu baru buat khas utk sesi fotografi ni
biasa rumah gitu, maaf cakap bukan nak hi ...




tangga batu wehh ..  itupun baru seminggu dibuat

sebelom najib datang .    itu pasal nenek tu masih

geli2 nak pijak .
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Ooooo tangga batu baru. Maka sudilah Rossy mencemar duli berfotoan di situ.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 02:22 PM | Show all posts
11. MB tetiba berbeskal




Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 02:25 PM | Show all posts
12. tb 3suku hari-2 ada segmen khas utk pra kempen..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:11 PM | Show all posts
MarryPottet replied at 21-4-2017 12:05 PM
aku syak tangga tu baru buat khas utk sesi fotografi ni
biasa rumah gitu, maaf cakap bukan nak hi ...

kena la buat batu..
kalu kayu, mau runtuh ditimpa kak ros
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:35 PM | Show all posts
saja kak mah dok kat kelangkang selalu gambar terkepit je
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:41 PM | Show all posts
nak tambah gak. tetiba ramai rajin balas komen rakyat marhaen dekat media sosial. pastu balas acah2 kelako
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:58 PM | Show all posts
Selamat kembali mengundi.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
chacon replied at 21-4-2017 09:59 AM
10TANDA TANDA HAMPIRNYA PILIHAN RAYA (PRU14)
1. Akan munculnya mak ...

Tok Jib Baru lepas cari kutu kat rambut Kak Mah tu...tok nan tunggu turn..tgh garu pala tu..gatal bebenor
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054568s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list