Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12
Return to list New
2438
View
35
Reply

[Tempatan] 10 Tanda2 Pilihan raya dah nak dekat. Ok kamera... puas hati?

[Copy link]

Author: chacon    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 21-4-2017 07:52 PM | Show all posts
sawitnya..

nek mah dah kurus
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 21-4-2017 12:14 PM
tangga batu wehh ..  itupun baru seminggu dibuat

sebelom najib datang .    itu pasal nene ...

less than seminggu aku rasa
sebab ada part pada tangga tu yg simennya belum betul betul kering lg
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 21-4-2017 03:11 PM
kena la buat batu..
kalu kayu, mau runtuh ditimpa kak ros

yelah, nanti ada peribahasa baru - sudah jatuh ditimpa nek mah
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:47 PM | Show all posts
Dh mula org2 besar berkeliaran di kg2.... Klu x manjang ke oversea jer
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:56 PM | Show all posts
semakin byk fitnah menjelang pru...bila kantoi nanti
boleh kata hanya buat lawak kat rakyat...

berpuluh ribu warga bangladesh akan dtg mengundi,
jika pru dulu 40 ribu, pru14 tak tahu berapa puluh ribu
pulak yg akan dtg.

kali nie...siapa pulak yg terperdaya, mungkin pengundi2 baru kot...
hati2lah dgn citer pelipur lara yg mcm nie...menjelang pru.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:20 PM | Show all posts
jalan kat tempat keje iols baru je siap tar semalam uolsss padehal jalan tu elok je takyah tar lagi pon xpa
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku syak tangga simen tu ada lekuk bontot orang tuu
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 01:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Sape boleh review samsung a9 kat sini
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2017 06:43 PM | Show all posts
manehnya replied at 21-4-2017 10:42 AM
huhuhu...

aku benci musim ni


ummah kpop pon musim yg sama uolls
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2017 10:03 AM | Show all posts



err ..  pagi ni bini aku dapat baucer 20 hinggit dari pejabat umno .



- bodo punya umno .   
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2017 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 23-4-2017 10:03 AM
err ..  pagi ni bini aku dapat baucer 20 hinggit dari pejabat umno .



Rm20 aje?

Peruntukan rm1000

Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053027s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list