Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
2723
View
72
Reply

[Jenayah] Video 18 anggota GENG 24 yang KECOH potong KEK APACHE & prenggg... prenggg... MOTOR depan SEKOLAH ditangkap polis

[Copy link]

Author: Kentang.Goreng       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2017 10:57 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Kentang.Goreng at 21-4-2017 12:44 PM



Friday, 21 April 2017 | MYT 9:34 AM
IGP: 18 nabbed after videos of bike gang go viral

PETALING JAYA: Eighteen people have been detained for their involvement with Gang 24, after videos of a group of motorcyclists causing a commotion outside a school went viral.

Inspector General of Police Tan Sri Khalid Abu Bakar said in a tweet Friday that 13 students and five others had been nabbed, with more arrests to follow.

He also congratulated the Special Taskforce on Organised Crime (Staffoc) for making the swift arrests.

Congratulations STAFFOC @PDRMsia, 13 students and five others arrested around Klang. Many more will be arrested for being involved in Gang 24 activities, he tweeted.

Syabas STAFFOC @PDRMsia  13 pelajar, 5 bukan pelajar disekitar Klang. Ramai lagi akan ditkap kerana terlibat dlm aktiviti geng 24. #GoPDRMGo pic.twitter.com/EiB1c2Nn5E
Khalid Abu Bakar (@KBAB51) April 21, 2017

The arrests came after two separate videos of a group of motorcyclists causing a commotion and acting rowdy outside a school went viral on Thursday night.

In the first video clip lasting 1.14min the group is seen shouting and revving their engines outside the school.

They were also seen holding up banners, one of which had the letter "24", "TD4" and a black swastika.

The second video starts with a close-up of a cake with the words "SMK Sri Andalas", "24" and "Apache" written on it.

At least one of the motorcyclists in the second clip is seen wearing a school uniform.  

The location and time of the 24-second footage appears to be the same as the first.


Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:59 AM | Show all posts
masuk dalam nanti, sekor2 mencirit merayu2.. kalau ramai2 kemain citer tamil lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:01 AM | Show all posts
koling dan jenayah ibarat aur dengan tebing....

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:02 AM | Show all posts
taji2906 replied at 21-4-2017 10:59 AM
masuk dalam nanti, sekor2 mencirit merayu2.. kalau ramai2 kemain citer tamil lagi..

elok la depa masuk lokap..boleh la memasing nak tunjuk skill samseng
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:06 AM | Show all posts
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga


Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:13 AM | Show all posts
kecimpret replied at 21-4-2017 11:06 AM
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga

kek pun pau kedai kek.. bukan bayar
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:18 AM | Show all posts
spesis paria nak tunjuk hebat
makin melampau je sume
nak tunjuk samseng
perangai sial punya paria
berlagak bila ada geng
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:21 AM | Show all posts
kecimpret replied at 21-4-2017 11:06 AM
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga

harus la kena sambut besday...sure la geng rasa dihargai
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:23 AM | Show all posts

Kemain Lagi Montaj

kecimpret replied at 21-4-2017 11:06 AM
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga

Kek sebagai pembukaan montaj..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:31 AM | Show all posts
takde tiup lilin ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
katanya power geng ni kt klang. cable kuat. dan berpestol. org klang boleh la confirmkan.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:41 AM | Show all posts
team mana nih...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Geng sotong 24 suka kena tangkap ek?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Video kedua tu  Kat depan sek anak I smk kg Jawa Dan smk shahbandaraya. Memang keling2 Dr tman sentosa Ni melampau. Kecik2 lagi dah jadi gengster
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
apalancut replied at 21-4-2017 11:32 AM
katanya power geng ni kt klang. cable kuat. dan berpestol. org klang boleh la confirmkan.

Memang akak tengok sejak dulu lagi... kelling ni dapat buat jahat dan jadi penjenayah satu kebangaan.... bila balik kampung, tunjuk dia samseng dan gangster, org kampung akan puji dan semua ngaku sedara.... sebab tuh keling ni bangga jadi penjenayah.   Kalau tgk dlm penjara pun, takyah banyak laa.. tgk hari melawat banduan... majoriti india yg dtg melawat...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:15 PM | Show all posts

Video Samseng Tular, 13 Pelajar Geng 24 Ditahan Polis

Pasukan Petugas Khas Jenayah Terancang (STAFOC) telah menahan seramai 13 pelajar kerana menyertai kumpulan kongsi gelap Geng 24.


Laporan dari Berita Harian menyatakan mereka adalah pelajar dari Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sri Andalas, SMK Raja Mahadi, SMK Shahbandaraya dan SMK Kampung Jawa.


Selain pelajar, lima yang lain turut ditahan kerana menganggotai kumpulan yang sama.



Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar memaklumkan perkara terbabit menerusi akaun Twitternya, pagi tadi.


Sebuah rakaman video berdurasi 45 saat menunjukkan kumpulan itu melakukan kekecohan dengan membakar mercun dan memegang kain rentang tertera nombor 24.-CARI

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:19 PM | Show all posts
ewww....nasib la x duduk area pariah kelly ng cmni
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:19 PM | Show all posts
anak saya anak yg baik....
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
aku kesian tgk bangsa kelly ng ni..cam xde usaha ke  nk kluarkan derang dr kancah gangster?

katopis aku kelly ng nak naik taraf sikit speak english je la
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:29 PM | Show all posts
len mcm budak2 skrg... suar kecik pun mak ayah yg belikan, ada hati nk join geng samseng..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
alaaa hai dik..tue jer y mampu ko wat..errmm..x tahu nk ckp dah..syg sungguh klu generasi kita terus begini..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:51 PM | Show all posts
suruh polis loceh ja peliaq anak2 kelink ni, samseng taik kucing berani bila ada geng
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang kalau tak tinggal di Klang tidak akan tahu kebangsatan gang-gang ini.
Masa zaman sekolah Spidey selalu kena buli oleh pelajar yang merupakan ahli gangster tapi Spidey tetap lawan dengan mereka walaupun dibelasah.
Spidey selalu dijadikan sasaran budak ini sebab dia kata Spidey comel.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 01:02 PM | Show all posts
spiderman80 replied at 21-4-2017 12:56 PM
Korang kalau tak tinggal di Klang tidak akan tahu kebangsatan gang-gang ini.
Masa zaman sekolah Sp ...

pakcik mengesyak dan menuduh spidey pernah diliwath barang sorang dua Tamil di sekolah dulu...mungkin sedikit sebanyak kesan dan trauma masih menghantuimu....bertabahlah
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Aliaskotonggo replied at 21-4-2017 01:02 PM
pakcik mengesyak dan menuduh spidey pernah diliwath barang sorang dua Tamil di sekolah dulu...mung ...

Off topik kejap. Duly ada satu budak India ini (bukan kenalan dan rasanya bukan ahli gangster) pernah duduk sebelah Spidey dalam bas (lepas habis kelas kolej). Sepanjang perjalanan dia raba-raba bebird dia sebelum tunjukkan kat Spidey.
Spidey terkejut dengan tindakan beliau lalu terus turun di perhentian awal.
Risau betul keselamatan diri, dah lah masa tu dah gelap.  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.093596s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list