Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1917
View
36
Reply

Bekas Teman Lelaki Cemburu, Ratu Cantik Disimbah Asid Di Muka

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2017 05:51 PM | Show all posts |Read mode
Foto: Dailymail.co.uk


Buat pertama kalinya, ratu cantik dari Itali mendedahkan wajahnya yang terkini selepas disimbah asid oleh bekas teman lelakinya.


Menerusi sebuah program televisyen Canale 5's Maurizio Costanzo, Gessica Notaro, 27 telah ditemu ramah tentang kejadian tragik yang menimpa dirinya itu.


Menurut laporan Daily Mail, Gessica yang sebelum ini bekerja di sebuah pusat akuarium telah bertemu dengan bekas kekasihnya, Tavares di tempat yang sama.

Tavares, Foto: Dailymail.co.uk


Mereka kemudiannya berpisah pada Ogos 2016, namun Tavares dikatakan cemburu dan sering mengekorinya sebelum bertindak mencurah asid ke muka wanita berkenaan.


Sewaktu dia mencurahkan asid ke muka saya, saya melutut dan berdoa supaya mata saya tidak buta.

Saya juga telah dikurung selama dua bulan di dalam hospital dan hanya boleh bercakap dengan ibu saya menerusi tingkap cermin, katanya.



Foto: Dailymail.co.uk



Sehingga kini dia masih trauma untuk keluar dari rumah dan Finalis pertandingan Miss Italy 2007 itu kini dalam proses pemulihan wajah dan dia terpaksa membelanjakan keseluruhan wang simpanannya untuk rawatan. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 05:55 PM | Show all posts
kesiannya. cantik pun susah, hodoh lagi susah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya.. Sheols mmg cantik.. Tp x lepas Top30 pon masa join Miss Italy 2007..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Haiyooo..dh takdir..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik sheols dulu...kesian.

*Tgk si tavares tu senak pulak meols rasa
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:02 PM | Show all posts
cantik sgt... sygnye dpt bf saiko

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:23 PM | Show all posts
konek yang sasa masih xmampu menjamin kesetiaan ?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Mujur byk duit uols..kalu iols mahu begitu jelah spaniang hayat..

Ape jdk ng ex dia? Dipenjarakan and dihukum ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawanya dulu...kesian..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ksian&simpati pd Gessica...
Trauma spanjang idup
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Hauk Ex bf ko dik
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:12 PM | Show all posts
Lawa sheols. sayang dapat bf psycho cenggitu
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:40 PM | Show all posts
model2 lawa patut buat insuran
diorg minta pampasan dr bf tak
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti trauma. Bertabahlah
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:01 PM | Show all posts
tu la hang kaya ka lawa ka apa ka....

bile2 je Allah boleh tarik nikmat ko...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:02 PM | Show all posts
Kesiannya.... Harap ex bf nya tu dpt hukuman setimpal
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Kasihan...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Salah sendiri lah  sapa suroh pilih balak dgn muka pecah rumah??
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian nye dia
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:17 PM | Show all posts
Tetibe tumpuan aku kt suar die lak.
And aku x leh hadam suar camtu
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka jantan pun dah macam penyangak. Kalau kat malaysia dah lama jantan hanat ni meringkuk dalam penjara
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:30 PM | Show all posts
wow memang cantik..... kesiannya....
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya dia...
Ex bf tu bkn xde rupa, cari je la gf baru
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa suh kau kapel dgn pondan
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Kasihannya, important untuk pastikan tahap kesihatan otak boyfriend masing masing sihat.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.067103s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list