Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
1234
Return to list New
2921
View
80
Reply

Nak berhijrah ke KL cari kerja tapi....... Tolong!

[Copy link]

Author: adu11    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 19-5-2017 05:13 PM | Show all posts
apa kata start dari penang ke or bandar lain.. kl mahal dik. kalau penang tu kos rendah sikit. byk kilang kat sana...
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana TT hilang?
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Tt dah ghaib tak masuk2

Niat ati nk bhijrah ke kl

Tp rata2 bgtau realiti duk kl ni takde la seindah yg disangkakan..mmg btol pon..adik tt pikir masak2..
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2017 02:24 PM | Show all posts
Edited by mesmerize at 21-5-2017 02:25 PM

aritu dari klia balik umah naik teksi klia ni..
berbual2 ngan budak yg drive ni..
dia tak balik rumah pun, duk ulang alik klia - hantar orang
cuma ada tempat mandi kat area klia tu.. kalau nak tido, tido dalam kereta ja..
bila tanya pendapatan, beratus gak la dia dapat sehari..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2017 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
iwan007 replied at 11-5-2017 05:53 AM
Bahaya tau datang kl zaman skrg. Byk penipu. Gejala2 x sihat. Kalau rupa hensem nanti  terjebak n ...

sewa serumah dengan laki dapat yang kaki gay atau jenis bawak balik pmopuan

habis TS
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2017 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa lah yg nak hadap sgt kat kl ni dikkk.....

Klu dpt di putarkn masa..nk je aku cari keja kat kg kg tak kisah negeri mana lepas grad....tapi nk buat mcmana....aku dulu lepas grad je...mak aku dah siapkn rumah kat kl.....terpaksalah aku dok kl dik...ikutkan hati, aku suka suasana kg....


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.237400s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list