Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
3681
View
111
Reply

[Tempatan] 'Saya sanggup tidur di kaki lima, itu janji cinta saya kepada suami'-KO SANGGUP

[Copy link]

Author: GhostWalking       Show all posts   Read mode

Post time 19-5-2017 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Makan..minum..tempat tinggal,itu semua keperluan...4 org pulak tu...sampai bila nak melafaz setia,mengikrar cinta. Pikirkan masa depan anak..walaupun mereka kelihatan seronok dan tak kisah,tetapi mereka jugak berhak untuk menjalani kehidupan yg lebih baik.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 02:38 PM | Show all posts
gelandangan for 2 years...  anak kedua 7 bulan...  weih, pancut luar la weih...  dah tau dok kat kakilima  lagi mau buat anak...  bengong nak mampus...  menyeksa anak2 je...  bangang tak bertempat...  bodo pun yea...  ni semua dasar pemalas nak mampos ni...  kena pulak tetiap malam akan ada group yang akan sedekah makanan kat gelandangan ni...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 02:47 PM | Show all posts
x kerja ke laki bini ni..cian anak2 ..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak aiii sanggup tu ... tapi sebagai ibu fikir jgk nasib anak2 ...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Dasar pemalas.banyak je kerja kosong janji halal. Klau KL ni cost of living mahal berhijrah le Kat negeri lain. Akak Tak Kesian dekat laki Bini ni tapi Kesian dekat anak2. Dah memang Dasar pemalas
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Hentikanlah dok bagi makan utk gelandangan.banyak yg negatif plk.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
serahlah anak 2 org tu kat pasangan suami isteri yg kepingin zuriat
then lantaklah ko dua orang nak melingkup ke nak mereput ke demi chenta hagong korang
jangan perjudikan nasib & nafikan keperluan asas anak2 demi chenta hagong korang
and till u're back to ur senses, please stop reproduce!
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 03:15 PM | Show all posts
ai cuma kesian dgn anak2 depa jer....
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 03:32 PM | Show all posts
makbapak dok fikir cinta je
kalau nak kaish mengasihi antara satu sama lain
jangan buat anak pls
nak bawa anak hidup bergelandangan
tak kesian ke kat anak anak?
tu pun nasib baik anak bukan berderet setiap tahun

orang orang gelandangan macamni yang patut pergi klinik lppkn buat perancangan keluarga

....... tapi.... kalau bergelandangan, kat mana dan bila diorang buat anak?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 03:33 PM | Show all posts
azimodin replied at 19-5-2017 02:23 PM
aku pon terfikir benda yang sama. Xkan nak sewa hotel bajet pulak kan?

hahahahhaha
i dah hantar komen baru baca komen atas atas.
memang soalan sama yang timbul dikepala i

Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 03:44 PM | Show all posts
umbut replied at 19-5-2017 02:23 PM
Betul.. Anak2 pulak yg terpaksa melalui susah payah cinta janji till jannah tu.. Kesian kat budak2 ...

cinta agong yang bodoh tu korang je nikmati..

jangan beranak pinak,sian2 anak2
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
cubalah dorg duduk kawasan luar bandar.. sewa pun murah.. keje walaupun biasa2 tp bole lagi tanggung anak n bini...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
baitulmal or zakat kasikla dorg modal mulakan hidup baru..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:09 PM | Show all posts
ini spisis yg pegang pada "Ulat dalam batu pon boleh hidup" ...


Haih ... kesian kat anak2 ... kalau Islam, lagi la ... kan ada adab2 yang perlu di ajar pada anak2 ..

X kene gaya langsung nak utama pada CINTA ... usaha nak berubah nya mana????
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:14 PM | Show all posts
eeeiii kalau aku tak sanggup wei..
ni jantan pemalas hidup meraih simpati... adoiii tolonglah jangan cakap masyarakat tak faham....

kesian kat anak-anak. selfishnya lahai.... dah tau susah, tak payahlah tambah anak. susu mampu beli ke tak tu?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:19 PM | Show all posts
dari mana dia datang? kenapa boleh jadi begini?  kesian lah
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
MyNameIsIris replied at 19-5-2017 04:14 PM
eeeiii kalau aku tak sanggup wei..
ni jantan pemalas hidup meraih simpati... adoiii tolonglah jang ...

Ada la street feeding by ngo yg supply kan bekalan susu formula tiap minggu..best woii org sponser
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:23 PM | Show all posts
geram aih..pikiaq cinta ja..hat anak anak tu tak pikiaq..ada pulak gitu...puiiii
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:24 PM | Show all posts
mrsamz replied at 19-5-2017 04:22 PM
Ada la street feeding by ngo yg supply kan bekalan susu formula tiap minggu..best woii org sponser

sebab tu dalam masa 2 tahun dia tak boleh nak berubah!
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:24 PM | Show all posts
astaga...

jgn lah membiak tepi2 jalan tu... dah serupa binatang dah....

kalo tak kesian diri sendiri, atleast kesian lah dgn keturunan sendiri...takkanlah tak nak ubah nasib...

anak2 pun tak sekolah...

bangla, indon pun tak sanggup tdo di kaki lima.... sewa bilik reramai atleast
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
tak layak menikah pun ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Sudah tiba masanya JKM rampas budak tu, bagi pendidikan sempurna, ubah mentaliti
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:33 PM | Show all posts
Kat KL ni banyak kerja2 yang boleh dibuat.. aku pelik org2 yg boleh bergelandangan.. kalau oku taktau lah
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:38 PM | Show all posts
dh tau nk byr sewa bilik pn xmampu..gigih lg buat ank..yg laki tu xleh ke ko g keje mc d ke kfc??yg sebenarnye seronok..mkn pree..pastu xyah byr sewa bilik@umah..yg bini pn bodoh..woii..nk setia bkn ngan cara mcm nie..cian ank2 dpt mak bpk pemalas..bodoh plak tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 04:42 PM | Show all posts
kalau aku mntak cerai je..sbb tempat tinggal ni nafkah aku..
kalau smpai soh aku tido kaki lima..ngn ade baby bgai..satu benda x bg...plsss lahh..
laki malas cmniii..bini pon sama...pk sedap dorang je..
xpk nasib anak2 tuuu..
mak bapak mana???adik beradikk??sedara maraaa??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064047s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list