Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1090
View
44
Reply

Hari belia bersama hero negara!

[Copy link]

Author: dodolgemok    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-5-2017 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Tahniah dek! X sia2 kau menjilat licin haritu. Hero negara kebanggaan cacai dan walaun @sabbath_shalom @wajevo @whitemagic @rashiman
18486328_842177779292090_3746444199277278966_n.jpg
18582389_1525975280786264_6110905472257992545_n.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 07:47 AM | Show all posts
ikon belia negara rupanya...


pandai mat over berlakon...

impaknya woohaaaaaa


umur 50an belia lagi ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 08:35 AM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 20-5-2017 07:40 AM
Tahniah dek! X sia2 kau menjilat licin haritu. Hero negara kebanggaan cacai dan walaun @sabbath_shal ...

Dodol fetish lobai kan?  
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 09:03 AM | Show all posts
penangan menampo org..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 09:10 AM | Show all posts
jamal gak kempunan
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
OMG....pprt.nya minda...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2017 09:18 AM From the mobile phone | Show all posts
wajevo replied at 20-5-2017 08:35 AM
Dodol fetish lobai kan?

Lobai nak kena penampo??
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa mat over?kalau nak anak seni kenapa tak dijemput aktor melayu terhebat eman manan?bukan saja hebat dalam lakonan malah pakar seni bela diri
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 10:22 AM | Show all posts
boooooo...aparaaa...tak relevan langsung.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Macai over   
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa sumbangan dia ni dlm industri seni? X ada lakonan yg hebat pun... puiii berkat jilat semata-mata..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 10:48 AM | Show all posts
umno ni mmg dah rosak nak rosakkan lagi budak2 muda. dah tu orang tua plak jadi ikon belia....hmmmm apa nak jadi tah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 10:49 AM | Show all posts
berkat tampar david teo.. kalau tak de david teo dia xfamouslah.. terima kasih david teo
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 11:18 AM | Show all posts
bodoh bertingkat ke apa ni?kesian aku tgk.pathetic sgt
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2017 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Lepasni aku kena gi pusat otak negara utk padamkan memori pi mai tangtu, menyampah pulak tgok puak2 penjilat membekap kekurang ajaran mat over sampah. Puii...
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 11:27 AM | Show all posts
dodolgemok replied at 20-5-2017 11:22 AM
Lepasni aku kena gi pusat otak negara utk padamkan memori pi mai tangtu, menyampah pulak tgok puak2  ...

habis tu ko expect nak panggil lim kit siang
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 11:29 AM | Show all posts
dodolgemok replied at 20-5-2017 11:22 AM
Lepasni aku kena gi pusat otak negara utk padamkan memori pi mai tangtu, menyampah pulak tgok puak2  ...

masa pi pi mai tang tu pun bukan menonjol sgt pun mat over ni. orang lebih ingat zami ismail, budin(imuda). selain tu apa lagi lakunan dia?

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2017 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
whitemagic replied at 20-5-2017 11:27 AM
habis tu ko expect nak panggil lim kit siang

Nama jah hari belia negara tpi panggil org tua datang. Bangang betul umngok. Lepas tanam pokok mati, panggil org tua dtg hari belia negara, umngok ganu mmg bodoh.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 11:34 AM | Show all posts
dodolgemok replied at 20-5-2017 11:31 AM
Nama jah hari belia negara tpi panggil org tua datang. Bangang betul umngok. Lepas tanam pokok mat ...

pokok tu tak mati pun

kau yang fitnah kata mati
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2017 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
zamzam replied at 20-5-2017 11:29 AM
masa pi pi mai tang tu pun bukan menonjol sgt pun mat over ni. orang lebih ingat zami ismail, budi ...

Mmg pon xmenonjol. Tpi dah produk tu je dia ada, benda lain ntah apa ntah dia punya sumbangan. Suwey betul mat over
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2017 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
whitemagic replied at 20-5-2017 11:34 AM
pokok tu tak mati pun

kau yang fitnah kata mati

Umngok yg cakap. Kantoi kebodohan pemimpin kesayangan
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 20-5-2017 11:31 AM
Nama jah hari belia negara tpi panggil org tua datang. Bangang betul umngok. Lepas tanam pokok mat ...

Kau pun bodoh juga pokok tak mati dikata mati
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
kalo azizul hasni awang relevan lah juga muda belia..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2017 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
pagarkayu replied at 20-5-2017 11:42 AM
Kau pun bodoh juga pokok tak mati dikata mati

Bodoh boleh tepek bukti aku kata pokok tu mati?? Aku tepek berita yg umngok kata mati. Kau tu bodoh xbaca artikel. Bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 20-5-2017 11:53 AM
Bodoh boleh tepek bukti aku kata pokok tu mati?? Aku tepek berita yg umngok kata mati. Kau tu bodo ...

Tolol pergi baca balik apa kau tulis..bebal betul kau ni
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055404s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list