Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
2097
View
17
Reply

VIDEO Pasangan Kekasih Melepaskan “NIAT” Di Atas Motosikal

[Copy link]

Author: ayahmasihkuad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-5-2017 11:07 AM | Show all posts |Read mode


Gambar pasangan kekasih berzina atas motor ditempat awam, secara fitrahnya manusia dijadikan berpasangan, ada lelaki dan ada perempuan begitu juga binatang ada jantan ada betina namun kelebihan manusia ialah diberi akal supaya boleh berfikir. Manakala binatang pula tidak mempunyai akal jadi bintang tidak boleh berfikir.

Jika kita ternampak binatang seperti kucing atau ayam melakukan s*ks tempat terbuka itu adalah perkara biasa kerana mereka binatang tidak boleh berfikir.

Namun ada juga manusia spesis binatang yang ada otak tetapi tiada akal untuk berfikir dengan melakukan s*ks ditempat awam dan terbuka.



Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 11:30 AM | Show all posts
mak oiiiiiii kehmainnnnn
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 12:00 PM | Show all posts
korek ke tu.lps tu ciom
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki tu betulkn zip seluar awek die sangkut?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 12:55 PM | Show all posts
nak check in hotel mahal, takde duit..
nak check in hotel murah, takut kena serbu..
lepak atas motor, kena skodeng pulak
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Pencegah moksiat mna? tak kijer ke?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 02:24 PM | Show all posts
dorank buat aper..iols tak nampak pun melepaskan hajat nyer
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 02:41 PM | Show all posts
Hmmm..... Memalukan mak ayah je...
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 02:44 PM | Show all posts
gurau laki bini kot...
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 02:48 PM | Show all posts
Macamtu jer?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Korangg tak baik tuduh tauuu..dia betulkan pad pompwan tu terkepit..sbb tak pakai yg wings punyee
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 04:09 PM | Show all posts
besarnyer lobang puki ko dekk..duduk mcm tu pun senang2 jer bleh masuk tgn
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingat kan "berak" . Rupenye btl kan zip
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 04:30 PM | Show all posts
Hello! Very interesting topic, thank you raised it
walmart headquarters
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 04:44 PM | Show all posts
gatal ada kudis kot.. sbb tu tolong garu..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 04:49 PM | Show all posts
Teknik garu-garu ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm bertudung je.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 05:40 PM | Show all posts
pompuan tu merelakan jer.. harap tu suami isteri lah..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089236s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list