JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2888
View
23
Reply

[NGERI] "Tak Sengaja Terakam Kain Putih Kat Belakang" - Wanita Kongsi Detik Seram Ketika Bergurau Dengan Rakan

[Copy link]

Author: delisha09       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-5-2017 02:55 PM | Show all posts |Read mode



2.jpg


Screen Shot 2017-05-21 at 10.17.01 PM.png


1.jpg


3.jpg


Jika anda mempunyai akuarium dan malas untuk membersihkannya anda mungkin perlu melihat apa yang terjadi kepada seorang lelaki di Amerika ini.

Menurut Acid Cow, lelaki berkenaan membuat keputusan untuk memeriksa akuariumnya selepas sudah tidak dibasuh selama 2 tahun.

Namun dia tidak sedar ada sesuatu yang panjang sedang menunggunya didalam bekas itu.

Ketika sedang mencuci, dia mendapati ada seekor 'raksaksa' air keluar dari celah-celah batu dari bahagian bawah akuarium terbabit.

Mahkluk sepanjang 1.2 meter itu kelihatan seperti seekor lipan yang besar dalam filem-filem seram.

Menurut Daily Mail, makhluk terbabit dikenali sebagai bobbit worm.






Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 03:00 PM | Show all posts
wow..besarnya...nate gapo tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa tajuk x sama ngan cerita???
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 03:17 PM | Show all posts
apa kaitan kain putih dgn raksasa lipan air ni?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa ni tt : Iols ada baca kt mana ntah pasal terakam kain putih tu tapi mcm dibuat2 je ..attention seeker kowt?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 04:02 PM | Show all posts
[NGERI] "Tak Sengaja Terakam Kain Putih Kat Belakang" - Wanita Kongsi Detik Seram Ketika Bergurau Dengan Rakan

tajuk x menahan, ... xde kaitan ngn lipan??
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 12:10 AM | Show all posts
fazamania replied at 24-5-2017 03:00 PM
wow..besarnya...nate gapo tu

gelinye..........
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mrizumi at 25-5-2017 12:25 AM

Knp lain sgt tajuk kau tt?

Btw..mmg pnjg cacing tu..
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 09:10 AM | Show all posts
igtkan psl vdeo terakam kain putih dlm kete tu. hrmjdh
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 10:40 AM | Show all posts
lari bonar dari tajuk thread ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 12:11 PM | Show all posts
Euww besarnya sebab tu kena le rajin2 bersihkan kalau malas monster pun boleh duduk dalam tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 12:33 PM | Show all posts
apa kena tajuk lain cerita lain...

mengigau ke apa TT ni....

Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 12:35 PM | Show all posts
mengigau ke kak...??

celah mana kain putih....??

cerita lipan raksaksa...jenuh aku telek dlm akuarium kot1 ada kain putih...
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 12:36 PM | Show all posts
celah mana kain putihnya kaka....

seram gila ahhh cerita lipan raksaksa ni....kalah citer kain putih...
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2017 12:38 PM | Show all posts
eeeiii geli.............
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2017 02:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Cakap tak serupa bikin.
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2017 12:07 PM | Show all posts
seri_mawr replied at 25-5-2017 12:35 PM
mengigau ke kak...??

celah mana kain putih....??

aku pon...jeneh nelek celah mana kain putih teselit
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2017 12:34 PM | Show all posts
cm_asamkumbang replied at 26-5-2017 12:07 PM
aku pon...jeneh nelek celah mana kain putih teselit

kan....hahhahaa

ye..ye ingat cerita seram....

akak siap dok tgk...tkan benda putih kat kepala lipan tu kira seram bebenor...
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2017 06:08 PM | Show all posts
Rasa nak libas dan ketuk-ketuk je lipan tu.
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2017 04:18 PM | Show all posts
Edited by noryla at 27-5-2017 04:27 PM

siyesly jauh nau2 tajuk dgn isi..
tajuk ni utk psl ni ke hape..??


http://www.siakapkeli.my/2017/05 ... kam-kain-putih.html

  -


hasil carian goole sbb geram jauh nau tajuk dgn isi benang ni...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.097306s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list