Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1693
View
48
Reply

Bagaimana atasi Sakit Gigi Akibat diSihir???

[Copy link]

Author: watever_0607       Show all posts   Read mode

Author
Post time 31-5-2017 05:35 PM | Show all posts |Read mode
Edited by watever_0607 at 31-5-2017 05:37 PM

Salam semua..

Masa mula nak bulan puase ni saya mmg xde semangat langsung nak puase (sbb ade masalah akibat gangguan tdo).
Lepas dah berubat & sampai terpaksa jumpe Psy yg bg ubat anti dep masih xde skit improvement pun..

Tp yg pelik tu mula bulan puase ni, dpt pulak tdo dgn lena..Lepas 8 bulan berikhtiar mcm2...Last2 (buat masa ni la) lena pulak tdonye..
Tp saya xde la buat party bagai . Lepas 2 hari berpuasa, hari ketiga sakit lame dtg balik, tup2 waktu tgh hari rs nak pitam nak muntah xleh buat ape baring je yg mampu sampai dh x tahan t'paksa buke..

Sblum ni ade la dlm 4 tahun x dpt puase sbb kena santau...

Anywho ttiber hari yg saye jatuh sakit balik ( waktu nak bgn sblum sahur saya dh terjaga sbb ttiber gigi sakit sgt)..

Sbenarnye saya malas nk fikir psl ni, tp hati saya rs x sedap...Sbb selama saya kena sihir+santau ni..Mmg mcm tu, bile dpt buat semula (cthnye berpuasa ade la nonsense lain yg menimpa diri..) Dah byk sgt kali jadi mcm ni..

Saya terpaksa makan panadol nak hilangkan sakit gigi & rs nak demam. Mlm tadi tergerak hati nak google. Bunyi mcm mengarut sgtkan? Ade ke org giler & sadis kat luar sana yg sanggup sihir org lain sampai sakit gigi???...

Lepas google...ade rupenye.... Saya baru pertama kali la dpt tahu psl ni...Soalan saya mcm mana kite nak beza sakit gigi biase/yg SBB DISIHIR?? Mana la tahu saya ni paranoid ke? Saya harap sgt saya paranoid je sebenarnye..
Ok harap korang bleh tlg saye lagi kali...Terima kasih in advance..

Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2017 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kau kena santau sbb apa weyh?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-5-2017 10:13 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 31-5-2017 08:27 PM
Kau kena santau sbb apa weyh?

tanye la org yg menyantau saya...sbb saya pun x tahu..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2017 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
watever_0607 replied at 31-5-2017 10:13 PM
tanye la org yg menyantau saya...sbb saya pun x tahu..

Sape pulak yg santau kau.?? Mesti dia jeles kau cantik. Atau kau ada buay dia ke atau ape??
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-5-2017 10:37 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 31-5-2017 10:17 PM
Sape pulak yg santau kau.?? Mesti dia jeles kau cantik. Atau kau ada buay dia ke atau ape??

penting ke semua tu? pd saya kalau saya dpt kenal pasti siape, bleh buat report polis bleh saman..
ok..why not siasat kan? berbaloi jgk..akhirnye kite bleh bawak die ke muke pengadilan...
an eye for an eye gituw yea x?...tp ni la hidup kat dunia..mmg tiada keadilan buat sstgh drp kite..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2017 10:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu tu kena santau yang macam mana?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-5-2017 10:45 PM | Show all posts
neo_5050 replied at 31-5-2017 10:41 PM
Dulu tu kena santau yang macam mana?

santau angin..ok kalau bleh x nak kenang semua tu lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2017 10:58 PM From the mobile phone | Show all posts
watever_0607 replied at 31-5-2017 10:37 PM
penting ke semua tu? pd saya kalau saya dpt kenal pasti siape, bleh buat report polis bleh saman.. ...

Xpelah, ini ujian pembalas kat akhirat. Walaupun kau terseksa didunia tapi mana tau syurga balasannya.. kau sabar je menghadapi ujian. Tuhan bagi kau ujian sbb Tuhan tahu kau mampu menghadapi. So now kau susah nak tdo je. Kau da kahwin?
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 12:08 AM From the mobile phone | Show all posts
TT kalau nak cuba ikhtiar boleh pm saya
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-6-2017 02:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Andyscenes replied at 31-5-2017 10:58 PM
Xpelah, ini ujian pembalas kat akhirat. Walaupun kau terseksa didunia tapi mana tau syurga balasan ...

Thanks sbb memahami situasi saye. Buat masa ni sejak start puase tdo saye ok pulak..

Tp ni t'sedar pkul 230am sbb gigi ni sakit sgt..doktor kata kena buat root canal/cabut   . Ape2 pun saye dah redha sbb x tahan sakit..

Saye xde choice lain walaupun hati ni musyikil sgt..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-6-2017 02:32 AM From the mobile phone | Show all posts
encik_anas replied at 1-6-2017 12:08 AM
TT kalau nak cuba ikhtiar boleh pm saya

Thanks yea en anas. Buat masa ni saye mintak bantuan dari perawat saye. Kalau ade ape2 nnt saye pm en anas. Bleh saye tahu en anas mmg perawat individu atau perawat dari pusat rawatan islam?
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 02:42 AM From the mobile phone | Show all posts
watever_0607 replied at 1-6-2017 02:26 AM
Thanks sbb memahami situasi saye. Buat masa ni sejak start puase tdo saye ok pulak..

Tp ni t'se ...

Cabut je gigi tu. Mana tau da cabut gigi jd ok
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 07:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Sakit gigi pun kene sihir ke kamu biar betul.mengarut sungguh:zz
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 09:24 AM | Show all posts
ada kenal org yg bole mengubat ni tp kat batu pahat la
rasanya sakit gigi bukan sbb benda halus
benda2 tu suka duduk dlm organ ada byk darah dia lagi suka
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
semoga cepat sihat dan sembuh ya tt d bulan ramadhan yg mulia ni..
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
semoga cepat sihat dan sembuh ya tt d bulan ramadhan yg mulia ni..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-6-2017 11:23 AM | Show all posts
Andyscenes replied at 1-6-2017 02:42 AM
Cabut je gigi tu. Mana tau da cabut gigi jd ok

harapnye gituww la...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-6-2017 11:30 AM | Show all posts
sebu1 replied at 1-6-2017 07:02 AM
Sakit gigi pun kene sihir ke kamu biar betul.mengarut sungguh:zz

gi la google kalau rajin. ni info yg saya jumpe
https://qorryabadi.wordpress.com/2013/10/24/ciri-ciri-gangguan-jin-dan-sihir/


  • Merasakan sakit yang tidak kunjung sembuh; semisal pusing dikepala, mendengung ditelinga, pegal di bahu, belikat dan paha, sakit gigi, mata, tenggorokan, lambung dan dada sesak tanpa sebab yang jelas.







Stress antara punca sakit gigi dan gusi antara info baru saya temui sebentar tadi ketika sedang mencari info berkaitan sakit gigi dan gusi.

http://kesehatangigi.blogspot.my/2014/08/12-cara-mengobati-sakit-gusi-

bengkak.html

Selain itu gangguan sihir juga boleh menjadikan gigi reput
http://bidadari-hisham.blogspot.my/2013/03/kenali-gejala-gejala-sihir.html

tanda sihir antarnya sakit gigi
http://penembak-tepat.blogspot.my/2016/04/sihir-tekanan-stress-punca-sakit-gigi.html

Penyakit medis yg terkadang disebabkan dari sihir, berikut tanda2nya dan dampak yg biasanya ditimbulkan :
MULUT
1. Susah bicara
2. Sering sakit gigi
3. Gigi dan gusi ngilu





Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-6-2017 11:33 AM | Show all posts
jiji85 replied at 1-6-2017 11:01 AM
semoga cepat sihat dan sembuh ya tt d bulan ramadhan yg mulia ni..

insyaallah...terima kasih
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Prnh dgr, mmg ada..sebab makhluk jin tu suka bertenggek kt gusi..n gigi akan jd mudah loose..tarik macam tu je gigi dh tercabut..
Perawat tt kata apa..tak cuba ikhtiar dgn dia ke..
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
jmpa dr gg dlu...
1st time bca skit gg sbb sihir.
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 04:22 PM | Show all posts
awak dah cuba ke pergi jumpa dentist?
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2017 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
watever_0607 replied at 1-6-2017 11:30 AM
gi la google kalau rajin. ni info yg saya jumpe
https://qorryabadi.wordpress.com/2013/10/24/ciri- ...

Ooooo tq info.
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2017 02:00 AM From the mobile phone | Show all posts
saya ada pengalaman,sakit gigi memang ada buatan sihir. pengamal sihir tu menggunakan gigi tengkorak.
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2017 04:06 AM From the mobile phone | Show all posts
musti yakin kepada tuhan yang satu
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054445s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list