Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
4597
View
85
Reply

Terjumpa Benda Pelik, Aeril Tahu Siapa Sihir Perniagaannya?

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-6-2017 10:10 AM | Show all posts |Read mode
Sempena musim peraayaan yang akan menjelang tiba tak lama lagi, ramailah artis yang mengambil kesempatan untuk membuka booth perniagaan bagi mempromosikan produk jualan mereka.


Tidak ketinggalan, pelakon Aeril Zafrel juga ada membuka sebuah booth di Mood Republik, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).


Namun mengejutkan apabila dia terjumpa satu 'benda pelik' dan perkara ini didedahkan sendiri di laman Instagramya.



Aeril mendakwa yang benda pelik tersebut adalah sihir yang dihantar oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan perniagaannya.


Dalam kapsyennya dia menulis, "Jumpa benda alah ni kat booth masa meniaga malam tadi kat PWTC. Apalah niat sebenarnya??? Astaghfirullah.. Bulan Ramadan pun nak buat mcm ni. Bukan booth kat KL je booth kami kat Johor pun sama, staf jumpa benda yang sama..

"Zaman sekarang ada lagi orang percaya benda-benda ni. Dah bawak pergi jumpa pakar dalam bidang ni.. Ternyata benda ni sihir!! Cukup-cukuplah.. Percaya pada rezeki masing-masing #iknowwhouare."


Foto: IG Aeril Zafrel



Hashtag #iknowwhouare jelas menunjukkan aktor filem Budak Pailang ini tahu siapa yang punya angkara. Bertabahlah kami semua doakan yang baik-baik sahaja untuk Aeril dan keluarga. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Terus teringat jubir wartawan paling kontroversi dulu2
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 10:39 AM | Show all posts
" Percaya pada rezeki masing-masing " yelah tu...hari tu sakan kutuk Fattah kayu
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Benda benda gini mak teh pun selalu buat time bosan bosan... Choiiii
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
"Zaman sekarang ada lagi orang percaya benda-benda ni. Dah bawak pergi jumpa pakar dalam bidang ni.. Ternyata benda ni sihir!! Cukup-cukuplah.. Percaya pada rezeki masing-masing #iknowwhouare."

Maksudnya dia sendiri pun percaya la kat benda2 karut ni kalau x, xdenya dia nak bawak jumpa "pakar" pastu siap #iknowwhouare bla3
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
masyukk artiss ni eh, RM8k-RM10k sehari kalau bukak popup store sempena raya ni...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 10:48 AM | Show all posts
ade lagi yg buat bende2 yg tak baik masa bulan pose...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
esteryen replied at 19-6-2017 10:44 AM
"Zaman sekarang ada lagi orang percaya benda-benda ni. Dah bawak pergi jumpa pakar dalam bidang ni.. ...

Ustaz pun pakar jgk. Mcm tmpt perubatan islam tuh sume. Tak semestinye bomoh je so klu dia jmp org cmtu takde slhnye.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 11:05 AM | Show all posts
ira_229 replied at 19-6-2017 10:39 AM
" Percaya pada rezeki masing-masing " yelah tu...hari tu sakan kutuk Fattah kayu

haruss la kutuk...kan skang ni dia bajet llki melayu yg acah2 romantik...so tergugat kot ngn fattah...
anyway dia kutuk ape hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Ala buat bodo je la. Kalau Allah tak izinkan tak kan jadi pun org tu nak dajalkan ko
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 11:20 AM | Show all posts
Trus tringat citer binik heols dedulu balek KK senyap2 psl kene 'buatan oarang'.

Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Sihir tu mmg ada n skg pun lg galak org amalkn
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 11:53 AM | Show all posts
siapalah main spinner letak kt booth orang ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
ira_229 replied at 19-6-2017 10:39 AM
" Percaya pada rezeki masing-masing " yelah tu...hari tu sakan kutuk Fattah kayu


Perlu ke nak masukkan patah amon dlm kes ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 12:01 PM | Show all posts
Edited by manjalara_01 at 19-6-2017 12:03 PM
September14 replied at 19-6-2017 11:40 AM
Sihir tu mmg ada n skg pun lg galak org amalkn

tanda akhir zaman..bukan kat m'sia je..merata dunia..cth paling ketara hollywood...

Like most people don't truly understand the real meaning behind the word Hollywood. Hopefully this will help enlighten you. It is not the sweet little story jayaraman tells.
Its true origins go back to Nordic times and Pagan rituals.
The druids were tree worshippers, especially the oak. The holly was their most sacred symbol because it was sacred to mother Holle or Hel, the [Norse] goddess of the underworldthus we have Holle, or Holly-wood (Hel-wood, the place of magic) and home of the Illuminatis mass propaganda and conditioning machine in California. The holly wood was a favourite source of magic wands.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 12:16 PM | Show all posts
cantiknya wawa zainal ni em em
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Entah2 pencungkil gigi orang makan chewing gum melekat dia ludah je kat situ
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 12:23 PM | Show all posts
you know who you are then reveal la.
sembang poyo jaaaaaa

Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 01:07 PM | Show all posts
Daripada sihir lingkupkan orang, baik lah guna sihir penarik ke gerai sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 01:11 PM | Show all posts
Takkan nak reveal kat IG. tak bijak sungguh. Selain ada kemungkinan disaman, lebih baik tunggu masa yang sesuai. Kumpul bukti. Tengok permainan penyihir tu camne. #iknowwhouare tu untuk gertak je kot.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
I know who you are. Ppfft..Gitu jugok la budak2 upnm setereka kawan dia sebab bomoh bagitau konon. Ape lagi aeril..pergi la iron kan orang ittew
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 01:27 PM | Show all posts
poyo nye la hai ko ni..
klo beria tau bgtau je 1 malaysia sape yg buat benda tak baik kt ko tu..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
sapa jela nak bomohkan ko aeril? sendu je bisnes baju ko tu.. ko cakap ni baru aku tau ko ada jual baju.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni bukan sbb sihir tp engko punya promo mniaga baju tu sendu. Ce buat promo kaw2. Masuk paper tv bagai meletop la. Tgk jakel buat promo cmane xberebut org dtg nak beli baju. Zmn skang ni org jimat cermat kalo boleh dpt harga yg lagi murah n kualiti yg ok kenapa perlu bayar lebih. Lgpun skang zmn fatah amin mendunia. Sah2 semua nak beli baju or kurta nak feel ala2 fatah
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2017 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Skg mmg trend ek semua org nak jual baju tudung segala. Itu hari trend semua nak jual perfume.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.067268s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list