CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Lorra2411

(tvN - 2017) - Because This Is My First Life (Lee Min Ki, Jung So Min)

[Copy link]
Post time 15-11-2017 03:33 PM | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-11-2017 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Adeh menyesal tengok eps minggu ni awal sangat. Meroyan dah iols tak sabar nk tngok next episod.

Iols memula kurang sikit watak soo ji yg terlalu liar n open bab2 sex ni. Tp lepas tgok dia jln masuk rmh dgn mak dia tu terus iols suka sheol. Mesti mr ma tu menyesal fikir bukan2 pasal sooji.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Se hee mcm menyesal je nak tdo dgn ji ho. Sekali jiho berdengkur kuat giler
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-11-2017 09:14 AM | Show all posts
dalam drama ni, Lee Chung Ah buat cameo lawa gila weh. aku pun mcm terpaku tgok, serupa Ji Ho dah. hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2017 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu laki aku tido baru tgk citer ni. Kalau tak kene gelak je dok ngilai sorang2 bila tgk citer ni.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2017 12:07 PM | Show all posts
setelah lama tak berforum sb ep 11 dgn 12 semlm suweeeettt gila .. nak juga meroyannnn..

See Hee sgt comell bila senyummm..

Ji Ho muka inesen belajar cium dgn See Hee sampai tak nk lepaskan mulut See Hee tu mmg daebakk.. Reall gilaa nmpk benor dia kaw kaw lepaskan apa yg selama ni dia pendam.. lama benar dia tahan akhirnya dpt cium see hee sungguh2 dia bantai..cute sgt ..

transition see hee dr kayu kpd manusia OMG ..melting ok...

Jalan cite sooo good sb bg keadilan utk dua2 watak.. x de la sorg je yg work hard tp both work hard nk overcome feeling masing2.. suka sangat2...

#donemeroyan..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 16-11-2017 12:09 PM | Show all posts
atira replied at 16-11-2017 09:26 AM
Tunggu laki aku tido baru tgk citer ni. Kalau tak kene gelak je dok ngilai sorang2 bila tgk citer ni ...

aku paksa suami aku pi main game supaya aku bole layan cite ni dgn aman damai ... klu tak ada je dia nk komplen..
lg satu segan nk tgk adengan suweet muweet ngn schuben..
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2017 12:10 PM | Show all posts
Lorra2411 replied at 16-11-2017 09:14 AM
dalam drama ni, Lee Chung Ah buat cameo lawa gila weh. aku pun mcm terpaku tgok, serupa Ji Ho dah. h ...

siyes mmg lawooo...sesuai nk compete dgn ji ho..
pastu pandai diorg style kan dia nmpk matang match dgn see hee...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-11-2017 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
mafilee replied at 16-11-2017 12:07 PM
setelah lama tak berforum sb ep 11 dgn 12 semlm suweeeettt gila .. nak juga meroyannnn..{:mlbigsmile ...

Kan.. melting betul tgk heols senyum ..
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2017 09:17 AM | Show all posts
ruhanizza replied at 2-11-2017 11:41 AM
Ni gambo close up skit, kat ig org ckp ni Jo in sung .mana2 pun x pe asalkan Ceo MA bahagia

...

i nmpk cm lee sang min je..

Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2017 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Suka la tgk diorg bdua dlm citer ni. Jiho yg innocent .. se hee yg broken heart sampai jd mcm tu. Epi 12 tu dah nampak tanda2 se hee kembali jd org normal. Comel sgt2 masa diorg berdetim tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2017 12:01 PM | Show all posts
aku rasa drama nie ada peluang untuk menang awards untuk TVN .. skripwriter drama nie bagus.. olahan yang bg aku sangat memuaskan ..sudut kamera pun cantik jer dia ambil masa scane kt pantai tue..chemistry perlakon pun menjdi..so comeback lee min ki untuk dramaland menjadi dgn drama nie..nasib baik lee min ki x ambil drama  tomorror with you tue pasal drama tue agak flow kt korea

satu lg nie antara drama kedua yg dpt rating tinggi untuk tv cabel tvn selain drama live up you name ..drama tvn tahun nie  jarang yg dpt rating tinggi..selepas goblin thn lepas..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2017 12:07 PM | Show all posts
chemistry lee min ki dan jung so min paling aku suka untuk drama nie...menjadi karekter yg diorg bawa
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2017 12:36 PM | Show all posts
iols baru perasan jung so min dlm drama nie comel giler kot... baju dia pkai semua nampak match dgn dia...pkai pijama tido pun nampak lawa...bila dia kiss dgn lee min ki nampak comel giler pasal dia kecil molek lee min ke tinggi lampai... sesuai giler.lah.. dua couple lg iols x ambil pot sangat...pasal iols lg suka couple yg utama ..ingat ke tak ada drama yg buat iols obses selepas habis drama dr heo..nasib ada drama nie..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2017 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka sgt cerita ni. Menyesal tgk awal2. Dek kerana terseksa tgu next epi, terpaksala merepeat dr epi 1 lg sekali. Padahal citer ni mcm cool je.. tp rasa best sgt. Dr sinematografi yg cntik, skrip yg bagus, chemistry yg menjadi.. nora bg 5 bintang lah
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2017 11:05 PM | Show all posts
pasal iols x sabar iols dah tgk episode mlm nie yg raw... iols dah faham knp see hee hidup mcm robot dan lg suka hidup sendiri....see hee dan ex dia pernah couple dulu zaman study sampai ex dia mengandung...diorg pernah tinggal bersama..dan hampir nk kahwin ...tapi sayang yg iols faham anak tue maybe gugur ..campur tangan family see hee.. sebabkan diorg break up..

iols agak maybe see hee rasa bersalah..jadi dia tutup pintu hati dia untuk bercinta lg..sampai muncul ji ho.. iols rasa berdansarkan episode mlm nie see hee memang dah start suka dgn ji hoo dari first time lg..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-11-2017 11:07 PM | Show all posts
episode mlm nie bittersweet dan sweet ...3 episode lg harap ending best atau puaskan hati untuk semua couple terutama hero -heroin.. iols tak nak see hee blik semula kt ex dia..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2017 11:09 PM | Show all posts
kisss masa see hee dan ji hoo tido sama2 sweet giler...tapi sayang lepas tue ji hoo tertido ..dah lah tue berdengkur plk tue.. jadi tak ada apa2 berlaku masa diorg tido bersama tue..x sempat nk buat apa2 ..
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2017 02:36 AM | Show all posts
masdiana-ana replied at 20-11-2017 11:09 PM
kisss masa see hee dan ji hoo tido sama2 sweet giler...tapi sayang lepas tue ji hoo tertido ..dah la ...

aiyo... x sabarnya nak tgk. epi sub br je kuar ni. tp tgh gigih siapkan keje blm selesai. sabarlah duhai hati...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-11-2017 09:31 AM | Show all posts
https://www.soompi.com/2017/11/19/quiz-first-life-character/

korang boleh try quiz ni. iolss dapat si Se Hee
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 10:27 PM GMT+8 , Processed in 1.094711 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list