Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1610
View
3
Reply

apa pandangan muslim video ini??

[Copy link]

Author: Truth.8       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-2-2018 02:31 PM | Show all posts |Read mode

Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2018 03:20 PM | Show all posts
dia ni hindu ke?
tapi langsung tak BACAKAN AYAT dr KITAB VEDA pun
cakap ikut nafsu je tuuuu

dalam VEDA pun diLARANG HINA GOLONGAN LAIN
BERSIKAP LUNAK dan HORMATI MAKHLUK2 YG LAIN
bertolak ansur
baru nama HAMBA TUHAN
ni dok jadi hamba hawa nafsu je
sampai JIHAD  pun kata hanya dgn pedang

sedangkan
JIHAD YG LEBIH BESAR  - ADALAH PERANG LAWAN HAWA NAFSU


soalan - post yg ni kerna ikut nafsu ke atau sekadar nak kongsi maklumat???
tq
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-2-2018 03:19 PM | Show all posts
Edited by Truth.8 at 16-2-2018 12:12 PM
orangbesi replied at 14-2-2018 03:20 PM
dia ni hindu ke?
tapi langsung tak BACAKAN AYAT dr KITAB VEDA pun
cakap ikut nafsu je tuuuu


adakah dia hina? dia bagi pandangan aja....
apa yg    beliau cakap itu betul.... nenek moyang dia membangunkan /atau menyedarkan dia kepercayaan hindusim

nenek moyang mereka sentiasa akan  menyedarkan golongan ini yg masuk islam atau yg lahir sebagai islam...nenek moyang mereka bukan islam...maka mereka sentiasa mengingatkan mereka yg india muslim samada masuk islam atau di lahir islam  spiritual tentang agama hindus....sebab itu india muslim sentiasa bakar kemeyam-...

cuba u ke india...india muslim membuat upcara agama ada  mirip sikit hindusim...ada satu masjid di chenai...di amalkan utk pulihkan orang yg kena syaitan atau makhluk halus masuk dlm jasad manusia...orang ramai ke masjid x kira agama , nama masjid  Goripalayam Mosque's...yg  saya lihat mereka amalkan mirip sikit pada hindusim..contoh menyapu virbuti - virbuti adalah  serbu putih yg selalu di sapu dahi hindu- bakar valuku ( api dengan minyak dlm bekas)....semua mirip mcm hindsuim...dan ada juga masjid  india masih mengamalakan cara budaya hindusim....
cuba ke india...bila ke sana nanti jgn kutuk2 ....diam ...melihat dan hormat sikit...
ini satu contoh masjid di india....sapu virbuti dan lain...cara mcm hindus....bila  tonton nanti- mulut dan lidah jaga sikit-jgn kutuk2..sorry dlm bahasa tamil.... dlm video" masjid ini ramai yg  dtg , x kira agama -bangsa-kasta...utk halau benda kotor /halus/syaitan dlm badan mereka...mereka yg rasuk, melontar-lontar-bising-jerit bila masuk masjid tersebut- upcara agama mereka mirip mcm hindu di mana sapu vibuti (serbuk putih)-bakar bekas ada minyak, bulu merak , tali merah dan hitam....





soalan - post yg ni kerna ikut nafsu ke atau sekadar nak kongsi maklumat???

mcm soalan maut aja

ok i jawab:

yup dgn nafsu seribu soalan maka kongsi lah


Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 12:51 PM | Show all posts
Truth.8 replied at 15-2-2018 03:19 PM
adakah dia hina? dia bagi pandangan aja....
apa yg    beliau cakap itu betul.... nenek moyang d ...

adakah dia hina? dia bagi pandangan aja....
apa yg    beliau cakap itu betul.... nenek moyang dia membangunkan /atau menyedarkan dia kepercayaan hindusim



pandangan???
kan pandangan seseorang itu adalah pegangan hidupnya
kerana itu mereka berbicara dgn niat?pegangan mereka - betul kan!!!


nasib baik nenek moyang dia beragama hindu
ada gak BERTUHANKAN DIA YANG MAHA BERKUASA
kena nenek moyang dia (macam yg dia kata tu) tarak agama
nnt terus dia jadi freemanson plak
tapislah dulu apa2 yg diperolehi - dr akal yg telah dianugerahkan


ADAKAH KAMU MENGAKU BERIMAN SEBELUM DIUJI???
TUHAN yg kata ni, aku sampaikan aje





Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.205690s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list