JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2252
View
34
Reply

[NGERI] Lelaki bersolek takut hantu janda

[Copy link]

Author: haryatie       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-3-2018 07:26 AM | Show all posts |Read mode
BBJIA3U.jpg   
Bangkok: Hantu janda jahat yang dilaporkan mengganas di kampung terpencil di Thailand menyebabkan penduduk lelaki yang ketakutan memakai pakaian wanita dan bersolek sebelum tidur bagi mengelak menjadi mangsa hantu berkenaan.

Penduduk kampung Nakhon Phanom di timur laut Thailand turut menggantung patung lelaki dengan kemaluan besar di luar rumah yang dipercayai mampu menakutkan hantu berkenaan.

Kampung mempunyai 90 penduduk itu mula diselubungi panik dan ketakutan sejak beberapa minggu lalu selepas lima lelaki muda serta sihat, tiba-tiba meninggal dunia ketika tidur.
Penduduk percaya kampung mereka diganggu hantu janda yang menggoda kaum lelaki ketika tidur sebelum membawa roh mereka bersamanya.

Selepas beberapa kematian, penduduk mula menggantung patung berzakar besar berserta tulisan tiada lelaki di sini.
Penduduk percaya zakar besar adalah simbol kelelakian dan kekuatan yang menyebabkan hantu itu tertarik dengan patung berkenaan, bukannya manusia.
Kaum wanita yang bimbang memaksa suami mereka memakai pakaian perempuan dan bersolek sebelum tidur bagi menipu hantu berkenaan.
Penduduk mendakwa, ia dianggap berjaya kerana tiada seorangpun lelaki meninggal dunia sejak seminggu lalu.

Penduduk Nong Ayu, 68, berkata, semua orang takut dengan hantu janda itu dan ada khabar angin lelaki di kampung berhampiran turut menerima nasib sama.
Tiada siapa tahu puncanya dan orang tua di kampung ini bimbang hantu itu akan membunuh remaja lelaki pula. Akhirnya tiada lagi lelaki di kampung ini, katanya.
Lima lelaki yang masih sihat itu ditemui mati tidak lama selepas mandi dan tidur, sejak awal bulan ini.
© New Straits Times Press (M) Bhd


Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 08:07 AM From the mobile phone | Show all posts
black widow edisi hantu?
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm2 hal
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 09:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana patungnya?
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 09:19 AM | Show all posts
biar betul....
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 09:37 AM | Show all posts
kesian ada nak gelak pun ada
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 09:50 AM | Show all posts
Penduduk percaya zakar besar adalah simbol kelelakian dan kekuatan yang menyebabkan hantu itu tertarik dengan patung berkenaan, bukannya manusia.



pandai hantu tu menilai zakar besar.. kuat sex btol hantu tu
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 10:50 AM | Show all posts

nie mesti nak tgk z**** patung tue kan..
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 10:51 AM | Show all posts
kalau hantu tue anak dara, mesti dorg suka,
nie janda mmg kena halaulah..
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 11:41 AM | Show all posts
mentang-mentang hantu kemain pakat masing2 takut
kalau janda betul entah2 pakat jadi hantu masing2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Apakah ini semua?
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 03:13 PM | Show all posts
Menyebabkan kematian, sebab tu semua pakat menyamar jadi perempuan.
Kalau hantu tu menggoda tapi tak ambil roh, confirm yang jantan memasing tidur bogel
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2018 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
ainie_1008 replied at 1-3-2018 10:50 AM
nie mesti nak tgk z**** patung tue kan..

Kahkahkah dah berita kemain gempak
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2018 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Lu kah?? @MatDeghem hehe
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2018 11:16 AM | Show all posts

acik kluangman... guard lofaland. meroyan merata kerana tarak boleh move on fatah amin kawin dgn fazura.....jgn main main dgn lobenak hajjah neelofa....


Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2018 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 2-3-2018 11:16 AM
acik kluangman... guard lofaland. meroyan merata kerana tarak boleh move on fatah amin kawin dgn f ...

Ke patah amin. Hehe
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2018 11:19 AM | Show all posts

keh keh keh....tarak boleh move on  kah . kesian



belofa2.jpg




Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2018 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 2-3-2018 11:19 AM
keh keh keh....tarak boleh move on  kah . kesian

Prince biawak. Hehe
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2018 11:21 AM | Show all posts

keh keh keh....



Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2018 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 2-3-2018 11:21 AM
keh keh keh....

Jangan marah. Hehe tarak geng? Hehe
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
4.490174s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list