JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
3468
View
26
Reply

Apa Tempat Makan Yang Best Di Ipoh? Jom Kita Serbu Komer.....!

[Copy link]

Author: Ferr_Remy       Show all posts   Read mode

Post time 26-8-2018 09:23 AM | Show all posts
EvieWanKenobi replied at 20-8-2018 06:48 PM
dah lama teringin Nasi Vanggey (Ganja) Original
tapi sentiasa ada perbarisan..

rasanya kat Sri Gombak pun ada satu Nasi Vanggey .... owner franchise dia dengar cerita melayu bumiputra. bersih pun bersih... confident sket nk mkn.....
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2018 12:02 PM | Show all posts
Edited by alesandra at 26-8-2018 12:20 PM

miker tu kat maner pulak?
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2018 12:07 PM | Show all posts
meisapoya replied at 20-8-2018 07:57 PM
Restoran yong suan tu ada satu je ke? Tak de cawangan ke? Haritu gi sana, tanya kenalan, dia kata yo ...

takde cawangan.seketul je kat situ. dari zaman arwah ayah aku  ulang alik nak ke sekolah anderson kat stesen bas depan kedai tu sampai la aku pun dah kertu...
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2018 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
makmelah replied at 26-8-2018 09:23 AM
rasanya kat Sri Gombak pun ada satu Nasi Vanggey .... owner franchise dia dengar cerita melayu bum ...

ye ke? makmelah pernah try?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:14 AM | Show all posts
moven peak dah takderrr aduhhh kempunan aku daging rusa dia huhu tempat tu dah ganti dengan bar minum2
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-2-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
runiadreamer replied at 12-2-2019 11:14 AM
moven peak dah takderrr aduhhh kempunan aku daging rusa dia huhu tempat tu dah ganti dengan bar minu ...

Ade la. Kat Greentown ade dua MP. Skrg da tgal satu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 01:25 PM | Show all posts
Ferr_Remy replied at 12-2-2019 01:21 PM
Ade la. Kat Greentown ade dua MP. Skrg da tgal satu.

ohhh aku igt mmg ada satu je... nanti aku cari thx bagitau
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046913s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list