Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
129498
View
2585
Reply

Versi Bawang Antarabangsa : Kate Middleton vs Meghan Markle

   Close [Copy link]

Author: Syd       Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-11-2018 10:40 AM | Show all posts |Read mode
Pergaduhan dengan Kate jadi punca Meghan, Harry pindah keluar dari istana

Khamis, 29 November 2018 8:12 AM[url=]
[/url]
[url=]
[/url]
[url=]
[/url]
[url=]
[/url]






Hubungan Kate (kiri) dan Meghan (kanan) dilaporkan semakin renggang. FOTO: Macleans


PENGUMUMAN Putera Harry dan isterinya, Meghan Markle untuk berpindah keluar dari Istana Kensington ternyata mengejutkan ramai.


Susulan pengumuman itu, timbul pula khabar angin yang bercakap mengenai keretakan hubungan antara Meghan dan Kate Middleton.


Malah, Meghan dikatakan pernah melukakan hati Kate sehingga dia menangis, tidak lama selepas dia melahirkan bayinya, suatu ketika dahulu.


Selain Kate, hubungan diantara Meghan dan Puteri Eugine juga dikatakn bermasalah.


"Eugine dikatakan sedih kerana Meghan tidak menghadiri resepsinya pada sebelah petang. Hanya Harry yang datang untuk minum," ujar satu sumber.


Perkara itu menjadi lebih teruk apabila ibu Eugine, Sarah Ferguson turut campur tangan.


Fergie dikatakan memuat naik beberapa Tweet yang membidas Harry dan Meghan kerana berkongsi berita kehamilan mereka sewaktu salah satu sesi resepsi Eugine.


Dalam pada itu, Meghan dan Harry dijangka berpindah ke sebuah apartmen tidak lama lagi.


Menurut satu sumber dalaman, keretakan hubungan antara Meghan dan Kate berlaku kerana perbezaan ketara karakter dua wanita itu.


"Mereka sangat berbeza, Meghan adalah ekstrovert manakala Kate sedikit pemalu," ujar individu berkenaan. - Daily Star.






Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Diva sangat Meghan ni. Elok la pindah tinggal apartment.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 10:57 AM | Show all posts
Musim cerita diRaja sekarang.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 11:28 AM | Show all posts
never been a fan of meghan.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Meghan kan ex retis,  mmg layak dibawangkan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-11-2018 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
aderaderker replied at 29-11-2018 11:29 AM
Meghan kan ex retis,  mmg layak dibawangkan.

Retis mmg perangai mengundang
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 11:42 AM | Show all posts
tah nape aku pun tak berkenan dgn si meghan ni
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 12:02 PM | Show all posts
dr muka meghan tu pun ble nampak betapa puakanya ppuan tu..klu da spi melukakan hati c kate nmpk sgt la c meghan ni x baik..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kakasotong2 at 29-11-2018 12:32 PM

Perang sesama biras sudah bermula ke uols mcm acik2 Malaya disini

Meols ingatkan acik2 kokusen classy yach xmain perang biras ni, rupanya sama jah. It's in OUR (manusia) blood gituh saling dengki mendengki
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 12:27 PM | Show all posts
kakasotong2 replied at 29-11-2018 12:15 PM
Perang sesama biras sudah bermula ke uols mcm acik2 Malaya disini

Meols ingatkan acik2 koku ...

Bukan setakat perang sesama biras...acik2 kokusen pun ada isu menantu dgn mak mentua...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 29-11-2018 04:15 AM
Perang sesama biras sudah bermula ke uols mcm acik2 Malaya disini

Meols ingatkan acik2 koku ...

mohon berguru dgn madu tersohorrrrrr iya.. memasing pun royalty boleh jah call madu tersohor tu.. madu tersohor pun aman2 jah sampai anak madu sembah ratu ke ibu tiri..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Tadi ada baca article sana somewhere, yg harry pernah cakap What Meghan wants, Meghan gets gituuuu
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
samasam90 replied at 29-11-2018 12:32 PM
mohon berguru dgn madu tersohorrrrrr iya.. memasing pun royalty boleh jah call madu tersohor tu..  ...

Sapo pulak noi
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 12:59 PM | Show all posts
i dok cari mana thread pasal dua royal couple yg i dok menjoyah hari tu. dalam tu byk jgk cerita panasss pasal si meghan ni.


tapi xpelah, berkuntum dlm ni je.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
what to expect from meghan...elokla dia pindah kluar
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 01:40 PM | Show all posts
#teamkate
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 02:13 PM | Show all posts
emptybotol replied at 29-11-2018 12:51 PM
Tadi ada baca article sana somewhere, yg harry pernah cakap What Meghan wants, Meghan gets gituu ...

yesss.. ada terbaco
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 03:15 PM | Show all posts
Kate is more regal looking tho born a commoner but from a well to do family. Cant expect the same from her SIL.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 03:36 PM | Show all posts
Aiyoooo berpeel jugak ke Meghan ni?
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2018 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kate tu nak ikut juga protocol istana, life style istana tu yg ramai suka. Meghan ni mcm keras hati sikit, ada baca mana ntah queen pun bengang dia x ikut protocol pemakaian
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.089586s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list