Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
2217
View
48
Reply

rapat dengan sape adik beradik

[Copy link]

Author: adreanamimo    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-12-2018 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
hye ouls..ni ambe nk tau,dalam siblings u ouls.u ouls paling rapat dengan sapa,dengan yg sulung ke,tengah or bungsu..?
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 12:35 PM | Show all posts
iols xde pilihan
hanya ada adik sorang, tu la teman curhat, gadoh, mintak tolong
hanya berdua je kami
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 12:43 PM | Show all posts
I anak sulong, rapat dgn adik no 1 & 2. no 3 rapat tp tak boleh guu sgt
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 01:42 PM | Show all posts
fox ada 3 je adik, 2 lelaki 1 perempuan. rapat dengan yang no 3 dan 4. yang no 2 tu (lelaki) rapat biasa je sebab dia dok dengan nenek and jarang jumpa
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 02:21 PM | Show all posts
aku lebih rapat dgn adik bradik pompuan. kalo nak p memana pun slalu pakat ngan dorang je. ngan yg laki biasa2 je. btw aku seblas bradik. so byk pilihan la nak rapat ngan yg mana. hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 02:23 PM | Show all posts
rapat ngn kakak no. 1..and adik no. 4..
hani anak no. 3..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
semua rapat.tapi kalau gaduh dengan salah sorang.habislah saya.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-12-2018 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
rifaa replied at 3-12-2018 12:35 PM
iols xde pilihan
hanya ada adik sorang, tu la teman curhat, gadoh, mintak tolong
hanya berdua je  ...

wow bestnya
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-12-2018 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 3-12-2018 01:42 PM
fox ada 3 je adik, 2 lelaki 1 perempuan. rapat dengan yang no 3 dan 4. yang no 2 tu (lelaki) rapat b ...

kite ngn abg kite tak rapat sgt
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-12-2018 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
senahitam replied at 3-12-2018 02:21 PM
aku lebih rapat dgn adik bradik pompuan. kalo nak p memana pun slalu pakat ngan dorang je. ngan yg l ...

samalah aku pon rapat ngn adik n kakak perempuan aku je..ngn abang mmg tak
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-12-2018 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
lil_honey replied at 3-12-2018 02:23 PM
rapat ngn kakak no. 1..and adik no. 4..
hani anak no. 3..

ak ank no4,baik dgn no 1 n 5 je...no 2 baik juga tp kureng..hihi
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-12-2018 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 3-12-2018 02:31 PM
semua rapat.tapi kalau gaduh dengan salah sorang.habislah saya.

wow teruk..haha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-12-2018 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 3-12-2018 01:42 PM
fox ada 3 je adik, 2 lelaki 1 perempuan. rapat dengan yang no 3 dan 4. yang no 2 tu (lelaki) rapat b ...

sameler ngn laki kurang rapat
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 03:24 PM | Show all posts
ada 3adik lelaki je jdi nya tk rapat dgn sapa2

bila adik bongsu kawin baru rapat dgn adik ipa bongsu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-12-2018 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
oh baik ngn adik ipar.tulah lain2 kehidupan
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 03:44 PM | Show all posts
rifaa replied at 3-12-2018 12:35 PM
iols xde pilihan
hanya ada adik sorang, tu la teman curhat, gadoh, mintak tolong
hanya berdua je  ...

Macam iolls. Malangnya i tak rapat pun dgn dia. Tak sama wavelength. Nak sembang pun pelik.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Rapat dengan adik beradik first generation. Sebab yang second generation tu, saya dah jarang balik ke rumah. Tengok2 diorang semua dah besar dan makin membesar bagai juara
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2018 04:21 PM | Show all posts
kak no 3 dari 4 beradik...abang, kakak n adik lelaki


paling rapat dgn adik lelaki...abang garang, kakak eksyen, adik je onz sbb ikut cakap akak
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:30 AM | Show all posts
mek ada 9 beradik..sekarang jauh..bila berkumpul semua rapat
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2018 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
meklalala replied at 4-12-2018 09:30 AM
mek ada 9 beradik..sekarang jauh..bila berkumpul semua rapat

ohhh bagusla camtu....terbaik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083654s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list