Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
22786
View
2519
Reply

(BTAT) Borak2 Tanpa Arah Tujuan Vol.12 - Edisi Jiwa Rasa Positif di Tahun Baru

 Close [Copy link]

Author: Catpaw    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 12-1-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 12-1-2019 06:42 PM
@NamaKuMawar

Mintak2  lekat... Fuhh ..

X lekat..tapi dpt noti..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
tag pakai kaki ke tu ketpo.



Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-1-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 12-1-2019 06:44 PM
Ya ampunnnn.... Satu pun tak lekat ... Hampeh tul

Dapat fox tag tu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
NamaKuMawar replied at 12-1-2019 06:46 PM
X lekat n x dpt noti

Saka si @fixit ni kak. Merata diikutnyaaaa
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-1-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 12-1-2019 06:41 PM
Rumah atas pokok lak ehh

Yeah, kite duk atas pokok pulak, petang2 main buai bawah rumah kasi gegar
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kepada rakan2 yang mendoakan kesihatan adik saya, terima kasih saya ucapkan. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas kebaikan kalian.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Waalaikumussalam ketpo..terima kasih sudi bukak rumah baru..

Mok Ku @hibernation meh la masuk rumah baru ni..cantik betul..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ketpo, pembetulan sikit kat atas tu, rumah yang ditutup adalah bilangan 11, bukan 12. Kan ketpo baru ja bukak hat nomot 12 nih?

Si @matkpop dah kompius, siap cakap ni rumah nomot 13 lagik
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 12-1-2019 06:47 PM
Saka si @fixit ni kak. Merata diikutnyaaaa

Kena pi buang saka tu..teruk sgt dah..hehehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-1-2019 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Eah baru teringat, acik nancy sakit ye... Sama2 doakan sahabat forum kita agar diberikan kesembuhan segera agar dapat segera berbakti kepada ibu bapanya dan kembali menjalani kehidupan dengan lebih baik insyaAllah, amin
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-1-2019 06:49 PM
Eah baru teringat, acik nancy sakit ye... Sama2 doakan sahabat forum kita agar diberikan kesembuhan  ...

Adik..bkn acik nancy..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Oleh kerana tatau nak naik rumah macamana, nampaknya kita bersembang dan melepak kat lawn rumah je laaa

big_picnic.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-1-2019 06:47 PM
Dapat fox tag tu.

Harapnya yang lenlain pun dapat laaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 12-1-2019 06:47 PM
tag pakai kaki ke tu ketpo.

Nancy

Adik apa khabar? We hope dia beransur pulih.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-1-2019 06:47 PM
Yeah, kite duk atas pokok pulak, petang2 main buai bawah rumah kasi gegar

Camana nak naik rumah tu ketpo? Takde tangga laa. Ke ada invisible escalator?
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 12-1-2019 06:48 PM
Kepada rakan2 yang mendoakan kesihatan adik saya, terima kasih saya ucapkan. Hanya Allah sahaja yang ...

Semoga dia segera sembuh dan pulih semula seperti sediakala. Ameen
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 12-1-2019 06:45 PM
Baby, rumah ke 12 laaaa... Mana pulak 13?

Tapi tu laa... Ketpo ni tak sediakan tangga la pulak  ...

excited lebih maafkan kanda.

tula, kena spiderman ke macam mana ni?
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Foxey at 12-1-2019 06:57 PM
NamaKuMawar replied at 12-1-2019 06:49 PM
Kena pi buang saka tu..teruk sgt dah..hehehe


Camana cara dia nak buang tu kak?
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-1-2019 06:46 PM
Jadi rimau la aummmmmm

tapi animal spirit saya harimau lagu ni.

IMG_20181227_092645.jpg
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-1-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 12-1-2019 06:48 PM
Kepada rakan2 yang mendoakan kesihatan adik saya, terima kasih saya ucapkan. Hanya Allah sahaja yang ...

Owh adik ya, maaf ingatkan kill yg tak sihat tu, maklumla tak habis khatam tred sebelum ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081973s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list