Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123
Return to list New
2337
View
53
Reply

[Politik] Maszlee kena lagi. Ratio Bantuan utk sekolah kebangsaan vs bantuan Sekolah Private Cina.

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 14-1-2019 10:00 AM | Show all posts
Maszlee ni aku tengok lah, lagi bongok drpd Ahmad Maslan. Tengok mimik muka dia pun mcm ala2 buat bodoh gitu. Serius sakit hati tengok.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kemong pembangkang, mainkan isu ni sampai Lim Guanjeng eksplen apa justifikasi pemberian dana sebyk ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-1-2019 11:21 AM | Show all posts
axl_bach replied at 14-1-2019 10:41 AM
Kemong pembangkang, mainkan isu ni sampai Lim Guanjeng eksplen apa justifikasi pemberian dana sebyk  ...

Apa signifikan bagi sekolah kaya raya ada aircond?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 11:27 AM | Show all posts
minahrecon replied at 14-1-2019 08:05 AM
Ini lebih kepada membalas jasa sebenarnya....byk Sgt sumbangan dri sekolah ni untk kemenangan pH...w ...

kira bayar balik ke hapa?
bayar balik guna wang kementerian

Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni boleh kira salah guna peruntukan.... Yg tiada justifikasi..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
dinopower2 replied at 12-1-2019 10:49 PM
dah dap konquer khen
melayu bodoh mcm @dodolgemok happy la

Nanti dia repot repot.. kih kih kih
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 14-1-2019 12:56 PM
Nanti dia repot repot.. kih kih kih

hati tisu skit2 report
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
dinopower2 replied at 14-1-2019 12:58 PM
hati tisu skit2 report

Kannn.. ujung ujung disalahnya lobai.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 14-1-2019 12:59 PM
Kannn.. ujung ujung disalahnya lobai.. hahaha

tu jela modal die.... sama je mcm mahacai umno dulu.., but this one even worse

dah la penyokong ph ni makin byk dok dlm gua.  most yg sokong ph last pru tu dtg dr glgn atas pagar..., tgk je fb lge ka mazlee ka.. mujahid ka... hbis kena serang..... penyokong ph nak backup pun dah tak mampu...

mmg terbalik hbis... syukur la menang sepenggal
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:09 PM | Show all posts
MOF bagi direct.....wah pentingnya dari Sek Kebangsaan...maaf kiasu telah mula mengorak langkah sedarlah kome.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 14-1-2019 11:21 AM
Apa signifikan bagi sekolah kaya raya ada aircond?

Kita tgu Lim Guanjeng nk justify apa....tanya aku bkn aku tau nk jwb....lol
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-1-2019 02:03 PM | Show all posts
axl_bach replied at 14-1-2019 01:15 PM
Kita tgu Lim Guanjeng nk justify apa....tanya aku bkn aku tau nk jwb....lol

Tak teruskan MyBrain sebab takda peruntukan.
Ni ada pulak duit bagi kat sekolah swasta.
Bangang betul.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
konon2 bijak la tu  ..
tapi sebenarnya bodo    .



Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 14-1-2019 02:03 PM
Tak teruskan MyBrain sebab takda peruntukan.  
Ni ada pulak duit bagi kat sekolah swasta.
...

Korg push btol2, minta admin page Bijan troll kaw2 sampai kerajaan malu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.085371s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list