JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
3758
View
37
Reply

[INFORMASI] WANITA SANGGUP 'MENYUSUKAN' TEMAN LELAKINYA 2 JAM SEKALI

[Copy link]

Author: pakjep       Show all posts   Read mode

Post time 14-1-2019 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Lantakla bkn susu den
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2019 07:37 AM | Show all posts
Rasanya dia pam setiap 2 jam utk maintain supply
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2019 04:48 PM | Show all posts
ala..sambil menutuh sambil isap la tuu
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2019 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoi macam ni pon ada kee
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-1-2019 03:16 PM | Show all posts

He..he..he.. kat sini ada gak. Tapi buat sonyap-sonyap kat taman...
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2019 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasangan sepadan
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2019 04:08 PM | Show all posts
pakjep replied at 19-1-2019 03:16 PM
He..he..he.. kat sini ada gak. Tapi buat sonyap-sonyap kat taman...

kalau ada nak jugaaa...

Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2019 11:27 PM From the mobile phone | Show all posts
mengalahkan bayi
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2019 10:44 AM | Show all posts
teringat cite masterchef US, masa sesi saringan, sorang peserta masak desert, judges tanya masuk susu apa, dia cakap breastmilk.... tersembur gordon ramsey tgh mkn...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 12:00 PM | Show all posts
Bajet susu sudah boleh boleh potong, tiada masalah
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 02:22 AM | Show all posts
dari segi perubatan, ini adalah pendekatan yang tidak tepat.
Tidak salah, tapi persoalannya: kenapa?
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 11:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Gedikla hai..perlukan susu bdn utk menguatkan otot konon..pdhl ko lapar nk "tut" je 24jam kan
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2019 04:19 PM | Show all posts
febreze replied at 13-1-2019 07:24 PM
smbil menyusu smbil mengesek kekdah nye ekekekeke

dah pasti le tu..
maknanya pompuan tu dah penah kawin...kawin dgn boipren tu ke atau org lain?
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2019 11:52 AM | Show all posts
haha kenapa lah tak pump je susu badan tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 01:30 AM | Show all posts
Macam bagi saka makan.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2019 07:27 PM From the mobile phone | Show all posts
sekali minum bape liter..? nyusahkn orang betul jantan ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 04:56 PM | Show all posts
daiman replied at 8-4-2019 07:27 PM
sekali minum bape liter..? nyusahkn orang betul jantan ni

sampai kempes teks GF dia..abis dah susu..hampehh jer..anak dah bergigi pun stress nak kasi isap..ni kan pulak kalau jantan dewasa..mau ku hempuk je kepalanya..lain lah kalau  nak ehem ehemm
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2019 06:20 PM | Show all posts
Halah gediknye....
eeee kurang kasih sayang mak ke hape
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044545s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list