Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2633
View
21
Reply

[INFORMASI] Donald Trump dan Hillary Clinton kedua-dua keturunan firaun?

[Copy link]

Author: rantaikendoq       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-1-2019 09:43 AM | Show all posts |Read mode
Edited by rantaikendoq at 18-1-2019 10:50 PM



Dalam artikel terakhir saya, saya sebutkannya lebih kerap, iaitu dunia masih dikendalikan oleh garis keturunan kuno lama. Mungkin anda akan berfikir "Ah, apa yang membuatkan awak sibuk?", Tetapi amatlah berguna untuk belajar, kerana anda kemudian akan memahami bagaimana sejarah, masa kini dan masa depan bersambung. Anda juga akan mendapati bahawa ia adalah masa untuk keluar dari kerusi malas anda dan mengambil tindakan. Imej yang digariskan oleh media adalah bahawa terdapat pertempuran sengit yang berlaku di awal pemilihan Amerika. Media juga sangat mampu melukis imej ahli perniagaan yang berjaya seperti Donald Trump. Idea American Dream telah dipercaya kepada anda selama beberapa dekad dan para wartawan dan penulis biografi mampu menahan ilusi itu. Pelawak Amerika telah meninggal George Carlin berkata kira-kira segala-galanya: "Ia tidak dipanggil mimpi apa-apa, kerana anda perlu tidur untuk beriman kepadanya." Media keseluruhan, industri filem dan dunia perniagaan adalah untuk dicantumkan rakyat untuk mengadakan semacam berkhayal kolektif. Bagi banyak ia akan pergi jambatan yang terlalu jauh yang pelakon seperti George Clooney, Bratt Pit dan Angelina Jolie sejak zaman kanak-kanak kukus bersedia untuk peranan demagogic utama dalam masyarakat. melihat mereka yang baik dan filem cara dan majalah berkilat mereka gembar-gembur orang ramai adalah sangat mudah menerima ini Rasul-rasul dari golongan elit. Percaya bahawa mereka mungkin tergolong dalam kumpulan darah elit, benar-benar jauh. Hanya apabila anda mengetahui bagaimana kelas pemerintah elit memainkan anda dan anda melihat melalui sambungan, anda akan mula melihat bagaimana kebudak-budakan dunia boleh diubah.


(saya telah cuba beberapa kali sertakan link vedeo dari youtube tapi semuanya sudah dipadamkan)

Mari kita mulakan dengan video di bawah ini, yang menyatakan bahawa Donald Trump dan Hillary Clinton adalah keturunan firaun. Sudah tentu ini akan pergi jauh terlalu banyak, tetapi jika anda kemudian hanya melihat fakta bahawa Queen Elizabeth II semasa upacara pertabalan beliau sebagai firaun dinobatkan dan duduk di atas takhta itu telah diletakkan di atas sebuah batu dari Mesir kuno (lihat filem ini dari 1: 08: 50 jam) dan tahta ini adalah di atas sejenis piramid mini (baca di sini), maka ia mungkin mula subuh sedikit. Talian darah firaun ini sangat penting dan hanya disebut dengan beberapa media alternatif. Nampaknya ini adalah rahsia terbesar yang anda tidak patut temui. Jika semuanya benar-benar sesuai, maka tidak kira siapa yang memenangi pilihan raya di Amerika. Jika anda boleh memilih daripada dua ular dari garis toksik, anda boleh yakin bahawa anda akan mendapat ular berbisa.

Seluruh cerita bermula dengan pemalsuan sejarah dalam Alkitab. In artikel iniSaya menjelaskan bagaimana nenek moyang sejarah seperti Abraham mungkin tuduhan alkitabiah untuk firaun. Arkeologi menunjukkan bahawa Abraham, sebagai contoh, mestilah telah menjadi Firaun Amenemeth I. Di dalam video di bawah ini anda akan dapati ringkasan bagaimana garis darah kuno lama kelihatan berkaitan dengan rumah diraja dan terutama Inggeris.



Dalam 1878 sebuah buku telah diterbitkan di Rusia oleh penulis dan wartawan yang dihormati Nicolas Notovitch dengan tajuk 'Kehidupan yang tidak diketahui oleh Yesus Kristus'. Notovich akan membuat perjalanan ke Himalaya di utara India, di mana dia akan melawat biara Buddha yang tinggi di pergunungan. Seorang bhikkhu akan menunjukkan dia skrol lama seorang pelajar dari masa lalu bernama Isa (nama Arab untuk Isus). Gulungan buku menggambarkan Isa sebagai seseorang yang akan datang dari negara Mediterranean dan tiba sebagai seorang remaja. Notovich mendapati bahawa era penangguhan Isa ini bersesuaian dengan tempoh yang Caesarion atau Isus / Jesus akan berlepas. Lima puluh tahun kemudian, karya Notovich telah disahkan oleh seorang rahib Hindu yang mempelajari dan menerjemahkan skrol. Selepas Isa belajar membaca, mengkaji Vedas, dan mempelajari perubatan, dia kembali ke Alexandria di Mesir. Dia mungkin mencari ibunya, tetapi tidak menemuinya. Dia tidak hidup lagi. Selepas tahun 3, dia pergi mencari adik perempuannya dan dua saudara kandungnya (yang menerima Cleopatra dari Mark Antony). Ini telah mewarisi tanah di Syria. Di sini tamat jejak Isus / Isa / Caesarion (Yesus). Dua pengikut Yesus yang bernama James dan Thomas, menurut dokumentari itu, akan menjadi dua orang saudara sepupu Yesus. Mary dan Joseph dari Alkitab akan menjadi keluarga Cleopatra yang mengadopsi Caesarion (Yesus). Mary Magdalene pasti menjadi adik perempuan Yesus (Mary, anak perempuan reinkarnasi diri dewi perawan Isis, Cleopatra). Kedua-dua Maria (ibu Yesus yang mengadopsi) dan Mary Magdalene (juga disebut Mary Cleopatra dan Celene) akan hadir di penyaliban Yesus (yang seharusnya) penyaliban Yesus.


Caesarion (Jesus) menjelaskan kepada saudaranya (Mary Magdalene / Celene) bahawa dia akan menebus warisannya dari Empayar Rom pada Octavius; bukan dengan senjata, tetapi melalui penciptaan agama baru. Dia meramalkan untuk menamakan semula empayar ke Empayar Rom Suci. Secara kebetulan, sejarah sejarah 17 mengenai Yesus hilang dalam Alkitab. Ini boleh sesuai dengan tempohnya di India dan mencari keluarganya seterusnya. Dari 1: 46: 29 jam yang disebutkan dokumentari Adakah anda melihat bagaimana dikatakan bahawa Yesus akan pergi ke England semasa tahun 17 ini. Di bandar Cornwall, Inggeris masih mendakwa bahawa Yesus akan berada di sana suatu hari nanti. Yusuf yang kaya (bapanya Yesus, tetapi sebenarnya bapa saudara / bapa angkatnya) telah pergi ke England untuk mencari timah (bahan mentah). Dia akan mengambil Yesus dalam perjalanannya. Orang-orang Celts yang mendiami kawasan itu pada masa itu mendakwa bahawa mereka adalah keturunan 'makhluk yang lebih tinggi'. Dia juga percaya kepada keabadian jiwa. Mereka mungkin telah menggunakan agama baru Caesarion (Yesus).


The 'Scroll Sea Dead' yang terdapat di 1947 berhampiran Qumran di Tebing Barat mungkin boleh dikaitkan dengan Yesus dan para pengikutnya memanggil Essen. Kumpulan bersenjata pada masa itu juga seolah-olah menjadi pengikut ajaran dari Essen. Dokumentari menyatakan bahawa Sellicks ini (terjemahan bahasa Inggeris, Belanda tidak diketahui) adalah kumpulan ketenteraan yang sekarang bertahan di bawah (tentera politik) Zionisme. Penyaliban alkitabiah akan pemalsuan sejarah dan helah untuk menukar rakyat kepada agama baru dan Yesus akan jika kuasa pada zaman Empayar Rom menarik ke arah menggunakan agama baru ini. Yang terakhir dijelaskan dari 1: 51: 30 jam dalam dokumentari.


Juga menerangkan dokumentari itu (1: 49: 40 jam) bagaimana perkahwinan di Kana, yang digambarkan dalam Alkitab, mungkin perkahwinan antara Yesus dan beliau adik tiri Mary Magdalene / Celena (anak perempuan Cleopatra, penjelmaan semula yang mendakwa dewi dara Isis ). Walaubagaimanapun, dalam kisah alkitabiah ada apa yang menyebutkan perkahwinannya Yesus sangat sibuk dengan mengubah wain ke dalam tong air. Mungkin isteri Isa Mary Magdalene (anak perempuan Isis / Cleopatra) yang digambarkan oleh Freemason yang sangat diletakkan di Patung Liberty di New York. Membandingkan imej antara muka cetakan pada syiling dari masa Yesus menggambarkan Mary Magdalene dan wajah Patung Liberty menghasilkan persamaan yang kuat. Wanita Patung Liberty juga digambarkan hamil. Ini menunjukkan bahawa keturunan Yesus memerintah Amerika. Keturunan Yesus kemudiannya - jika analisis keseluruhan ini betul - keturunan Allah Romawi Caesar dan firaun Mesir Cleopatra (penjelmaan semula Isis).

Sebenarnya, kita mesti membuat kesimpulan bahawa ia mungkin tidak begitu jauh bahawa bangsawan itu sebenarnya berasal dari darah kaum firaun Mesir. Dan jika benar apa laman web ini Dakwaan, maka Presiden Obama juga akan sangat menyukai Firaun Akhenaten. Laman web ini theeventchronicle.commemberikan ringkasan menyeluruh bagaimana presiden Amerika mempunyai segala 44 diraja darah / Firaun dalam aliran urat mereka dan akhirnya dikesan kembali kepada Firaun Amen Meth I. Mungkin anda faham sekarang mengapa Christian pembaca setiap doa berakhir dengan "Amin." Itulah rujukan dan penyembahan nenek moyang itu, firaun Ibrani 'Amen'-emeth saya, tetapi lebih banyak lagi kepada tuhan matahari AmenRa.


Kita diperintah oleh keturunan "orang" yang melihat diri mereka sebagai dewa; para firaun. Mungkin mereka masih melihat diri mereka sebagai tuhan dan merupakan penjelmaan sebenar dalam dunia matriks ini. Pendek kata, mereka mungkin entiti yang telah menurunkan badan dalam dunia matriks ini; sebuah badan yang lahir dari garis keturunan garis keturunan pharaonic. Entiti-entiti ini mengawal dunia matriks ini sebagai stabil di mana mereka melihat orang sebagai makanan; makanan energik. Untuk memahami bahawa, adalah berguna untuk memahami mengapa sesetengah maharaja menamakan diri mereka avatar dan, sebagai contoh, untuk memahami mengapa Cleopatra mengatakan dia adalah penjelmaan semula Isis. Sebagai contoh, Maharaja Constantine melihat dirinya sebagai dewa dan secara terbuka memanggil dirinya avatar (lihat docu ini). Jenama Red Bull merujuk kepada lembu merah (lingkaran tanduk di atasnya ketua ISIS), iaitu Zuhal. Di mana-mana di sekeliling kita, kita juga boleh melakukan simbolisme mengiktiraf penguasa aristokrat ini. 'Orang-orang' ini percaya diri mereka suci dalam apa yang anda masih boleh diketepikan sebagai benar-benar tidak masuk akal dan tidak masuk akal. Ini dengan entiti dari satu dimensi lain "Diilhamkan" keturunan firaun, hidup pada tenaga manusia yang timbul dalam ketakutan, penyakit dan kematian. Itulah sebabnya mereka tidak berusaha untuk damai, tetapi mereka berperang dan mereka membuat kerusuhan melalui sistem wang, kerajaan, agama dan tentera yang berada di tangan mereka. Satu-satunya cara untuk menghentikannya adalah dengan tidak lagi meminjamkan anda untuk permainan mereka.

SUMBER

1

2

3

4



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2019 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Guna google translate ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2019 10:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Adoiii pening baca. Copy Google translate paste.
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2019 11:11 AM | Show all posts
rencana apa ni syaitonnnnn?
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2019 11:20 AM | Show all posts
dah la direct translate, takde perenggan plak tu...aku baca komen je lah gini
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-1-2019 12:09 PM | Show all posts
riyadhK replied at 18-1-2019 10:12 AM
Adoiii pening baca. Copy Google translate paste.



sumber dari laman web indo la, hahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2019 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
rantaikendoq replied at 18-1-2019 12:09 PM
sumber dari laman web indo la, hahahaa

Tolong perenggan kan ye..thanks
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2019 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa maksud keturunan firaun?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-1-2019 09:52 PM | Show all posts
noraidil_06 replied at 21-1-2019 07:07 PM
Apa maksud keturunan firaun?

keturunan dari musuh nabi musa as...
bloodline....
mereka itulah skang benih2 dr keturunan firaun yg melawan nabi musa as dan harun as dahulukala
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2019 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau ada perenggan mesti best baca
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-1-2019 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Maksud perenggan yg bagaimana tu, adoiii
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2019 08:58 PM | Show all posts
bila aku nampak je perkataan yesus
tahulah aku... ini artikel; bikinan Indon
xperlu teruskan baca lagi


antara bangsa paling kuat cipta dan sebar fitnah - Indon
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-1-2019 10:11 PM | Show all posts
AbukRokok replied at 22-1-2019 08:58 PM
bila aku nampak je perkataan yesus
tahulah aku... ini artikel; bikinan Indon
xperlu teruskan baca  ...

hahaha....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-1-2019 10:16 PM | Show all posts
Kurex replied at 18-1-2019 10:01 AM
Guna google translate ke?

bukan google trasnlate
c n p jer, hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2019 12:00 AM | Show all posts
AbukRokok replied at 22-1-2019 08:58 PM
bila aku nampak je perkataan yesus
tahulah aku... ini artikel; bikinan Indon
xperlu teruskan baca  ...

hehehehe..same2 plak

Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2019 12:01 AM | Show all posts
well...saya ada terbaca satu lagi kisah pasal trump nie...tapi tu artikel dr mat salleh la...keturunan trump nie...time traveller......kalau jumpa artikel tu saya akan share kan...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2019 12:05 AM | Show all posts
https://knowyourmeme.com/memes/b ... g-conspiracy-theory

jumpa yg nie jak..tak lengkap....search lor sendiri kalau berminat...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2019 11:49 AM | Show all posts
mandear11 replied at 15-4-2019 12:05 AM
https://knowyourmeme.com/memes/barron-trump-time-traveling-conspiracy-theory

jumpa yg nie jak..ta ...

time traveller mcm yg penah muncur early 90's tu ke?
rasanya semua susunan konspirasi je
kenyataan sebenar mereka ni tetap sbg satu kelompok illuminati yg terbesar menguasai dunia...
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:54 PM | Show all posts
dh perangai pn mcm firaun...apa nk heran pn
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-7-2019 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
delisha09 replied at 24-6-2019 11:54 PM
dh perangai pn mcm firaun...apa nk heran pn

So true...bahahHa
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.112249s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list