Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2375
View
79
Reply

Macam Mana Nak Dapatkan Sejuta Kredit ?

[Copy link]

Author: OttoVonBismark    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 22-1-2019 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
OttoVonBismark replied at 22-1-2019 05:14 PM
tenkiyuuuu.... nanti aku dah jadi mod aku kasik kredit sejuta kat ko +sejuta

hahaha semoga berjaya capai impian. jangan jadi gila kuasa plak.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-1-2019 05:31 PM | Show all posts
matkpop replied at 22-1-2019 05:17 PM
hahaha semoga berjaya capai impian. jangan jadi gila kuasa plak.

ofkos aku akan jadi gila kuasa, ko pernah dengar gila tanpa kuasa ? its boring.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2019 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
matkpop replied at 22-1-2019 04:36 PM
kamu pergi bod belia. post la macam2 kat sana. nnt mod seribulan kasi kredit.

KILL_NANCY pun ...

thanks mat.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2019 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
OttoVonBismark replied at 22-1-2019 04:41 PM
aku bukan belia lagi dahhh. macam mana ? boleh ke ?

dah berlumut ke sis?

kalau dah berlumut pergi bod Agama ke.ahak ahak ahak.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-1-2019 06:25 PM | Show all posts
KILL_NANCY replied at 22-1-2019 06:22 PM
dah berlumut ke sis?

kalau dah berlumut pergi bod Agama ke.ahak ahak ahak.

tu masalahnya... patut muda belia yg pegi bod agama supaya tak tersasar landasan. yang dah tua tua ni dah cukop dah ilmu didada.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2019 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
OttoVonBismark replied at 22-1-2019 06:25 PM
tu masalahnya... patut muda belia yg pegi bod agama supaya tak tersasar landasan. yang dah tua tua ...

saya ni main forum pun pakai telekung sis.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-1-2019 07:12 PM | Show all posts
KILL_NANCY replied at 22-1-2019 06:29 PM
saya ni main forum pun pakai telekung sis.

haaa ambek ko. telekong teros.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2019 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 22-1-2019 06:29 PM
saya ni main forum pun pakai telekung sis.

main forum bertelekung, duduk atas sejadah. selfie duduk tahiyat akhir dan post di media sosial ke saras?
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2019 09:58 AM | Show all posts
matkpop replied at 22-1-2019 05:11 PM
https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=forumdisplay&fid=186&mobile=2

https://mforum.cari.co ...

Huhu tengkiuuu.. Tengkiu juga buat thread nii
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2019 01:50 PM | Show all posts
dpt sjuta.. bg2 harta tu ye.kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2019 06:04 PM | Show all posts
Edited by putribatrisya at 4-4-2019 06:06 PM

kne rajin tgk mod yg suka bg kredit byk
mod @seribulan ngan mod @fantasycreation suka bg kredit

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2019 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
hai @seribulan
Nak kredit banyak plss...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-4-2019 10:08 PM | Show all posts
ramai jugak yang bertandang dalam ni ye. bagosss bagosss
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 07:22 AM | Show all posts
putribatrisya replied at 4-4-2019 06:04 PM
kne rajin tgk mod yg suka bg kredit byk
mod @seribulan ngan mod @fantasycreation suka bg kredit :lo ...
Terimakasih sis ..
FC bagi ikut pada post juga .. ikut pada kemampuan sebab kantung tacang terhad ..dan tengok kalau porumer tu perlu tacang ke nak lompat pagar baca baca berita yang tengah hangat.
Paham sangat perasaan nak baca nak baca kan

Rasa nya SMOD @seribulan  lagi pemurah hati. Sebab FC pun dari dulu banyak dapat tacang dari beliau.





Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by hanis6969 at 5-4-2019 11:49 AM
KILL_NANCY replied at 22-1-2019 03:51 PM
ada kwsp, ada biasiswa, elaun dari mssm, pelajaran anak2 ditanggung sepenuhnya, dapat baucer beli  ...


hahaha..ni lawak ke betul..konpius dh ni..
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
OttoVonBismark replied at 22-1-2019 04:34 PM
hai @seribulan
aku nak kredit banyak, kalau tak keberatan, bagi la imbuhan kat aku banyak banyak.  ...

wow..i iz jelez..nak jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
KILL_NANCY replied at 22-1-2019 06:29 PM
saya ni main forum pun pakai telekung sis.

hahahaha..gelak xkering gusi kt sini..
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
shaiks_sfa replied at 4-4-2019 09:20 PM
hai @seribulan
Nak kredit banyak plss...

wow untung nye awk..super mod bg bnyak kacang..bleh la yan muvie lpas ni...
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Hai  @seribulan,
Nak kredit extra jugak plsss

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 02:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Jelesnya kawan2 yg dpt kacang byk2 nak jgk please @seribulan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084832s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list